Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
czollner.g
#5818
2012. augusztus 21. 09:46
Hali!

2év használat után a Blitz lefújóm megadta magát.. a gumi membrán széle elöregedett és végül kilyukadt, ezért egyik pillanatról a másikra bekussolt a lefújó. Pár mm-t mozgott csak max nyomáson is. Kérdésem az lenne, hogy milyen lefújót ajánlanátok, ami kis nyomáson is szól és nem ugyanazt a hangot nyomja mindig? A Blitz-nél tetszett, hogy kis nyomáson ha szépen vettem el a gázt olyan hangja volt mint a HKS-nek, nagyobb nyomáson viszont majdnem a Greddy-re hasonlított. ennél halkabb lefújót se szeretnék, megszoktam nagyon, hogy tüsszög elöl valami, most a gyárival meg félelmetesen nagy a csönd a max nyomásom 0.9bar, overboosttal 1.0.
tonyiwwrc
#5817
2012. július 25. 15:58
Próbáld ki hátha lesz javulás,ha nem akarja az igazat akkor nyilván a lefújónál kell keresni a hibát....
SxTuner
#5816
2012. július 25. 15:56
Bakker ez a turbo surge-öl és azt hallod ahogy az elzárt pillangószelep miatt a forgásb an levő turbo által a levegő feltorlódik és a forgó kompresszorkerék lapátja turbulenciát okoz...
ProTech
#5815
2012. július 25. 15:54
Mondjuk ma nemtudom szerintem kipróbálni, de holnap rávetemedek a dologra... Mondjuk abban biztos vagyok, hogy nem szól olyat, mint a HKS csak azmiatt meg világít a check..
ProTech
#5814
2012. július 25. 15:52
ha áll az autó és megrugdosom olyan hangja van , mint a videón a puntonak ilyesmi hangot adott még a gyári két utas..
ProTech
#5813
2012. július 25. 15:50
Hát egy autobahn88-s 3mm-s cső megy a lefújószelepre ami a HKS-nél szépen rászorul bilincselés nélkül ennél a baileynél egy kicsit lötyisebben rámegy, de terhelésnél sem jött le a cső kipróbálom esetleg, hogy rábilincsezek. Egyébként a töltőnyomással nem volt gond.
tonyiwwrc
#5812
2012. július 25. 15:45
csak egy ötlet volt....akkor valószínű hogy túl feszes a rugó és azért nem nyit.Felépül rendesen a töltőnyomás?Mennyivel tölt a turbó?Nem fúj ki valahol esetleg valamelyik cső vagy csatlakozó?
ProTech
#5811
2012. július 25. 15:41
Biztos, hogy jó helyről, mert a HKS innen kapta probléma nélkül szólt... Illetve a gyári Bosch is erről kapta csak azóta bekerült egy t elosztó a turbónyomás órának...
hobizoli
#5810
2012. július 25. 14:34
gyari Bosch zart BOV-nak ijen hangja van ha direktszuro van az auton, gyari legszurohazzal ezt nem hallani
tonyiwwrc
#5808
2012. július 25. 14:25
teljesen jó az....Uno turboba is ilyen "bypass" szelep van gyárilag és ilyen a hangjanekem is így szólt....és jó volt
elbowS6
#5807
2012. július 25. 14:24
hat akkor az mind szar volt :D
Hjuee
#5806
2012. július 25. 14:21
nem ez a gyári lefújószelep a Gt-ben
amikkel eddig találkoztam és dájrekt volt rajta az mind így prüszkölt
De most már vagy 3 éve HKS-el nyomom
elbowS6
#5805
2012. július 25. 13:13
keress ra neten. turbo surge...
elbowS6
#5804
2012. július 25. 13:13
ez a hang azt jelenti, hogy rosszul, vagy nem mukodik a lefujod! ;)
elbowS6
#5803
2012. július 25. 13:11
de te el vagy tevelyedve! a wastegate a KIPUFOGO oldalon van! az a KIPUFOGO rendszerbe dolgozik hacsak nem downpipe-al van kivezetve a wastegate altal elengedett "felesleges" KIPUFOGO gaz. amit te hallasz az a nyomo oldalon van. kvazi nem nem a wastegate hangjat hallod!
Hjuee
#5802
2012. július 25. 12:55
Nekem a gyári lefújóm a dircsiszürcsivel csinálta rendesen a hutyutyutyu hangot
tonyiwwrc
#5801
2012. július 25. 11:51
sztem annak kéne azért valamennyire szólnia mindenképpen.....jó helyről kapja a vákuumot?
Voker
#5800
2012. július 25. 11:49
Üdv!
nekem ilyen volt az opc-ben, és kb 6évet használtam. Nem csináltam vele semmit, nem kelett tisztogatni, jol fújt, csak meguntam és raktam bele egy nagyobb lefujoszelepet, de ze is nagyon jol szól !!!
ProTech
#5799
2012. július 25. 10:37
Helóka! Akadt egy kis probléma tegnap nem nagyon próbálkoztam még belebonyolódni csak hátha tud valaki okosítani. Tehát van egy Bailey DV26 ( EVO Twin piston dump valve) lefújóm, de tegnap beszereltem és gyakoralital meg sem szólal az autóban beszerelve gondolom, hogy rugó feszességen kell állítani feltéve ha lehet szóval még mielőtt szétkapnám a lefújót valaki tud ötletet, hogy kéne állítani a bejövő nyomás oldalon van egy fémrúd ami a szelep aljára csatlakozik és tekerni is lehet esetleg őt kéne tekerni ? előre is köszi
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5858 találat 293 oldalon