Lefújószelep (popoff, blowoff)
aktuális téma

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------
jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
gübi
#177
2005. március 31. 08:28
Veled azért nem értek egyet.
1:A direkt szürö hang nem olyen mint a lefujoszelepé.
2:Pl.PUNTO GT alapmotor,alapturboval,lefujoval olyat fuj,behugyozol!!!!Honnan tudom????Ilyenem van!!!!!A lefujoszelep nem felesleges,ha hangot is akarsz hallani!!!!!
Nagy turbonál azért tényleg kötelező!!!


1:A direkt szürö hang nem olyen mint a lefujoszelepé.
2:Pl.PUNTO GT alapmotor,alapturboval,lefujoval olyat fuj,behugyozol!!!!Honnan tudom????Ilyenem van!!!!!A lefujoszelep nem felesleges,ha hangot is akarsz hallani!!!!!
Nagy turbonál azért tényleg kötelező!!!


sziasztok
lefujo szelepet kis (gyári )turbóhoz nem érdemes utólag beépiteni mert nincs értelme ,ez inkább akkor jó ha kicseréled a gyári turbót nagyobbra és gyárilag nincs benne ilyen szelep ,ill ha turbósitanak autót akkor elengedhetetlenül kell bele
ha a lefúlyószelep hangot akarod előcsalogatni akkor tegyél be egy direktszűrőt és fogod hallani
üdv dance
bocsi ha rosszul irtam szar a monitorom nem nagyon látom a betűket
lefujo szelepet kis (gyári )turbóhoz nem érdemes utólag beépiteni mert nincs értelme ,ez inkább akkor jó ha kicseréled a gyári turbót nagyobbra és gyárilag nincs benne ilyen szelep ,ill ha turbósitanak autót akkor elengedhetetlenül kell bele
ha a lefúlyószelep hangot akarod előcsalogatni akkor tegyél be egy direktszűrőt és fogod hallani
üdv dance
bocsi ha rosszul irtam szar a monitorom nem nagyon látom a betűket
Nem teljesen értem a működését ennek a cuccnak. De majd hátha segítenek az "okosok"



Ez nem attól függ, szerintem, hogy milyen...én azt hallottam, hogy kell diesel-be egy külön szerkezet, emi a gázpedálhoz van csatlakoztatva, és a pedál mozgása szerint vezérli a bov-t.
Da majd az okosok elmagyarázzák részletesen, mert én sem vágom teljesen...
üdvw: MAd
Da majd az okosok elmagyarázzák részletesen, mert én sem vágom teljesen...
üdvw: MAd
Valami Dogde neon srt-é elvileg... D4-D-be jó lenne?
Épp tegnap láttam német e-bay-en tdi-hez lefújószelepet, ezek szerint lehet!
Sziasztok! Ez engem is érdekelne. Mennyibe fáj a dolog, meg hol lehet kapni? Bocs ha már volt ez a kérdés, nem olvastam vissza... 1,4 D4-D Yaris 90le-nek mennyi lehet a turbó nyomása? Elégahhoz hogy csttogtassa a szelepet?
thx!
thx!
Helló!
Lehet hogy nagy hülyeséget fogok kérdezni! A TDI-be bele lehet e rakni lefujószelepet? Nem nagyon értek hozzá de ha van turbó akkor van lefujószelep is? És ha igen akkor bele lehet rakni a hangosabbat is!?!

Lehet hogy nagy hülyeséget fogok kérdezni! A TDI-be bele lehet e rakni lefujószelepet? Nem nagyon értek hozzá de ha van turbó akkor van lefujószelep is? És ha igen akkor bele lehet rakni a hangosabbat is!?!


Attól is függ melyik csövet. Ha van IC-d és az IC-turbó közöttit (ezt kisebbre - persze nem kisebb, mint a kompresszor outlet - talán kisebb turbólyukad lesz) vagy az IC-pillangószelep közöttit (bár IC nyomást ejthet és csőátmérővel variálhatsz, én ezt nem baszkurálnám, hagynám IC outlet átmérőben végén pillangószelephez szélesítve) vagy mindkettő.
Semmi nem fog valtozni jelentosen a csomerettol. Elvileg persze a szukebb cso fojtas lehet, foleg ha 60 mm-rol 10 mm-re csokkented az atmerot. :)
De 60-rol 50-re visszamenni nem gond, foleg ha a pillangoszelep csak 45-os.
A turbolyuk is valtozhat egy picit, nem durvan.
De 60-rol 50-re visszamenni nem gond, foleg ha a pillangoszelep csak 45-os.
A turbolyuk is valtozhat egy picit, nem durvan.
>Azért nem kell ennyire hülyének nézni...
En probalok nem hulyenek nezni senkit, de ha a turbo meg nincs rajta, mi a fenenek izelsz a lefujoszeleppel?
A szelep nelkul mukodik a turbo szepen, de turbo nelkul a szelep nem. :) (tudom, hogy tudod)
Egyebkent az, hogy alapjaraton nyitva van a BOV, vagy sem, az egyszeruen csak attol fugg, hogy milyen eros a szelepet zarva tarto rugo.
A vakuum az fix minden BOV-nal, tehat csak az olyan szelepek vannak zarva alapjaraton, amiknel turbonyomas is kell a szelep kinyitasahoz. Vagyis mondjuk 1 bar nyomaskulonbsegnel nyit. -0.7 bar vakuum, 0.3 bar toltonyomas.
Jo turbositast!
En probalok nem hulyenek nezni senkit, de ha a turbo meg nincs rajta, mi a fenenek izelsz a lefujoszeleppel?
A szelep nelkul mukodik a turbo szepen, de turbo nelkul a szelep nem. :) (tudom, hogy tudod)
Egyebkent az, hogy alapjaraton nyitva van a BOV, vagy sem, az egyszeruen csak attol fugg, hogy milyen eros a szelepet zarva tarto rugo.
A vakuum az fix minden BOV-nal, tehat csak az olyan szelepek vannak zarva alapjaraton, amiknel turbonyomas is kell a szelep kinyitasahoz. Vagyis mondjuk 1 bar nyomaskulonbsegnel nyit. -0.7 bar vakuum, 0.3 bar toltonyomas.
Jo turbositast!

haho, émberek... ha megváltoztatom a csövek átméröjét, pl kiseb átméröre cserélem a turbom csöveit a nyomás is változni fog(nagyobb lesz)
nem vagy...
irjatok h mi fog torténni?!



csak amig a turbo nincs rajta, en leszednem a vakuumcsovet.
hamarabb is belinkelhetted volna a kepet :-)))))))
ez igy teljesen OK!!! (szereny velemenyem szerint) :-)
ez igy teljesen OK!!! (szereny velemenyem szerint) :-)
Ok!
Köszi szépen még 1x!
Jó8!
Itt 1 kép róla
Köszi szépen még 1x!
Jó8!
Itt 1 kép róla
igen, igen. jol van az bekotve, majd turboval jo lesz....ha nem, akkor ird meg, majd kitalaljuk :)
jo ejt
jo ejt
Ezt most nekem írtad?
na, megneztem milyen motorrol van szo :)) ebben az esetben hulyeseget irtam, mert jol van az bekotve, sorry
sztem, ha rajta lesz a turbo, jo lesz az....vagy majd irj, h mi lett.
bye
sztem, ha rajta lesz a turbo, jo lesz az....vagy majd irj, h mi lett.
bye
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
de én most a cseréről beszéltem nem lesz jobb ha kicseréled a lefújó szelepet !!én nem a hangról beszéltem