Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
kjanika
#603
2005. december 15. 11:50
jah bocsi, elfelejtettem hogy a diesel, az sportkocsit jelent magyarul
kjanika
#602
2005. december 15. 11:50
hát nekem ezt nem így mondtad, csak most gondolom szépitessz, de mind1, a kreszt meg a bicajommal is meg tudom csinálni hogy nem tartom be
Golf3_TDI
#601
2005. december 15. 11:31
Golf3_TDI
#600
2005. december 15. 11:25
nekem részterhelésen..
jól van magyarul irom inkább városban kreszt nem betartva 6 betartva 5-6 között fogyaszt.
Ha kiveszem a benne lévö teljesitményt akkor annak arányában több.
A fogyasztás meddö vita,megint rosz fába vágtad a fejszédet.

Mondd ,hogy csunya a hangja meg füsölthet,és nem mondom ,hogy nem igy van.
DE ÁLLITS OLYASMIT AMI VALÓS ÉS HA KELL ALÁ IS TUDNÁD TÁMASZTANI!!





Golf3_TDI
#599
2005. december 15. 11:20
nem bántottál meg.....
akárkitöl sértést nem fogadok.
Golf3_TDI
#598
2005. december 15. 11:19
"arra lett kitalálva" .
gratulálok mérnök úr.
vagy ezt valami bölcs szerelö modta neked???
kjanika
#597
2005. december 15. 11:10
sorry ha megbántottalak, de akkor teregessük ki a lapokat, ha már nekem nem lehet ész érvem, mert nem vagyok szerelő, akkor mondom azokat amiket tőleg egy bölcs szerelőtöl hallottam
EarwLine
#596
2005. december 15. 11:09
"4000-ig dadogna"
Egy kis segítség:
Az ábrán a váltás 2500 rpm-en van
kjanika
#595
2005. december 15. 11:09
iylen alapon mondhatok én is sportkocsit hogy csak ennyit eszik, zárójelmeb de ha vered neki akkor 2szer ennyi
kjanika
#594
2005. december 15. 11:08
jah meg a fogyasztás ami a nagy dieselesek fő szempontja. nagynehezen tte is bevallottad hogy ha vered neki nagyon 10 felett van, akkor miről beszélsz????? arról meg nem tehetek hogy sajnálod ütni, mert félsz hogy megadja megát
kjanika
#593
2005. december 15. 11:05
hát a tied mérgez, nem füstől, ez az egyik, meg te is tudod úgy lehet tovább bírják , ha csak tökölve araszol vele az ember, mert arra van kitalálva, de aki vesz egy vtit, nem diesel tempóban fog járni.
kedves
#591
2005. december 15. 11:04
A sportmotorok is VTEC vezérlésüek?Sztem nem.Kit érdekel, hogy milyen 2500 RPM-en?És lám ,1000ccm, 140 LE, 120Nm.
Szerinted mi lenne ha a "tuning" bülyök lenne fixen?4000-ig dadogna, meg zabálna.Ezért van a kissebb profil.
Bishop
#590
2005. december 15. 11:03
Golf3_TDI
#589
2005. december 15. 11:03
jah csak tudod egy diesel ilyen alapon már 1500as fordulaton ugy van vágva, mint egy honda 8000-en. ÉS akkor melyik bírja tovább. Egy felcsavard diesel hosszú élettartammal? ne nevetess. A gyáriak hullanak, nem hoyg a felcsavart

származtasd az ébredö tömegeröket a két fordulaton. Em=m*v2

de számtalanszor fizikával ellenkezö dolgokat irsz.

irdd azt ,hogy a dizel füstöl ...azt ok. bár ez sem mindig.
kjanika
#586
2005. december 15. 11:01
dehogynem fegyverrel a kezedben
EarwLine
#585
2005. december 15. 11:01
Hát, máshogy nem is lehet elviselni az ilyen jellegű vitákat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 823 találat 42 oldalon