Cikk: Megküzdünk a lóerőkért?
aktuális téma

A turbómotorok jól reagálnak - általában - a szoftveres tuningra. Kipróbáltuk, hogy vajon így van-e egy negyedmillió kilométeren túl lévő Passattal is. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Te meg oszd az észt továbbra is, őstermelő, csak maradjon elég, nehogy elhülyülj teljesen.

vagy egy jo kis Casio Edifice-al
en se tudom a 0-100-amat pedig 1-2 versenyem megfordultam mar...

en se tudom a 0-100-amat pedig 1-2 versenyem megfordultam mar...
jol van Puki csiptuningolja'!

Ami egyébként egész pontosnak mondható, összehasonlítottuk egy Qstarz lt-q6000-es műszerrel.

4.0sec 0-100?
Gondolom Iphone alkalmazással lett mérve....

Gondolom Iphone alkalmazással lett mérve....
Most megvilágosodtam! Eddig azt hittem, hogy jobban szénné van építve az autóm egy chiptuninggal, mint Loeb pikes peak pözsója, de tévedtem. Taníts, mester!

"Rólunk
...majd következtek az egyre igényesebb ÁTÉPÍTÉSEK...
...egy Leont ÉPÍTETTÜNK demoautónak..." ([ link: www.oct-tuning.hu ])
es te hoztad fel, hogy "Az én autómba eddig 130ezer km-t tekertem bele úgy, hogy rajta van az O.CT." na ettol nem lesz epitett kocsi
es erre reflektaltam a mondandommal
...majd következtek az egyre igényesebb ÁTÉPÍTÉSEK...
...egy Leont ÉPÍTETTÜNK demoautónak..." ([ link: www.oct-tuning.hu ])
es te hoztad fel, hogy "Az én autómba eddig 130ezer km-t tekertem bele úgy, hogy rajta van az O.CT." na ettol nem lesz epitett kocsi


Eddigi olvasatomban elbowS6 csak arra akadhatott ki, hogy hazánkban egy chip tuning egy csili-vili 200-300eFt-os fényezéssel már vértunerséget jelent. Ha még kap a verda egy ültetést prüszkölő szeleppel + egy sprint booostrerrel, akkor már mehet is kiállításokra az autó.
Számomra a cím is elég...
"Megküzdünk a lóerőkért?". Hát itt nincs sok küzdelem. Azzal nem vitatkozom, hogy a chiptuning hozza a legtöbb lovat a "legköltséghatékonyabban" az 1.8t-nél, de akkor sem kell megküzdeni értük.
Én az "Egy optimális motortuning" vagy pl "A költséghatékonyság királya" címet adtam volna a cikknek. És még nagyobb reklámot is jelentett volna.
Számomra a cím is elég...
"Megküzdünk a lóerőkért?". Hát itt nincs sok küzdelem. Azzal nem vitatkozom, hogy a chiptuning hozza a legtöbb lovat a "legköltséghatékonyabban" az 1.8t-nél, de akkor sem kell megküzdeni értük.
Én az "Egy optimális motortuning" vagy pl "A költséghatékonyság királya" címet adtam volna a cikknek. És még nagyobb reklámot is jelentett volna.
persze ez jogos,de ha az is 200+ekm lenne előbb azt is felújítanám

BAM-os gyári belsővel azért tovább lehet menni powerban mint az alap 150/180-as mocikkal

ez így van,de én ezen akkor sem csinálnám ugyan azt mint a leonnal......hanem alapból dugó+hajtókar csere és utána a több motyi
Hallucinálsz? A hozzászólók közül mondj egyet, aki összekeverte a chiptuningot az autóépítéssel. Végigolvastam, de ilyet nem találtam.
Egy barátom spanja most vett egy 2003-as 260k km-et futott 1.8T S3-ast valamivel több mint 1.8M-ért névre írva, svájci import. 170k-nál volt turbócsere chippelve 253/370-re. Kültér/belbecs alapján egy átlag honpolgár fele ennyi idősnek mondaná. Szerintem csak meg kell jól nézni mit vesz az ember és nem mindegy, hogy hol és ki használta.
az lehet,de én ennyi km futás után akkor sem csodálkoznék semmin és nem is számítanék nagy csodára
Valószínűleg a helytelen használat pl. a hidegen taposás az egyik oka, hogy egy 50k km-et futott kocsinak lóg a bele. Sokat látni a városban pár éves öszvér autókat amik úgy füstölnek mint a disznó nem hiszem el, hogy annyira kellene taposni minden egyes nap a haszon kocsikat, hogy a reggeli első indításnál ne férne bele pár perc melegítés és 15 perc lájtosabb közlekedés meg leállítás előtt fél perc járatás.
Egy haverom kézi szerszámgépeket és hasonlókat árusító nagykernél dolgozik ott is mesélt hasonlóról
Egy haverom kézi szerszámgépeket és hasonlókat árusító nagykernél dolgozik ott is mesélt hasonlóról

Csatlakoznek az elöttem szolohoz!
Az egyik "ceges" verda amit hasznalok az egy VW Caddy, kereskedönel en pattintottam ra a rendszamot 4Km volt benne akkor, 160.000Km-es szerviznel a Protokoll szerint a fekbeteteket 70%-osra taksaltak. Kitünö allapotban van (motorikusan es esztetikailag).
Kollega VW Caddy-je, most lepte at az 50e Km-et es mar zabalja az olajat.
Karbantartast mindkettö eseteben VW szerviz, a Technika ua. viszont sokat szamit, hogy ki hajtja - tekeri bele az adott kilometereket.
Az egyik "ceges" verda amit hasznalok az egy VW Caddy, kereskedönel en pattintottam ra a rendszamot 4Km volt benne akkor, 160.000Km-es szerviznel a Protokoll szerint a fekbeteteket 70%-osra taksaltak. Kitünö allapotban van (motorikusan es esztetikailag).
Kollega VW Caddy-je, most lepte at az 50e Km-et es mar zabalja az olajat.
Karbantartast mindkettö eseteben VW szerviz, a Technika ua. viszont sokat szamit, hogy ki hajtja - tekeri bele az adott kilometereket.
Az lehet attól is, hogy felújított a turbó és nem pont olyanra sikerült mint a gyári. 250e km-et futott kocsi lehet műszakilag olyan mint a gyári, ha jól van tartva és használva nem feltétlen jelent a sok futás teljesítmény romlást annak lehet másik ezer és egy oka.
"Az én autómba eddig 130ezer km-t tekertem bele úgy, hogy rajta van az O.CT"
na ez az amire igazabol ramutattam. a mindennapi embernek ez a "tuning", hogy "...rajta van az O.CT".
sajnos kis hazankban ez ki is meriti az atalakitasok variansainak tomkeleget. ha megnezzuk a pecsi O.CT weboldalat akkor mit fogunk latni; telibe foliazott tobbmillios SUV-ok es luxus autok, 1-2 KW beszerelve, csiptuning es vilagi pankracio.
de hiaba is jovok ide (is) osztani az eszt, ez mar kiderult tobb helyen, hogy ezt tartjak autoepitesnek az emberek Magyarorszagon. sajnos ez ellen tenni nem tudok/tudunk. csak a vakitas megy es a sprint booster
na ez az amire igazabol ramutattam. a mindennapi embernek ez a "tuning", hogy "...rajta van az O.CT".
sajnos kis hazankban ez ki is meriti az atalakitasok variansainak tomkeleget. ha megnezzuk a pecsi O.CT weboldalat akkor mit fogunk latni; telibe foliazott tobbmillios SUV-ok es luxus autok, 1-2 KW beszerelve, csiptuning es vilagi pankracio.

de hiaba is jovok ide (is) osztani az eszt, ez mar kiderult tobb helyen, hogy ezt tartjak autoepitesnek az emberek Magyarorszagon. sajnos ez ellen tenni nem tudok/tudunk. csak a vakitas megy es a sprint booster

"beszélünk"...Többen is vagytok? Mert én szóba sem hoztam semmiféle átalakítást. Különben is, mit kell bizonygatni? Kisebbségi komplexusod van? Aki akarja, megnézi az adatlapodat, és látja, hogy meg vannak építve az autóis. Az enyém meg közel gyári.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!