Cikk: Ültetés
aktuális téma

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése


papa 2
#942
2006. december 12. 11:59
ültetés :
Luftfahrwerk (Airride) für VW Golf 1 V1-Kit
1.999,00 EUR
Luftfahrwerk (Airride) für VW Golf 1 V1-Kit
1.999,00 EUR


Tudjuk, nálad az ültetés 10 cm-nél kezdődik! 

A 40mm-es ültetés az tudom nem sok, de nem érhet bele a gumi a kaszniba??? mondjuk az én autómnál?? Igazából elöl érezném gázosnak, mert hátul qrva magas a gép.
Viszont napi használatra annyi jó lesz!
A használatban lévő autóm is 40mm-el van ültetve!

A használatban lévő autóm is 40mm-el van ültetve!

Mondjuk én nem érném be 40mm-el!





Szerinetm vegyél rendes ültetőrugót! Kókányolni nem szabad!
A futómű beállítás a rugó beszerelése után kell!

A futómű beállítás a rugó beszerelése után kell!

Pudding
2006. augusztus 24. 21:45 | Válasz erre | #915
Halli!
Nem tudom ki tudná megmondani nekem de a torzios rugos autot lehet ültetni?
Én erre válaszoltam...
2006. augusztus 24. 21:45 | Válasz erre | #915
Halli!
Nem tudom ki tudná megmondani nekem de a torzios rugos autot lehet ültetni?
Én erre válaszoltam...
DE az torziós rugó te, ez meg tekercsrugó Teeee ....
Vágott rugó csak kemény gátlóval igazán jó, a csak vágott rugó nem jó, mert libeghet vele a kaszni, vagy ugratásnál ki is eshet! VEgyél 30 körül üccsirugót és pakold be alá! Ennyi!
Vágott rugó csak kemény gátlóval igazán jó, a csak vágott rugó nem jó, mert libeghet vele a kaszni, vagy ugratásnál ki is eshet! VEgyél 30 körül üccsirugót és pakold be alá! Ennyi!

persze,csak egy foggal odébb kell rakni a torziós rudat.én anno a 106-omnál igy csináltam,tökéletes lett.
nagyon igényes lehet annak az igényes autónak a tulaja, ha neki a vágott rugó is jó
keleti csodákat még lehet rugóvágással ültetni, a tiédhez én inkább az ültetőrugókat javasolnám


keleti csodákat még lehet rugóvágással ültetni, a tiédhez én inkább az ültetőrugókat javasolnám


vágni nem szabad, gyárit semmiképp. ugyanakkor egysgolfot legolcsóbban ültetni kettesgolf dízel rugókat megvágva lehet, mivel az annyival erősebb, hogy hiába vágod, az egyesgolf súlyát úgyis szépen tartja, nem esik össze. szal vagy keress egy durvább ibizának a gyári rugóját és ess neki flex-szel, vagy inkább vegyél egy ültetőrugó-gátló szettet. ez utóbbi a jobb megoldás mindenképp. az én véleményem pedig: spórolni meg nem érdemes, főleg nem futómű dolgokkal, szal ne gagyizz, vagy vegyél egy normális cuccot vagy gyűjtögess még! 

Huh, kemény ezt a topicot végiolvasni (nem is ment, bevallom).
Mégis ezúton szeretném a szakik segítségét kérni:
Úgy néz ki, most végre összejött a zsé, hogy megvalósítsam régi álmom-ültetem az Ibizát.
Bár nem mondom, hogy nincsenek kételyeim a dolog jövőbeni megbánását illetően, de most úgy tűnik fontosabb a kinézet, mint a kényelem-és jó útfekvés sem egy hátrány.
Mit javasoltok, mit vegyek?
40-es ültetés, 2000-es évjáratú 1.0 mocis Ibiza.
Ja, és olyan 20-30 ezerből szeretném megúszni.
Akár eladó is üzenhet, ha tud valamit nekem.
Vagy vegyek egy gyári új rugót, a mostanit meg vágjam meg(vagy akár az újat, nem hiszem, hogy drágább mint egy sport rugó), az újat meg tegyem el arra az esetre, ha megbánnám a dolgot?
Tuning újságban is írta igényes autó tulaja, hogy ő biz' vágta a rugót és jó neki úgy is.
Persze nekem maradna a gyári gátló. 90 ezer km-es kocsi-lehet, hogy a projekt előtt mindenképpen el kéne vinnem egy futómő vizsgálatra/beálíltásra?
Ez milyen költség még kb és mennyire kell?
Ksözi szépen előre is mindent, csak, hogy le ne maradjak, azt se bánnám,ha az oldalamra írnátok az ügyben.


Mégis ezúton szeretném a szakik segítségét kérni:
Úgy néz ki, most végre összejött a zsé, hogy megvalósítsam régi álmom-ültetem az Ibizát.
Bár nem mondom, hogy nincsenek kételyeim a dolog jövőbeni megbánását illetően, de most úgy tűnik fontosabb a kinézet, mint a kényelem-és jó útfekvés sem egy hátrány.
Mit javasoltok, mit vegyek?
40-es ültetés, 2000-es évjáratú 1.0 mocis Ibiza.
Ja, és olyan 20-30 ezerből szeretném megúszni.
Akár eladó is üzenhet, ha tud valamit nekem.
Vagy vegyek egy gyári új rugót, a mostanit meg vágjam meg(vagy akár az újat, nem hiszem, hogy drágább mint egy sport rugó), az újat meg tegyem el arra az esetre, ha megbánnám a dolgot?
Tuning újságban is írta igényes autó tulaja, hogy ő biz' vágta a rugót és jó neki úgy is.
Persze nekem maradna a gyári gátló. 90 ezer km-es kocsi-lehet, hogy a projekt előtt mindenképpen el kéne vinnem egy futómő vizsgálatra/beálíltásra?
Ez milyen költség még kb és mennyire kell?
Ksözi szépen előre is mindent, csak, hogy le ne maradjak, azt se bánnám,ha az oldalamra írnátok az ügyben.



ha olcsót akarsz vágd el a gyári rugókat és már ül is az autó..... 

Hali,nem tud vki Golf4 ültetörugót occcsőn?

Cyr0pt3ra
#928
2006. szeptember 29. 20:09
jahm végül is 30mm alatt jó lenne, ha egész ltetőszetet rakna be az ember, nem elég csak a rugót cserélni. 

kisebbek ilyenkor a csillapítok is + keményebbek
Cyr0pt3ra
#926
2006. szeptember 29. 19:05
gyári gátlók max 30mm-es ültetést bírnak. ez alatt cserélni kell!!!






nem lehet, hogy a gátlóid voltak kemények ?
Hello.Én most vettem a kocsim alá állítható mag.futóművet.(Weitec)Maximálisan meg vagyok vele elégedve.Eddig csak ültetőrugóim voltak,de azzal mindig pattogott a kocsi.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!