Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
JiM
#238
2005. május 25. 15:08
Engem egy dolog zavar az enyémmel, hogy alapjáraton nyitva van a szelep. De valszeg alá kellene a rugónak pakolnom egy-két alátétet még. Bár ahogy néztem a szelepeket, lehet ez normális, mert árulnak dupla szelepest is, ami ezt küszöböli ki.
Lordie
#237
2005. május 25. 13:14
Nézd meg az oldalamon. 2g Eclipsekben van ilyen gyárilag, onnan való (műanyag házas). A régi 1g Eclipsekben fém volt még, az sokkal tartósabb és 1báron sem ereszt. Ha tudsz szerezni inkább olyat próbálj.
Érdekes, hogy a Laserben nincs, még a Talon TSi-ben is volt (olyan, mint a 2g DSM-é).
fotosopper
#236
2005. május 25. 12:26
gyari altalaban sokkal inkabb inkabb csokkenti mint egy utolag beszerelt atmospheric.
Mazlee
#235
2005. május 25. 12:19
Tudnál tipust irni?
mivel DSM-em van és a gyári elég halk.
n12turbo
#234
2005. május 25. 09:08
Lordie
#233
2005. május 25. 08:54
Olvass vissza néhány oldalt, van rá trükkös megoldás.
Lordie
#232
2005. május 25. 08:52
Az okozathoz tartozó okot írtam le.
Lordie
#231
2005. május 25. 08:49
Az enyém 0.8-nál ereszt. Gyárilag... 2g DSM
n12turbo
#230
2005. május 25. 08:42
hát én még olyan bov ot nem láttam ami 1 barnál kissebbre van méretezve.
Nagyobbat nyugodtan rátehetsz szerintem, ugyanúgy le fog fújni!
poznamokus
#229
2005. május 25. 08:20
Sziasztok!!!!!!
Olyan kérdésem lenne hogy nem tud - e valaki lefújó szelepet vagy valami nagy druplabdát 1.9 PdTdi-hez????????
Mazlee
#228
2005. május 25. 08:17
Ha nekem cc 1bar nyomásom van akkor gondolom annál kisebb kapacitású bov-ot nem szabad rátenni. De sokkal nagyobbat igen?

huú de hülyén fogalmaztam...
n12turbo
#227
2005. május 25. 08:17
ugyanazt írtuk! Ha visszafelé akar áramlani lelassítja a turbót....de egyetértek biztos hogy kíméli a csigát
Lordie
#226
2005. május 25. 08:08
Nagy nyomáson a turbó megóvására való. A levegő az alacsonyabb nyomású hely felé áramlik, ami pillangószelep zárása után visszafelé, a turbón keresztül haladva található. Alacsony nyomáson (0.4bár körül) abszolút nem alapvető a megléte, de nem hátrány. Magasabb (1bár+) nyomáson viszont szvsz kötelező.
n12turbo
#225
2005. május 25. 08:03
Dirtboy!
Az hogy milyet veszel teljesen az ízlésedre van bízva.
Ahogy Jim is írta egyedül a max nyomást kell figyelembe venned, onna nszabad a választás.
Kinézet, hang, ár. Ezek változnak. Én németből rendeltem az enyémet ez volt a legolcsóbb, 2000 alatti mocikhoz ajánlották, azóta is tökéletesen "fujtat", semmi gond vele. Nem egy túl bonyolult szerkezet az egész....
n12turbo
#224
2005. május 25. 07:58
Pont arra találták ki a lefújószelepet hogy növelje a rugalmasságot, úgy hogy a "turbólyukat" csökkkenti. Magyarul nem kell "megvárni" míg a turbó újra felpörög mert nem is lassult le.
A hanghatás mellékes, de jó
JiM
#223
2005. május 21. 02:39
Pont hogy növeli a gyárihoz képest, mivel a forró levegőt nem fújja vissza a légszűrőházba, valamint a turbó tovább tud pörögni, mert hamarabb elereszti a túlnyomást váltáskor.
JiM
#222
2005. május 21. 02:37
Persze, mert a gyári kétcsatornás a levegőt most is elereszti, csak azt visszafújja a légszűrőházba a turbó elé. Lehet hallani, csak halkan.
vitez
#221
2005. május 21. 01:46
mennyiért lehet beszerválni egy ilyen mókát?
dirtboy
#220
2005. május 20. 17:49
vki tudna nekem belinkelni egy jo BOV szelepet Német ebayról ???
megköszönném..innen!!
dirtboy
#219
2005. május 20. 17:47
Passatban sincs de ha egyesbe padlozom 5000 ig és lelépek a gázról szép kis szolid sziszegés
hallatszik
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon