Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ludika86
#198
2005. április 06. 10:22
Olvasgattam itt egy picit. Ezek szerint gyári nyomású TDI-be akkor érdemes rakni, ha van direktszűrő? Csak akkor fog normálisan hallatszani a sziszegés???
Roro
#197
2005. április 06. 10:15
ezt nem mondanám... ha egy szelep jó, akkor kizárólag a felesleges nyomást ereszti el, esetleg az változik, mennyit enged szabadon susogni és mennyit nyom vissza a turbóba... sokkal inkább autófüggő, mint szelep...
barracuda
#196
2005. április 06. 09:52
Elég xar a video, gyorsulás közben igen állat, akkorát füttyentett, mikor hallottam, hogy fél Bécs odakapta a fejét... Amúgy ezeknél a hang fordítottan arányos a hatékonysággal...
JiM
#195
2005. április 06. 09:48
Ennek elég gáz a hangja, nem?
Amúgy hasonlít arra amit OCT kínál, csak nincs az a kis tölcsér az egyik lyukba.
barracuda
#194
2005. április 06. 09:44
barracuda
#193
2005. április 06. 09:41
JiM
#192
2005. április 06. 09:41
Egycsatornás 35 rugó. Az a baj, hiába nézek körül, nem tudom amit ott nézek jó lesz-e nekem vagy sem...
Roro
#191
2005. április 06. 09:29
azért nézz körül az ebay-en is mielőtt kiadsz 50et az OCTnél...
JiM
#190
2005. április 06. 09:22
Na állítólag ennek nincs is hangja, csak hatásfokot javít. Az egycsatornásnak van, de az meg kicsit ronthat is a teljesítményen...
JiM
#189
2005. április 02. 09:59
Nekem az OCT kínált 30ért és 50ért. 30-asnak nagyobb a hangja, bulisabb, viszont elereszt kicsit, az 50es állítólag a tuti. Sokallom.
Ez az 50e-es:
Dani B2500
#188
2005. április 01. 21:40
Köszönöm.
Én inkább valami Magyarországon belüli olcsóbb megoldást keresek.
Groowe
#187
2005. április 01. 09:01
a tdire való blow off szelepet az alábbi cég készíti/forgalmazza:
www.mft-berlin.de
tel:030-362879-24
fax :u.ez csak a vége 25
az ára a szelepnek 299€
de ahogy elnéztem turbosítanak is :D
üdvw
Dani B2500
#186
2005. március 31. 23:14
Engem nagyon érdekel!
Dani B2500
#185
2005. március 31. 23:08
Szia Groove.

Nyomd az adatokat a TDI-hez.

DANI
pietboy
#184
2005. március 31. 23:06
Ne aggódjatok!Most tanulok írni
pietboy
#183
2005. március 31. 23:05
Tsákó minden tunernek!Marecz! Szerintem az csak chipptuninggal lehet állítani.Az eén dieselem nem turbós, és szerettem volna chippet, és akkor magyaráztak valami promós cuccot, amt tök egyedire állítanak be, ahogy te szeretné, de elég húzó áron:)
marecz
#182
2005. március 31. 22:52
bocsi h beugatok, de szerintem felesleges diselrejobban nem megytole, raadasul a mukodése sokkal bonyibb mint a benzineséezekivul szerintem a direkt tdi-re gyartott rohadt dragaviszont nekem elárulhatna valaki h hogy lehet lejebb pakolni a tdikben a turbo indulási fordulatszamat???nekem 1800-tol megx és 1000-tol kéne!!!
Groowe
#181
2005. március 31. 22:36
szeva Dance!

szombaton jössz?

az összes kétkedőnek tdi-re 100% hogy lehet tenni lefújó szelepet,német tuning magazinban hírdetik.ha vkit nagyon érdekel megírom azt hogy milyen/mennyi/honnan stb.
üdvw
dance10
#180
2005. március 31. 09:17
én gondolkozom turbó cserén garret GT28R-t szeretnék venni ,
dance10
#179
2005. március 31. 08:47
hanem ha kicseréled a turbót akkor lesz nagy hang ,viszont ott már lefújó szelepet is kell cserélni.ha csak beteszel egy ilyen szelepet nem változik semmi mert a turbónyomásod sem változik egy sima turbós (benzinesnél) gyári 0.6-nál nem lesz hang de ha megemeled akkor már igen

nekem a puntó 1.7 bárral töltött szét is ment hamar a turbó
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5858 találat 293 oldalon