Cikk: Metabond fémfelület-nemesítő

Témakör: Tuning
aktuális téma
Metabond fémfelület-nemesítő

A legtöbb gépjármű esetében az üzemanyag által létrehozott energia jelentős hányada a motor súrlódó alkatrészeinek ellenállása miatt vész el. Erre nyújt gyógyírt a Metabond termékcsalád, mely adalékainak köszönhetően csökkenti az alkatrészek egymás közötti súrlódását, mellékhatásként pedig a motor élettartamának növekedését, fogyasztáscsökkentést és jobb teljesítményt érhetünk el. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17
sasavr6
#71
2007. november 05. 21:52
volt az a mágneses fogyasztáscsökkentő gyűrű amit a benzincsőre kellett bilincselni naaa, szóval ipse bejött egy ilyennel felvértezve,megkérdeztem használ tényleg? persze mondja ég és föld és finomabban jár a moci aha mondom és miért a vízcsőre van kötve??
p@CEmaker
#69
2007. november 05. 21:49
Az a jó, hogy vannak különböző vélemények...
De még mindig az van, hogy aki kipróbálta, azt mondja nem csalódott benne és megérte neki...

De vannak és kellenek is kivételek...
sasavr6
#68
2007. november 05. 21:47
értem zseni arra írtam,régebben sok autót beszámítottunk és pár dolgot kipróbáltunk, nem hiszem,hogy mindegyikben lett volna "csodaszer"
morgabe1
#67
2007. november 05. 21:47
Én csak azért irok,hogy beszámoljak a kezelésröl!

Fiesta 1,4tdci 60E km, Olaj castrol 5w30.(gyári ajánlott)


Mivel tuningbox (digitális porlasztó nyomás elemés) van benne,meg a turbo geometriáján állitottunk,igy 68 paci helyett 100ló felett van most. Mérettem, igy biztos ennyi!

Olajcsere után öntöttem bele az metabondot. Hogy mit csinált az nem tudom. Kicsit kopogós volt a történet elötte,meg olyan zajosabb is volt a motor.

Most 1000km után halkult a motor.
Nem olyan zajos
A kopogás viszont megnött.
Lehet a fülem túl jó,de Én hallom azt a kis kopit....
Nem vágom mitöl,de hamarosan egy specialist lesz a vége. Kiváncsi vagyok,hogy Én hallok-e férre...

Fogyasztás nem csökkent,de nem is vártam töle lényeges változást,mert a porlasztók a maximum nyomáson vannak,amit még elbir a motor.

Ha valami változik,akkor leirom.


Annyit még hozzátennék,hogy egy citroen jumper 2,5tdi motorba tettünk, és most nem eszi az olajat. Elötte ette.
Abba is csak carstrol volt,ami belevaló a szerviz szerint.
p@CEmaker
#66
2007. november 05. 21:47
Mikor kapcsolatba kerültem a METABOND-dal én is azt hittem, hogy a Fogyi tablettáról van szó!

De az METABOL!
p@CEmaker
#65
2007. november 05. 21:46
thebear
#64
2007. november 05. 21:45
p@CEmaker
#63
2007. november 05. 21:45
Itt nem is a METABOND olajak Istenítéséről van szó, ne értsd félre!

A METABOND olajak teljesen normális, de jóminőségű olajak. Az ELF olajakat használja fel a cég, az ELF finómítóból érkező olajakat dobozolja be a METABOND cég.

Nemtudom, hogy a Te értékrendedben hol helyezkedik el az ELF... végül is lényegtelen is a dolog, mert egyik gyártónak ez a gyári olaja, másiknak az...

A METABOND kenőolajak ugyanannyira vannak adalékolva, mint egy másik...

Itt éppen a METABOND cég fémfelületnemesítőiről beszélgetünk.
sasavr6
#62
2007. november 05. 21:44
t
sasavr6
#61
2007. november 05. 21:40
120 km -ert nagy valószínűséggel mindenféle adalék nélkül is elment volna...volt egy ilyen "teszt" is. a kóla tej stb hasonlóan vizsgázott
p@CEmaker
#60
2007. november 05. 21:40
Ezért mondtam én, hogy sajnos neked írhatnék bármit, nem tudok megfelelni az igényeidnek...

Ezután már csak annyit tudok javasolni, hogy gyere el egy hivatalos METABOND előadásra, ahol ezeket a kételyeket felteheted egy nálam tapasztaltabb embernek is, előadóknak, szakembereknek...

Én is kiváncsi volnék mit mondanának erre...

Most ugyebár nem baszogatjuk egymást, ez egy sima, teljesen korrekt vita:

Az az általad emlegetett Német cég tesztje, mennyivel hitelesebb ezeknél a teszteknél... lehet, hogy hitelesebb, de figyelembe vettek mindent amit te is említettél?

Mellesleg érdekelne ez az anyag, privátban, mondjuk emailen elküldhetnéd, ha van rá lehetőség: [email protected], mert kiváncsi vagyok nagyon a cikkre, mert én még nem találkoztam vele, viszont érdekel...
thebear
#59
2007. november 05. 21:39
ja, még egy: amikor a szar benzin miatt dobállták ki az AC-t a kocsikból akkor nekem semmi gondom nem volt, mert a benzinbe raktam folymatosan.....
thebear
#58
2007. november 05. 21:37
na, akkoir egy pár tapasztalat.
Elfolyt a BMW-m olaja még 2000-ben, és 120km-t mentem olaj nélkül a nagy román puzstában, mire átestünk a határon. Metabond volt benne.

Az apámék cége malmokat üzemeltet. A metabond zsírokkal kevesebb csapágyat kell cserélniük.
p@CEmaker
#57
2007. november 05. 21:34
Igen, köszönöm, nagyából erről van szó!

Tehát hidegindításkor, a felső kenési helyekről, már le van folyva az olajteknőbe az olaj, tehát a motor legtöbb kenési területén vegyes súrlódási állapot van, tehát nem tud kialakulni az összefüggő kenőolajréteg, mert még nincs ott az olaj.

Ilyenkor sokkal nagyobb mértékű a súrlódás és a kopás is, nehezebben indul a motor.

A fémfelületnemesítővel kezelt felületeken kisebb a súrlódás, és a kopás még vegyes súrlódás esetén is.

Ezért segíti az indítást...
carlosrcng
#56
2007. november 05. 21:29
Igen, de mindenképp az "output" részt kell kezelni vele!
sasavr6
#55
2007. november 05. 21:26
fogyni lehet tőle? me' norbi azt mondja
carlosrcng
#54
2007. november 05. 21:23
Pár csepp a gyújtáskapcsolóba, és olyan könnyen forgatod a kulcsot hogy beszarsz!
carlosrcng
#53
2007. november 05. 21:21

Ezek se Motulról váltottak Metabondra, igaz?

Mielőtt félreértenéd: Biztosan nem rossz a Metabond olaj, csak én nem úgy gondolom hogy ez a "megváltó" kenőanyag, a tuti tipp!

Ez egy újabb olaj a rengetegben, tele adalékkal, ami sajna nem tesz minden esetben jót az olajnak, de működik.

A Metabond lényege másban van:
Máshogy kerül értékesítésre, ezért rendelkezik ilyen másféle stratégiával, támadó marketinggel.

Én személy szerint jobban hiszek a felület konkrét nemesítésében, amit nálam a Balzers végzett el, nem pedig holmi olaj. A kenést pedig egy észterbázisú fullsyn olajra bíztam.
Igen, eszik olajat, de ez így van rendjén! Kovácsolt dugók szoktak ilyet.
carlosrcng
#52
2007. november 05. 21:14
Első referencia: valami üzemanyag adalék. Nem erről volt szó!

Második referencia: Valami gyártósorból egy gép. Ez sem jó referencia ide, totál más körülmény.

Harmadik ref.: a traktoros, akik jó 1 év távlatában, a mérés körülményeit nem ismertetve próbálnak valamiféle bizonyítékot összehozni. Még a beszívott levegő hőmérséklete sincs feltüntetve, ez a mérés nem mérés!

Negyedik ref.:ismét egy gyártósor gépe. Nem ide való ref.

Ötödik ref.: Alba Volán: Az a jegyzőkönyv egy VICC! Komoly, itt senkit sem érdekel egy minden külső befolyásoló tényezőt kizáró mérés???

Hatodik ref.: Agrártudományi egyetem. Újabb lófütty mérés, vagy valaki lenyelte a konkrét mérést. Amúgy nyilvánvaló, hogy a Metabond ilyen óriás dög motorokkal jön, hisz ezek a cégek egytől egyig spóroltak az olajokon, egy Botond-hoz képest némi adalékkal el lehet érni eredményt, ezt nem tagadom. De az autósok azért nem azt a szutykot használják, ha valaki egy jobb Mobil olajjal megy, akkor azon sokmindent már nem lehet segíteni. (Lehet hogy lehet, de 0,2%-os surlódáscsökkentés messze nem ér meg ennyit!) Netán valaki Motul-t használ, na ahoz képest meg szerintem semmit se lehet már javítani, az se kizárt hogy ott csak bekavar a Metabond!

7-8 ref.: újabb gépek...

9. ref.: Ismét üres beszéd, semmilyen tény se kerül méréssel bizonyításra.
Amolyan populárpolitikai megközelítés.

10-11 ref.: a változatosság kedvéért ismét egy szerszámgép + egy IFA párosítás.

Szerettem volna HITELES mérési jegyzőkönyvet látni egy HITELES műszerről, HITELES helyről. Sajna ezek nem azok.
Olyan százaléktartományban keresgélünk, ahol egy hidegebb beszívott levegő hőmérséklet már összeborítja a számítást! Ez nem szőrszálhasogatás, hanem a dolgok MŰSZAKI megközelítése!
Ez a "Pista mondta hogy a Jani IFA-jában tök jó, na ez kevés!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 331 találat 17 oldalon