Cikk: Metabond fémfelület-nemesítő
aktuális téma

A legtöbb gépjármű esetében az üzemanyag által létrehozott energia jelentős hányada a motor súrlódó alkatrészeinek ellenállása miatt vész el. Erre nyújt gyógyírt a Metabond termékcsalád, mely adalékainak köszönhetően csökkenti az alkatrészek egymás közötti súrlódását, mellékhatásként pedig a motor élettartamának növekedését, fogyasztáscsökkentést és jobb teljesítményt érhetünk el. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
volt az a mágneses fogyasztáscsökkentő gyűrű amit a benzincsőre kellett bilincselni naaa, szóval ipse bejött egy ilyennel felvértezve,megkérdeztem használ tényleg? persze mondja ég és föld és finomabban jár a moci
aha mondom és miért a vízcsőre van kötve??


Az a jó, hogy vannak különböző vélemények...
De még mindig az van, hogy aki kipróbálta, azt mondja nem csalódott benne és megérte neki...
De vannak és kellenek is kivételek...
De még mindig az van, hogy aki kipróbálta, azt mondja nem csalódott benne és megérte neki...
De vannak és kellenek is kivételek...
értem zseni
arra írtam,régebben sok autót beszámítottunk és pár dolgot kipróbáltunk, nem hiszem,hogy mindegyikben lett volna "csodaszer"




Én csak azért irok,hogy beszámoljak a kezelésröl!
Fiesta 1,4tdci 60E km, Olaj castrol 5w30.(gyári ajánlott)
Mivel tuningbox (digitális porlasztó nyomás elemés) van benne,meg a turbo geometriáján állitottunk,igy 68 paci helyett 100ló felett van most. Mérettem, igy biztos ennyi!
Olajcsere után öntöttem bele az metabondot. Hogy mit csinált az nem tudom. Kicsit kopogós volt a történet elötte,meg olyan zajosabb is volt a motor.
Most 1000km után halkult a motor.
Nem olyan zajos
A kopogás viszont megnött.
Lehet a fülem túl jó,de Én hallom azt a kis kopit....
Nem vágom mitöl,de hamarosan egy specialist lesz a vége. Kiváncsi vagyok,hogy Én hallok-e férre...
Fogyasztás nem csökkent,de nem is vártam töle lényeges változást,mert a porlasztók a maximum nyomáson vannak,amit még elbir a motor.
Ha valami változik,akkor leirom.
Annyit még hozzátennék,hogy egy citroen jumper 2,5tdi motorba tettünk, és most nem eszi az olajat. Elötte ette.
Abba is csak carstrol volt,ami belevaló a szerviz szerint.


Fiesta 1,4tdci 60E km, Olaj castrol 5w30.(gyári ajánlott)
Mivel tuningbox (digitális porlasztó nyomás elemés) van benne,meg a turbo geometriáján állitottunk,igy 68 paci helyett 100ló felett van most. Mérettem, igy biztos ennyi!
Olajcsere után öntöttem bele az metabondot. Hogy mit csinált az nem tudom. Kicsit kopogós volt a történet elötte,meg olyan zajosabb is volt a motor.
Most 1000km után halkult a motor.
Nem olyan zajos
A kopogás viszont megnött.
Lehet a fülem túl jó,de Én hallom azt a kis kopit....
Nem vágom mitöl,de hamarosan egy specialist lesz a vége. Kiváncsi vagyok,hogy Én hallok-e férre...
Fogyasztás nem csökkent,de nem is vártam töle lényeges változást,mert a porlasztók a maximum nyomáson vannak,amit még elbir a motor.
Ha valami változik,akkor leirom.
Annyit még hozzátennék,hogy egy citroen jumper 2,5tdi motorba tettünk, és most nem eszi az olajat. Elötte ette.
Abba is csak carstrol volt,ami belevaló a szerviz szerint.


Mikor kapcsolatba kerültem a METABOND-dal én is azt hittem, hogy a Fogyi tablettáról van szó!
De az METABOL!

De az METABOL!


Van Spray változatban is 

olaj nélkül, te zseni. 

Itt nem is a METABOND olajak Istenítéséről van szó, ne értsd félre!
A METABOND olajak teljesen normális, de jóminőségű olajak. Az ELF olajakat használja fel a cég, az ELF finómítóból érkező olajakat dobozolja be a METABOND cég.
Nemtudom, hogy a Te értékrendedben hol helyezkedik el az ELF... végül is lényegtelen is a dolog, mert egyik gyártónak ez a gyári olaja, másiknak az...
A METABOND kenőolajak ugyanannyira vannak adalékolva, mint egy másik...
Itt éppen a METABOND cég fémfelületnemesítőiről beszélgetünk.
A METABOND olajak teljesen normális, de jóminőségű olajak. Az ELF olajakat használja fel a cég, az ELF finómítóból érkező olajakat dobozolja be a METABOND cég.
Nemtudom, hogy a Te értékrendedben hol helyezkedik el az ELF... végül is lényegtelen is a dolog, mert egyik gyártónak ez a gyári olaja, másiknak az...
A METABOND kenőolajak ugyanannyira vannak adalékolva, mint egy másik...
Itt éppen a METABOND cég fémfelületnemesítőiről beszélgetünk.
120 km -ert nagy valószínűséggel mindenféle adalék nélkül is elment volna...volt egy ilyen "teszt" is. a kóla tej stb hasonlóan vizsgázott

Ezért mondtam én, hogy sajnos neked írhatnék bármit, nem tudok megfelelni az igényeidnek...
Ezután már csak annyit tudok javasolni, hogy gyere el egy hivatalos METABOND előadásra, ahol ezeket a kételyeket felteheted egy nálam tapasztaltabb embernek is, előadóknak, szakembereknek...
Én is kiváncsi volnék mit mondanának erre...
Most ugyebár nem baszogatjuk egymást, ez egy sima, teljesen korrekt vita:
Az az általad emlegetett Német cég tesztje, mennyivel hitelesebb ezeknél a teszteknél... lehet, hogy hitelesebb, de figyelembe vettek mindent amit te is említettél?
Mellesleg érdekelne ez az anyag, privátban, mondjuk emailen elküldhetnéd, ha van rá lehetőség: [email protected], mert kiváncsi vagyok nagyon a cikkre, mert én még nem találkoztam vele, viszont érdekel...
Ezután már csak annyit tudok javasolni, hogy gyere el egy hivatalos METABOND előadásra, ahol ezeket a kételyeket felteheted egy nálam tapasztaltabb embernek is, előadóknak, szakembereknek...
Én is kiváncsi volnék mit mondanának erre...
Most ugyebár nem baszogatjuk egymást, ez egy sima, teljesen korrekt vita:
Az az általad emlegetett Német cég tesztje, mennyivel hitelesebb ezeknél a teszteknél... lehet, hogy hitelesebb, de figyelembe vettek mindent amit te is említettél?
Mellesleg érdekelne ez az anyag, privátban, mondjuk emailen elküldhetnéd, ha van rá lehetőség: [email protected], mert kiváncsi vagyok nagyon a cikkre, mert én még nem találkoztam vele, viszont érdekel...
ja, még egy: amikor a szar benzin miatt dobállták ki az AC-t a kocsikból akkor nekem semmi gondom nem volt, mert a benzinbe raktam folymatosan.....
na, akkoir egy pár tapasztalat.
Elfolyt a BMW-m olaja még 2000-ben, és 120km-t mentem olaj nélkül a nagy román puzstában, mire átestünk a határon. Metabond volt benne.
Az apámék cége malmokat üzemeltet. A metabond zsírokkal kevesebb csapágyat kell cserélniük.
Elfolyt a BMW-m olaja még 2000-ben, és 120km-t mentem olaj nélkül a nagy román puzstában, mire átestünk a határon. Metabond volt benne.
Az apámék cége malmokat üzemeltet. A metabond zsírokkal kevesebb csapágyat kell cserélniük.
Igen, köszönöm, nagyából erről van szó!
Tehát hidegindításkor, a felső kenési helyekről, már le van folyva az olajteknőbe az olaj, tehát a motor legtöbb kenési területén vegyes súrlódási állapot van, tehát nem tud kialakulni az összefüggő kenőolajréteg, mert még nincs ott az olaj.
Ilyenkor sokkal nagyobb mértékű a súrlódás és a kopás is, nehezebben indul a motor.
A fémfelületnemesítővel kezelt felületeken kisebb a súrlódás, és a kopás még vegyes súrlódás esetén is.
Ezért segíti az indítást...
Tehát hidegindításkor, a felső kenési helyekről, már le van folyva az olajteknőbe az olaj, tehát a motor legtöbb kenési területén vegyes súrlódási állapot van, tehát nem tud kialakulni az összefüggő kenőolajréteg, mert még nincs ott az olaj.
Ilyenkor sokkal nagyobb mértékű a súrlódás és a kopás is, nehezebben indul a motor.
A fémfelületnemesítővel kezelt felületeken kisebb a súrlódás, és a kopás még vegyes súrlódás esetén is.
Ezért segíti az indítást...
Igen, de mindenképp az "output" részt kell kezelni vele!



fogyni lehet tőle? me' norbi azt mondja



Pár csepp a gyújtáskapcsolóba, és olyan könnyen forgatod a kulcsot hogy beszarsz!










Ezek se Motulról váltottak Metabondra, igaz?

Mielőtt félreértenéd: Biztosan nem rossz a Metabond olaj, csak én nem úgy gondolom hogy ez a "megváltó" kenőanyag, a tuti tipp!
Ez egy újabb olaj a rengetegben, tele adalékkal, ami sajna nem tesz minden esetben jót az olajnak, de működik.
A Metabond lényege másban van:
Máshogy kerül értékesítésre, ezért rendelkezik ilyen másféle stratégiával, támadó marketinggel.
Én személy szerint jobban hiszek a felület konkrét nemesítésében, amit nálam a Balzers végzett el, nem pedig holmi olaj. A kenést pedig egy észterbázisú fullsyn olajra bíztam.
Igen, eszik olajat, de ez így van rendjén! Kovácsolt dugók szoktak ilyet.

Első referencia: valami üzemanyag adalék. Nem erről volt szó!
Második referencia: Valami gyártósorból egy gép. Ez sem jó referencia ide, totál más körülmény.
Harmadik ref.: a traktoros, akik jó 1 év távlatában, a mérés körülményeit nem ismertetve próbálnak valamiféle bizonyítékot összehozni. Még a beszívott levegő hőmérséklete sincs feltüntetve, ez a mérés nem mérés!
Negyedik ref.:ismét egy gyártósor gépe. Nem ide való ref.
Ötödik ref.: Alba Volán: Az a jegyzőkönyv egy VICC! Komoly, itt senkit sem érdekel egy minden külső befolyásoló tényezőt kizáró mérés???
Hatodik ref.: Agrártudományi egyetem. Újabb lófütty mérés, vagy valaki lenyelte a konkrét mérést. Amúgy nyilvánvaló, hogy a Metabond ilyen óriás dög motorokkal jön, hisz ezek a cégek egytől egyig spóroltak az olajokon, egy Botond-hoz képest némi adalékkal el lehet érni eredményt, ezt nem tagadom. De az autósok azért nem azt a szutykot használják, ha valaki egy jobb Mobil olajjal megy, akkor azon sokmindent már nem lehet segíteni. (Lehet hogy lehet, de 0,2%-os surlódáscsökkentés messze nem ér meg ennyit!) Netán valaki Motul-t használ, na ahoz képest meg szerintem semmit se lehet már javítani, az se kizárt hogy ott csak bekavar a Metabond!
7-8 ref.: újabb gépek...
9. ref.: Ismét üres beszéd, semmilyen tény se kerül méréssel bizonyításra.
Amolyan populárpolitikai megközelítés.
10-11 ref.: a változatosság kedvéért ismét egy szerszámgép + egy IFA párosítás.
Szerettem volna HITELES mérési jegyzőkönyvet látni egy HITELES műszerről, HITELES helyről. Sajna ezek nem azok.
Olyan százaléktartományban keresgélünk, ahol egy hidegebb beszívott levegő hőmérséklet már összeborítja a számítást! Ez nem szőrszálhasogatás, hanem a dolgok MŰSZAKI megközelítése!
Ez a "Pista mondta hogy a Jani IFA-jában tök jó, na ez kevés!
Második referencia: Valami gyártósorból egy gép. Ez sem jó referencia ide, totál más körülmény.
Harmadik ref.: a traktoros, akik jó 1 év távlatában, a mérés körülményeit nem ismertetve próbálnak valamiféle bizonyítékot összehozni. Még a beszívott levegő hőmérséklete sincs feltüntetve, ez a mérés nem mérés!
Negyedik ref.:ismét egy gyártósor gépe. Nem ide való ref.
Ötödik ref.: Alba Volán: Az a jegyzőkönyv egy VICC! Komoly, itt senkit sem érdekel egy minden külső befolyásoló tényezőt kizáró mérés???
Hatodik ref.: Agrártudományi egyetem. Újabb lófütty mérés, vagy valaki lenyelte a konkrét mérést. Amúgy nyilvánvaló, hogy a Metabond ilyen óriás dög motorokkal jön, hisz ezek a cégek egytől egyig spóroltak az olajokon, egy Botond-hoz képest némi adalékkal el lehet érni eredményt, ezt nem tagadom. De az autósok azért nem azt a szutykot használják, ha valaki egy jobb Mobil olajjal megy, akkor azon sokmindent már nem lehet segíteni. (Lehet hogy lehet, de 0,2%-os surlódáscsökkentés messze nem ér meg ennyit!) Netán valaki Motul-t használ, na ahoz képest meg szerintem semmit se lehet már javítani, az se kizárt hogy ott csak bekavar a Metabond!
7-8 ref.: újabb gépek...
9. ref.: Ismét üres beszéd, semmilyen tény se kerül méréssel bizonyításra.
Amolyan populárpolitikai megközelítés.
10-11 ref.: a változatosság kedvéért ismét egy szerszámgép + egy IFA párosítás.
Szerettem volna HITELES mérési jegyzőkönyvet látni egy HITELES műszerről, HITELES helyről. Sajna ezek nem azok.
Olyan százaléktartományban keresgélünk, ahol egy hidegebb beszívott levegő hőmérséklet már összeborítja a számítást! Ez nem szőrszálhasogatás, hanem a dolgok MŰSZAKI megközelítése!
Ez a "Pista mondta hogy a Jani IFA-jában tök jó, na ez kevés!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!