Cold Air Intake

Témakör: Tuning
aktuális téma
Cold Air Intake

Ki mit tud erről a témáról?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Blindmouse
#290
2010. november 28. 21:41
Szerintem cserélj termosztátot..
Blindmouse
#289
2010. november 28. 21:38
60 fok? akkor nincs is fűtés a kocsiban, és "szivatóval" közlekedsz végig?
monky
#288
2010. november 28. 21:36
A bukta már ott van,hogy a levegőszűrő megállítja az áramlást.
monky
#287
2010. november 28. 21:34
Miért nem raktok inkább a csívócsonk,meg a hf közé egy kb 4-5mm bakelitet,az legalább jól szigetel,a fő probléma az,hogy a szívócsonk átmelegszik,és onnan már vége,ez a megoldás ami itt feszegetve van inkább virtuális lóerőket hoz,seggre biztos nem lehet érezni.
b.misike
#286
2010. november 28. 21:33
Jony Bravo
#285
2010. november 28. 21:28
Szívó motoroknál szokták ezt a módszert alkalmazni. A menetszél torlónyomását és annak a hidegebb hőmérsékletét használja ki a rendszer.

A hidegebb levegőben több az oxigén. A több oxigénhez több benya kell és ez több lovat hoz.

De Neked turbós autód van, nem érint
Jony Bravo
#284
2010. november 28. 21:26
Üdv!

Az előző autómban volt ilyen megoldás, direktszűrővel. Télen soha semmi gond nem volt vele. Melegedett rendesen mint nyáron és tartotta a 90fokot ahogy kell. Egy jó autónál nem okozhat gondot. De ez autótípusonként változhat.
monky
#283
2010. november 28. 21:17
Ne haragudjatok,de mi értelme van ennek?
Songo
#282
2010. november 28. 21:10
A fogyasztás mitszól hozzá hogy nagyon nehezen melegszik be a motor?

nekem amig hideg addig +3-4liter eszik. mondjuk szerencsére 4-5km alatt bemelegszik
PN
#281
2010. november 28. 20:16
3-5 fok.....és a víz nemnagyon mozdult 60 foknál feljebb........felforrni nemfog az fix.
A 75"-ös csövön bőséggel kapja a hideg levegőt....talán túlságosan is.
PN
#279
2010. november 21. 21:09
Ma is ugyanaz volt a helyzet.....10-12 fok körüli időben 30 km-es út alatt maximum 80 fok a víz......
PN
#278
2010. november 21. 09:27
Hm...mivel közeleg a "tél" és a hideg idő, és ugyebár így eléggé alacsony hőmérsékletű levegő kerül a motorba. szóval a kérdésem az volna a Cold air Intake vagy Ram Air tulajdonosokhoz hogy próbáltátok-e már ilyen hőmérékletek között az autót ?

Mai tapasztalat...kb 8 fok volt kint de 25 km-es út alatt nekem 75 fok fölé nem ment a "vízhőfok".......
PN
#277
2010. november 20. 20:48
PN
#275
2010. november 20. 20:40
PN
#274
2010. november 20. 20:35
Hm...mivel közeleg a "tél" és a hideg idő, és ugyebár így eléggé alacsony hőmérsékletű levegő kerül a motorba. szóval a kérdésem az volna a Cold air Intake vagy Ram Air tulajdonosokhoz hogy próbáltátok-e már ilyen hőmérékletek között az autót ?

Mai tapasztalat...kb 8 fok volt kint de 25 km-es út alatt nekem 75 fok fölé nem ment a "vízhőfok".......
FreestyleR
#272
2010. november 16. 08:26
Azért az AEM nem az a cég aki szart gyártana. Hatékony nem hatékony...Volt bent jó ideig, azt kell mondjam hatékony, nem is kicsit. Ennél rövidebb úton a kaszni vágása nélkül nem jut be levegő.
PN
#271
2010. november 16. 06:13
Ez igen !
A lényeg a torlólevegő kihasználásán van ahogyan te is említetted......hidegebb és oxigéndúsabb levegőt kell juttatni a szívosor elé, most hogy "közben" gyári légszűrőház vagy direktszűrős dolog van azt már mindenki maga döntse el.....de a hatás nem marad el ha befúj a szél. XD
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 590 találat 30 oldalon