Lefújószelep (popoff, blowoff)

Témakör: Tuning
aktuális téma
Lefújószelep (popoff, blowoff)

Minden popoffal-blowoffal kaocsolatos kérdés, válasz, teória, felvetés...
----------------------------------------------------------------------

jöhetnek tapasztalatok, hibák is vagy bármi ami a témával kapcsolatos...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
czollner.g
#5718
2012. március 06. 21:09
több ilyen ismerősről tudok, aki ugyanígy járt csak Forge lefújóval... kovácsoltattak maguknak anyagot bele a gyári méretek alapján és azóta is oké..
monky
#5717
2012. március 06. 21:06
elbowS6
#5716
2012. március 06. 21:06
jah vagom. nekem is lenullazott egy t3/t4-et :) a membran at volt szakadva es nem nyitotta ki a vakuum :P
monky
#5715
2012. március 06. 21:05
Sancho
#5714
2012. március 06. 21:04
Sziasztok!HKS lefujó van az autómba(1.8T)És miért van az hogy mindig elgyengül a rugóm?
monky
#5713
2012. március 06. 21:03
Hi
Ez a fajta tyutyutyuzás teszi tönkre a turbót,ugyanis nem tudja egyszerre elengedni a kellő mennyiségű levegőt./sajnos nekem egy turbóm bánta/,azóta az 50-es lefújó gond nélkül üzemel egy hatalmas sz-el.
elbowS6
#5712
2012. március 06. 20:55
nekem alapbol nyitva van a folytoszelepem mert nincs alapjarati motorom es ugy is "tyityutyuzik" 0,3-barnal... :)
ez meg egy regi vidi ahol nem volt jo a lefujo:
elbowS6
#5711
2012. március 06. 20:52
nezd csak meg az #5670-es hozzaszolasomat! :)
pomicsabi
#5710
2012. március 06. 20:38
de ez még mindig a jobbik eset, aki előbb kérdez, és nem vesz meg minden szart egyből
DPluss
#5709
2012. március 06. 20:20
lefújót a zetorokra nehogy már a kapálógépek is kimaradjanak a jóból:)
Blindmouse
#5708
2012. március 06. 19:53
gondoom azért mert az óódiban a szar műanyag szelep gyárilag olyan jól zárt mint egy lyukas gumicsízma..

én is amikor feltettem a greddyt akkor az akkori 10.5psi-ről kapásból 13psi lett a nyomásom.. egyből vagy 10 lóval lett több helyben.. ilyen egyszerű.. aztán most mégis visszatelepítettem az eredetit..
Blindmouse
#5707
2012. március 06. 19:49
Ezt másold már be 2 óránként.. komolyan..

az a baj hogy olyanok akarnak autót építeni, akiknek fogalmuk sincs a motor működési elvéről.. és naponta 3 ilyen kérdés van hogy dízelbe milyen kamusziszegőt lehet tenni..
L2106-1
#5706
2012. március 06. 19:49
Ezt a megoldást ajánlanám,könnyű kivitelezés,bár olyan sok lovat nem hoz,de legalább kel hozzá egy ájfon!
lasi
#5705
2012. március 06. 19:37
az én kocsimnak pont ilyen hangja van, mint ennek az integrálénak 4.00-nál....
Dezsy69
#5704
2012. március 06. 19:35
Igen..ott írja hogy "delete..." biztos nem szereti..elég brutál hangja van! De tetszik..de annyit biztos nem ér meg..
GeccoSX
#5703
2012. március 06. 19:30
szerintem az elején az a hang az mikor a légoszlop lassítja a turbót mint mikor nincs benne a bov. Mert nem nyit ki mivel lehet 2-bar a csúcs nyomás és ,hogy ott ne nyisson ki feszes a bov rugója...így viszont kis nyomáson 0.X-en nem nyit ki... bár ezt a turbó annyira nem szereti ám
Dezsy69
#5702
2012. március 06. 19:23
Ezt kifejtenéd bővebben? Mert már érdekel a dolog!Ha lenne egy ilyen Imprezám300++ lóval biztos besírnék a hangján
GeccoSX
#5701
2012. március 06. 19:18
Benzines autón csökkenti a turbólyukat esetleg megszünteti váltások között és kíméli a turbót mivel van pillangószelep.. a bov elengedi feltorlódó légoszlopot. Na neked ilyen nincs ezért nem szükséges sőőőt neked még ront is mert elengedi a hasznos levegőt
Takizs
#5700
2012. március 06. 19:18
ez igy a legszebb!!
pomicsabi
#5699
2012. március 06. 19:17
hát de van is akkora az a 2 dugattyús kompresszor mint az astrába a komplett motor
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 5858 találat 293 oldalon