Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Golf3_TDI
#283
2005. december 14. 15:21
Most nézem ...,hogy ki is vagy ...
2nick -el ..

Látom ment itt az észosztás.

Felhivnám az urak figyelmét a 159 -es hsz ban Bisopnak elmagyaráztam a normál (feltöltés nélküli ) és a feltöltött motor teljesitménynöveléséböl következö motorterhelést.
feltöltés nélküli dupla teljesitmény ===) 4X akora motor terhelés.
Feltöltöt dupla teljesitmény====) dupla igénybevétel.
Ezzel kicsit átdefiniálható mi "huzott" és mennyire.

Talán egy Nsx re azt mondom ,hogy sport autó ....lassan talán arra sem.
kedves
#282
2005. december 14. 15:03
A 110 LE-s, mint ahohy a neve is mutatja, "VTEC-E(conomi)", nem sport, hanem spórolós kivitel.
Gatter30
#281
2005. december 14. 14:58
Ezeknél annyi az értelme,hogy alacsonyabb a fogyasztás és a károsanyag kibocsájtás.
sevcsenko
#280
2005. december 14. 14:51
új honda civic
mármint nem ez az ultramodern,hanem amiből van "sport" kivitel
Gatter30
#279
2005. december 14. 14:48
Egyébbként 110lovas vtec-et hol láttál?
Gatter30
#278
2005. december 14. 14:45
A vti is vtec.A vvt csak a veztengelyt forgatja.
sevcsenko
#277
2005. december 14. 14:35
mert 110 lónál gondolom nincs akkora különbség a bütykök között...
én így látatlanba valamiféle VVT-klónnak gondoltam,nem olyan elvetemültnek,mint egy vti esetében
Dragster
#276
2005. december 14. 14:33
Így végig sokkal nagyobb teljesítményre képes a gép......
sevcsenko
#274
2005. december 14. 14:22
ez tudom
de 110 lónál mennyi értelme van ennek a megoldásnak?
Gatter30
#273
2005. december 14. 14:22
Van egy veztengelyprofil alacsony fordulathoz és egy sportosabb profil a magasabb fordulatszámokhoz.Ezeket egy himbarendszer segítségével váltogatja.Ez az alap.
evepeace
#272
2005. december 14. 14:21
eladó crx???
valakinek??
sevcsenko
#271
2005. december 14. 14:21
szerintem meg akkor ugyanazt nyújtja,amit bármely más kocsi
legalábbis így éreztem
Gatter30
#270
2005. december 14. 14:19
Tudod,ha egy vtec Hondát nem pörgetsz akkor is van akkora nyomatéka,mint egy nyolcszelepes kövületnek.Az egésznek éppen ez a lényege.Mármint a vtec-nek.
sevcsenko
#269
2005. december 14. 14:17
arra lennék kíváncsi,hogy a mostani 1,6 vtec honda motor milyen elven megy?
mármint a vtec
kjanika
#268
2005. december 14. 14:14
Dragster
#267
2005. december 14. 14:12
Igen, mi meg úgy kezdtük, hogy nincs bajunk a dízelekel, csak nem szeretjük, de a sapnjaid csak oltanak itt a füstösökkel!
sevcsenko
#265
2005. december 14. 14:11
az én tdim nincs húzva,nem is lesz
nekem az kell,hogy ne kelljen nagyon pörgetni...
ezért szeretem a 8 szelepes benzines motorokat
elismerem meg tisztelem ezeket az erős hondákat,de nem az én világom
Dragster
#264
2005. december 14. 14:10
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Összesen 823 találat 42 oldalon