Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Hondaaafan
#183
2005. december 14. 12:51
kevesebb mint 10mp ,de nem lehet 10 nál jobbat mérni csuszik az ut,ezért valójában most tényleg 10mp
1.6 16V a mocim
kjanika
#182
2005. december 14. 12:50
na nem is tudod milyen motro van a tiedben:??????
kjanika
#181
2005. december 14. 12:47
adok egy tippet már az elején hogy gyorsabb legyél, vedd ki azt a szar direktsazürőt, mert szart se ér így a hondádban. Csak visszafogja. Kezd egy ilyen tuninggal
kjanika
#180
2005. december 14. 12:45
előbb azt mond milyen motor van benne, és mondom a tényeket
kjanika
#179
2005. december 14. 12:44
neked milyen motor van a crxben? mert a 100ra 10mp egy kicsit sok ha vtec, de az meg nem 160, hanem 150Le
Hondaaafan
#178
2005. december 14. 12:43
arra lennék kiváncsi ,hogy melyik alkatréstz cseéje menniy pluszt hoz és mennyibe kerül.
ha például a vezértengely cseréje 10 lovat hoz és 150e ft ba kerül az kibszott drága tuning . rászánnék kb 300-400e-t.
csak ne 10-20 lovat kapja mmár érte ,mert akkor ha tudom meg se veszem ezt a rizsrakétát.
Reális tippeket vártam volna ,csak mindenkitöl azt hallom ,hogy zsákutca az egész tuningja és inkább adjam el.
Dragster
#177
2005. december 14. 12:35
Mit akarsz tuningolni, ha még a motor kódod se ismered!
Vidd el egy tuning műhelybe, fizess sokat, és megcsinálják neked!
Aki tuningolni akar legalább azt tudja hogy mivel lehet tuningolni!
WilktorD
#176
2005. december 14. 12:31
Annyira ki van hegyezve a motorod,hogy nincs már hova tuningolni.Esetleg nitró,vagy motorcsere,B18C-re?
Hondaaafan
#175
2005. december 14. 12:20
azért a dizel sokkal gyengébb is ,nem megy ugy mint egy pörgös motor szerintem.
Hondaaafan
#174
2005. december 14. 12:18
Szóval edig senki nem mondott okosat ,hogy mit csináljak a gépemmel.
Cseréljem le?
Akkor a hondatuning felejtös.
Én meg aztz hittem ez az autó tuningolható komolyan.
nahh csalódtam.
Dragster
#172
2005. december 13. 16:14
Csak nehogy téged is megelőzzön egy!
Golf3_TDI
#171
2005. december 13. 16:03
ha mögöttem van a füst addig nincs gond.
Golf3_TDI
#170
2005. december 13. 16:01
Golf3_TDI
#169
2005. december 13. 15:59
a dizelek kompreszijója az "evolució" során csökkent.
22 egy elökamrásé nálam 18 a gyári most még kevesebb lett .
a hangja valóban nem tetszik nekem sem
de a turbó némi kárpótlást biztosit.
Bishop
#167
2005. december 13. 15:54
nem vitázunk szerintem abban hogy a dízel az hatékonyabb, mert mind a fogyasztásban mind a nyomatékban ott van a buli...

Tény hogy a dízel a nagyon magas kompressziójának köszönheti mindezt...

majd családi autónak nekem is jó lesz egy TDI de amíg kerregnek mint a traktor addig nem kell... a mostaniak már elég halkak...
Dragster
#166
2005. december 13. 15:53
Igen!
Csak az ilyen füstöt viselem el!
Bishop
#165
2005. december 13. 15:52
ez igaz! de nem ezért utálom, egyszerűen nem tetszik ez a fajta megoldás... füstöl mint a picsa.. akkor inkább ne menjen de ne fütöljön már...
Golf3_TDI
#164
2005. december 13. 15:47
én már igen.

hogy melyik a jobb ...
ha megnézed az otto és a dizel motor Hö-energiamérlegét ,és fel is fogod akkor rájösz ,hogy melyik a helyes ut.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Összesen 823 találat 42 oldalon