Chiptuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Chiptuning

Sziasztok! Mivel konkrétan nem találtam ezzel kapcsolatos topicot, úgy gondoltam, megér egy misét ennek a fajta teljesítménynövelésnek a tisztázása is. okan esküsznek rá, de vajon tényleg annyira jó...? Kinek milyen céggel milyen tapasztalata volt? Stb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
monky
#1963
2012. április 18. 21:52
de olcsóbb,a magyar piac árérzékeny.
firewall
#1962
2012. április 18. 10:03
de se nem user friendly se nem jól használható egy vems ár érték arányban ezerszer jobb mint egy ms
monky
#1961
2012. április 18. 08:52
A hengerfejet érdemes kitágítani,az segít..meg a kipuffrendszert átalakítani ,4leömlő stb,de aránytalanul sokba van.
monky
#1959
2012. április 18. 08:49
Azért a mega se szar,mert ugye van olyan 1.7 rönó ami 11.88 ment 198 célvonalival...
monky
#1958
2012. április 18. 08:47
Neked mindenről a porn(oxo) jut eszedbe,mert mindig áll a cerkád
Taiy
#1957
2012. április 16. 15:55
Hát akkor ez marad így :)
Köszönöm a segítséget!
K.
#1956
2012. április 16. 00:49
Fel kell rakni az órajelet 66-ról 130-ra, és 200LE lesz!
Blindmouse
#1954
2012. április 15. 22:35
Rossz esetben meg veszít az ember 10%-ot..
Totya_Opel
#1953
2012. április 15. 22:33
Ne várj tőle sokat. Szívó benzines autón 6-8-max10%-ot tudnak kihozni egyéb beavatkozás nélkül. 1-2 cég ki tud pumpálni ilyen motorból 68-70LE-t is. De ez a 8-10Le szerintem nem ér meg 50-60eFt-ot (igaz ez a te döntésed).
Taiy
#1952
2012. április 15. 21:51
Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne:
'96 Golf III CL 1.4 (60LE).
Mennyire van értelme chippelni? Nem várok 200 LE-t, de egy kis plusz nem ártana.
Garázsautónak szánom a későbbiekben, tehát ilyen kis extra lenne benne.

Árról milyen elképzeléseim legyenek? Fogyasztás mennyivel nő?

Köszönöm
Steve11
#1951
2012. április 15. 20:21
Persze elfogadom!!ha megtennéd az [email protected] elküldenéd nekem??köszi előre is!
czollner.g
#1950
2012. április 15. 20:08
ha gondolod tudok neked mondani egy embert aki tudna neked nyomatékosabb programot írni, amivel egyenletesebb lehet az autó. tavaly mikor nála voltam adott elégedettségi garanciát is, 2héten belül ha nem vagy elégedett, visszaadja az árát.. szerintem korrekt.
Steve11
#1949
2012. április 15. 20:04
akkor rosszul fejeztem ki magam az előbb!!nekem az lenne a lényeg ahogy te is mondod, hogy mindig ugyan úgy húzzon!!tudodm, hogy nem lehet vadállatot csinálni belölle nem is az a tervem!!
czollner.g
#1948
2012. április 15. 19:52
ez is eléggé tág beszéd hirtelen a vti jutott eszembe.. az is akörül van mégse fog megindulni 1800tól.. nekem már ott elkezd húzni, sőt, 1500tól 5.be könnyedén tudok előzni (chip óta) de nekem ugye van egy kis turbóm. Dízelek azok 2000alatt általában döglöttek, viszont ültem olyan szívó benzinesben (1.5 16v) ami chip után rohadt egyenletesen húzott.. padon mérve is erősebb lett minden fordulaton, a csúcsteljesítmény nem sokkal nőtt, viszont alul eléggé lehetett érezni a többletet. a chip tuning nem csak arról szól, hogy a max értékekből mit lehet kihozni, hanem hogy melyik fordulaton hogyan megy..(optimalizálás)
Steve11
#1947
2012. április 15. 19:31
Köszönöm szépen a segítséget akkor marad a "B" terv :) következő autó min 170 Le és azzal már csak nem lesz baj :)
firewall
#1945
2012. április 15. 10:48
de a megasquirtnek is amiről nekem csak pornó filmek jutnak eszembe tudjuk milyen a minősége... szal vems a belépő szint. Esetleg ha talál az ember használtan egy AEM Ems Stingert azt még jó tud lenni...
Blindmouse
#1944
2012. április 15. 10:36
Persze.. 6.6 V8 a megoldás..
vagy egy nagyonkis melegoldalú, de közép-nagy hidegoldalú turbo..

1800? nem sok? miért nem mindjárt 750-en?

tegyél bele egykilenc pédéeffaaaessztédéít :D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2023 találat 102 oldalon