Cold Air Intake

Témakör: Tuning
aktuális téma
Cold Air Intake

Ki mit tud erről a témáról?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Redy
#490
2010. november 30. 21:37
jézusom

na látod ha neki azt mondogatod nap mint nap hogy egy zsák fos a ram air intake akkor másnap ő is azt fogja mondani hogy egy zsák fos a ram air intake ezért utálom amikor ilyeneket hallok vagy olvasok mint pl nem sokkal előrébb hogy a HKS márka gagyi. persze az autóversenyben csak gagyi cuccokat építenek be ez a tapasztalat
lasi
#489
2010. november 30. 21:25
ök Apexi power intake légszüröt használnak több verdában is
Blindmouse
#488
2010. november 30. 21:24
Asszem Jugonak volt az S14-ben űberdrága HKS szelephimba, és reccsent ketté..
Redy
#487
2010. november 30. 21:22
Redy
#486
2010. november 30. 21:14
Blindmouse
#485
2010. november 30. 16:34
Gudor!!! kérdezd meg Róóóóóóóóóóólandot, hogy télire kiveszi-e :D
Blindmouse
#484
2010. november 30. 16:33
Kicsit HamisKáS a hamgulatom, máma.. :D
Roland__
#483
2010. november 30. 16:32
en regebben a greddy szarazszurojet hasznaltam, az is tokeletes volt, most a hks super mega flow-jat hasznalom (tehat eggyel ujabb mint, ami a tesztben volt) es az is tokeletes!
Sok ismerosom hasznalja ezen szuroket nagy teljesitmenyu autokban regota es mindegyik hibatlan!!

...ja fontos megjegyeznem,h mi eredetieket hasznalunk...
monky
#482
2010. november 30. 16:29
redy02
#481
2010. november 30. 16:08
ezt meg tudod indokolni ?
LeonCupra4
#479
2010. november 30. 08:54
monky
#478
2010. november 30. 08:50
Ezek után nehéz lesz meggyőzni,hogy a hks minőség...
Blindmouse
#477
2010. november 30. 03:48
Jó, egy kettétörő szelephimba mindent elrendez ahogy kell..
alias Hege
#476
2010. november 29. 22:57
Az utoldó mondatom kérdés,nem kijelentés,bocsi
alias Hege
#475
2010. november 29. 22:56
Egyrészt köszönöm a választ,másrészt azon gondolkodtam hogy a hűfoktényező csak egy változó érték a porlasztásnál.Jön hozzá a venturi elv,meg az hogy hideg időben általában "erősebb" az autó.Vagy legalább is bemesélem magamnak

A lényeg:Kialakulhat légköri nyomás a szívőcsőben(esetleg nyomás),vagy marad a vákum,csak kisebb.Ha nagyon hülye vagyok lőjjetek le
monky
#474
2010. november 29. 22:51
Na visszatérve a hidegebbb levegőhöz,a megoldás az hogy a szívócsonkot hő szempontjából elszeparáljuk a hf-től,nekem egy db 4 mm bakelit van,és jó,konkrétan sokkal lassabban veszi át a hőt a csonk,és jobban is hül vissza,persze egy alapos hf portolás is kell.
Noise
#472
2010. november 29. 22:22
pedig a féken jobban jársz legalább hűti...
amúgy karbinál ez egy érdekes eset, mert ugye az akkor porlaszt jól, ha be van melegedve. elvileg a vákuumos részt nem szabad befolyásolnia a levegő hőmérsékletének illetve összetételének.
alias Hege
#471
2010. november 29. 22:09
Félreértés elkerülése képpen a karbira vezetem a menetszelet,nem a fékre
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 590 találat 30 oldalon