Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Dragster
#523
2005. december 15. 09:29
Szia!
Nem tudsz véletlenül, D16A9 hez hajtókarcsapágyakat, mert Nipparts meg a többiek, 1 hónap alatt tudnának rendelni!
Meg ilyen dumát engedett el, besírtam, hogy van egy 0.25-ös, semmi gond nincs vele csak meg kell kicsit köszörülni a főtengelyt.......
meszicrx
#521
2005. december 15. 09:27
Milyen furat nem stimmel??????
Nézz már utána!
meszicrx
#519
2005. december 15. 09:25
Kedves anonim Kibic!
"Örülhetsz, ha kisajtolsz 170LE-t okos kipufogó és a hozzáigazított ECU módósítással."
Szerintem pont ezt irtam, olvass figyelmesebben!
Gatter30
#518
2005. december 15. 09:25
Igen,ezért sokkal könnyebb használható erős szívómotort csinálni belőle.
A jwrc motorok alul teljesen használhatatlanok.
Stefanvon
#517
2005. december 15. 09:25
Pedig gondolkodhatnátok rajta...!
Két Honda-t ismerek amikbe nem raknék Diesel-t:
crxfanatic & meszicrx
kedves
#516
2005. december 15. 09:25
kedves
#515
2005. december 15. 09:23
Szerinted minek van a VTEC????
Talán azért, hogy használható legyen 7000 rpm alatt is!
kedves
#514
2005. december 15. 09:22
meszicrx
#513
2005. december 15. 09:17
Hello Golf3 TDI!
Amit most raktárrol bele tudnék tenni:
- Civic Type R dugattyuk, ami 10.5 kompresszio viszonybol 12-12.5re növel.
-Kovácsolt és könnyitett szelepek erösitett rugokkal(Skunk 2)
-340ccm-es befecskendezök
-nagyobb szivosor


Gatter30
#512
2005. december 15. 09:16
Ez nekünk nem volt kérdés,csak nektek.
Stefanvon
#511
2005. december 15. 09:14
Na sikerült már dönteni, hogy VTI vagy VTEC vagy TDI netén PDTDI
Gatter30
#510
2005. december 15. 09:06
Semmi olyan nincs azokban a motorokban,amit a Hondába ne lehetne belerakni,ráadásul azok vtec-nélküliek és a fordulatszámuk sem magasabb sokkal.
Gatter30
#509
2005. december 15. 09:03
De nem a motor kerül 50millába,nem gyanus?
kedves
#508
2005. december 15. 08:53
El vagy te varázsolva Barátom!

JWRC autók tudnak ilyen teljesítményt, azok meg nem véletlenül kerülnek 50millába.Örülhetsz, ha kisajtolsz 170LE-t okos kipufogó és a hozzáigazított ECU módósítással.
balinko
#507
2005. december 14. 20:16
csá
Iszicrx
#506
2005. december 14. 20:13
Iszicrx
#505
2005. december 14. 20:11
de nem am!!!bar filling a verdad!de megse HONDA!!!!
balinko
#504
2005. december 14. 20:10
A hétvége után már nem döntöttél iszi nem cseréled le a verdát pl egy amerikaira ? hm?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 823 találat 42 oldalon