Cikk: Ültetés
aktuális téma

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nekem is néha leér, de ezekkel a dolgokkal nem érdemes foglalkozni!
A másik meg, hogy nagy felnit nem lehet felrakni mert sok a gödör!
A gödör tényleg sok, de miért kell belemenni!


A másik meg, hogy nagy felnit nem lehet felrakni mert sok a gödör!

A gödör tényleg sok, de miért kell belemenni!


Én sem értem ezeket a rinyálásokat!
Nem lehet nagy felnit ferlrakni meg ültetni se mert rosszak az utak!
Hülye duma!

Nem lehet nagy felnit ferlrakni meg ültetni se mert rosszak az utak!


nem értem mit paráznak itt a pattogás miatt, meg ilyen hülyeségek. mi van akkor ha leér, nekem is néha leér, meg felakadok a karternél, de még lejjebb szeretném tenni!
Mindent a földig kell ültetni!!!

Jól beszélsz!



ültetni, minnél lejjebb, had érjen le az alja!
Köszi a gyors segtséget mindannyiótoknak.
Akkor valószinű, hogy még várok vele egy kicsit és hozzáteszek még, nem akarom elsietni, aztán megbánni.
Egyébként is gondoltam,hogy bár még javában jóidő van, mire megvételre és beszerelésre kerülne a sor, lehet, lenne még egy hónap is, akkor meg már lassan téliesítés, akkor meg már olyan mindegy,h. ültetve van-e,vagy sem.
Tavaszra meg még sokkal többet tudnék rászánni.
Talán érdemes is lenne elvinni az autót most egy futóművizsgálatra, de félek, drága lene az is. 10 ezer krül rémlik egy vizsgálat a fater daewoojától.Bárdynál kérdeztem már a gyári gátlókat is, az 10 ezer lenne párban, ha jól emlékszem.
Ha esetleg vennék gyári kemény új gátlókat, és ültetőrugót, az rossz megoldás lenne?
Vagy az rugóval együtt már úgyis 50 ezer körül an, anyiért már van futómű?
De azt meg már mondtam,h. attól félek igazán,hogy akkor lesz csak kemény a kocsi.
De látom, sokan itt azért panaszkodnak, mert vagy nem is csilalpít annyira ey sport rugó, vagy akár gátló,vagy nem ül vele akkorát a kocsi, szóval ezt is bele kell számolni majd, ha még aalkítani kell rajta.
Köszi mégegyszer!


Akkor valószinű, hogy még várok vele egy kicsit és hozzáteszek még, nem akarom elsietni, aztán megbánni.
Egyébként is gondoltam,hogy bár még javában jóidő van, mire megvételre és beszerelésre kerülne a sor, lehet, lenne még egy hónap is, akkor meg már lassan téliesítés, akkor meg már olyan mindegy,h. ültetve van-e,vagy sem.
Tavaszra meg még sokkal többet tudnék rászánni.
Talán érdemes is lenne elvinni az autót most egy futóművizsgálatra, de félek, drága lene az is. 10 ezer krül rémlik egy vizsgálat a fater daewoojától.Bárdynál kérdeztem már a gyári gátlókat is, az 10 ezer lenne párban, ha jól emlékszem.
Ha esetleg vennék gyári kemény új gátlókat, és ültetőrugót, az rossz megoldás lenne?
Vagy az rugóval együtt már úgyis 50 ezer körül an, anyiért már van futómű?
De azt meg már mondtam,h. attól félek igazán,hogy akkor lesz csak kemény a kocsi.
De látom, sokan itt azért panaszkodnak, mert vagy nem is csilalpít annyira ey sport rugó, vagy akár gátló,vagy nem ül vele akkorát a kocsi, szóval ezt is bele kell számolni majd, ha még aalkítani kell rajta.
Köszi mégegyszer!


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
IV-es Golfom van, vettem bele egy állítható magasságú futóművet, de a beszerelés után úgy érzem, hogy valami nem stimmel. Nem lett sokkal stabilabb az autó, nyeklik-nyaklik (néha fura hangokat, kattanásokat hallok), ráadásul nem tudom teljes mértékben megültetni, mert a rugó tányér bele ér a gumiba (kisebb ET számú felni kell, vagy nyomtávszélesítő?) 3 éves az autó, lehet, hogy a futómű többi alkatrésze már nem bírja a strapát, nem tudom és nem is igazán értek a dologhoz.
Szóval egy olyan szerelőt, szervizt, vagy szakit keresek (lehetőleg Bp.-en), aki ért a dologhoz és rászánja az időt is, hogy megfelelően foglalkozzon a témával.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv.,
Levy72
Segítséget szeretnék kérni.
IV-es Golfom van, vettem bele egy állítható magasságú futóművet, de a beszerelés után úgy érzem, hogy valami nem stimmel. Nem lett sokkal stabilabb az autó, nyeklik-nyaklik (néha fura hangokat, kattanásokat hallok), ráadásul nem tudom teljes mértékben megültetni, mert a rugó tányér bele ér a gumiba (kisebb ET számú felni kell, vagy nyomtávszélesítő?) 3 éves az autó, lehet, hogy a futómű többi alkatrésze már nem bírja a strapát, nem tudom és nem is igazán értek a dologhoz.
Szóval egy olyan szerelőt, szervizt, vagy szakit keresek (lehetőleg Bp.-en), aki ért a dologhoz és rászánja az időt is, hogy megfelelően foglalkozzon a témával.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv.,
Levy72
Hali! Nekem volt egy enzo rugócett a yarisom alatt...ült vele de nem volt elég kemény,beleért néha. Most h&r rugók és gátlók vannak alatta...így is beleér néha de lejjebb van mint az enzoval és főleg keményebb! Most elöl hat hátul négy centit ül...cerintem nem ráz vécesen,de 195/45R15 gumim van úgyhogy az miatt inkább ráz! Szal a lényeg,h elég lehet egy rugócett is ha nem akarsz durva ültetést...de mindenképpen minőségre törekedj! Ha kell inkább még gyúűjts hozzá egy picit és vegyél minőségi (pl:H&R) rugót...Akármiet is vecel a gyári gátlóid úgyis meghalnak tőle előbb utóbb :D...főleg a király magyar utakon!
Tényleg ne arra gondolj,h ócsón megúszd...hidd el nem véletlenül kerülnek picit többe a rendes rugók! Rem segítettem picit...ha tok segíteni írj bátran!




Szia Haga! Én láma vok ebben a dologban, de egy dolgot tudok. Ne vágd a rugódat!
Az lenne a legrosszabb, ráadsául ha rossz lesz mehetsz a boltba új garnitúráért.

Sajnsa sokat nem tudok hozzászólni, de annyit tudok, hogy sok füg attól milyen rugók és milyen gátlók vannak az autód alatt...
Pl az un. progressiv rugók annyira nem kemények, csak ha már nagyon lent vagy (pl. kanyarban), és egy jó gátló is sokat jelent...
Pl az un. progressiv rugók annyira nem kemények, csak ha már nagyon lent vagy (pl. kanyarban), és egy jó gátló is sokat jelent...
Hali!
Valamennyire átolvastam a tpicot, ne teljesen hülyén jöjjek ide.
A dolog a következő:
Az Ibizát szretném ültetni.
Egyelőre kb. 30 ezrem lenne a dologra, ami azt jelenti,hogy csak rugó.
A legjobban attó félek,hogy kemény lesz a kocsi és rázni fog, sajna ez csak akkor derül ki,ha kész van, kár is találgatni.
Egyik ismerős azt állítja, csak rugó, gyári gátlóval még okés, 195/50R15 kerékkel, nem lesz nagyon kemény,de ha gátlót is cserélek, akor tényleg durcul.
Más meg épp az elelnkezőjét, össze-vissza pattog rugóval, futómű az igazi.
Egyetlen ültetett autót, egy Corást vezettem eddig, elég durván alacsony az, csak rugó van benne,14-es kerékkel, 3 személlyel, egyáltalán nwm tűnt vészesnek.
Bár anak idején a peres gumitól is óvott mindenki,de megmondom őszöntén, nem vettem észre sok különbséget a 175/70R13-as kerekek után.
Az utak errefelé aránylag jók, eddig lekopogom, nem padkáztam még meg a kerekekket sem, meg nem is hajtom a kocsit,mint állat, talán ez is érve lehet a rugók mellett.
90 ezer km lesz a kocsiban, nem tudom, ez a gyári gátlóknak mit jelent, mert olvastam,h. elhasznált gyári gátlókkal lesz csak igazán rossz párosítás a rugó.
Kérlek, ha tudtok segíteni, tanácsot adni, mit vegyek, mekkorát? Esetleg vágni?
Ha vezek 40-40-es rugót, mi van,ha nem ültet, csak 2cm-et?
Vágni kell azt is?
Köszi bárminemű segítséget előre is!

Valamennyire átolvastam a tpicot, ne teljesen hülyén jöjjek ide.
A dolog a következő:
Az Ibizát szretném ültetni.
Egyelőre kb. 30 ezrem lenne a dologra, ami azt jelenti,hogy csak rugó.
A legjobban attó félek,hogy kemény lesz a kocsi és rázni fog, sajna ez csak akkor derül ki,ha kész van, kár is találgatni.
Egyik ismerős azt állítja, csak rugó, gyári gátlóval még okés, 195/50R15 kerékkel, nem lesz nagyon kemény,de ha gátlót is cserélek, akor tényleg durcul.
Más meg épp az elelnkezőjét, össze-vissza pattog rugóval, futómű az igazi.
Egyetlen ültetett autót, egy Corást vezettem eddig, elég durván alacsony az, csak rugó van benne,14-es kerékkel, 3 személlyel, egyáltalán nwm tűnt vészesnek.
Bár anak idején a peres gumitól is óvott mindenki,de megmondom őszöntén, nem vettem észre sok különbséget a 175/70R13-as kerekek után.
Az utak errefelé aránylag jók, eddig lekopogom, nem padkáztam még meg a kerekekket sem, meg nem is hajtom a kocsit,mint állat, talán ez is érve lehet a rugók mellett.
90 ezer km lesz a kocsiban, nem tudom, ez a gyári gátlóknak mit jelent, mert olvastam,h. elhasznált gyári gátlókkal lesz csak igazán rossz párosítás a rugó.
Kérlek, ha tudtok segíteni, tanácsot adni, mit vegyek, mekkorát? Esetleg vágni?
Ha vezek 40-40-es rugót, mi van,ha nem ültet, csak 2cm-et?
Vágni kell azt is?
Köszi bárminemű segítséget előre is!


Hol tudom megnézni interneten?
vagy nezd meg a H&R-t , nekem az van
furikázz a rosszal és vedd meg az eibach-ot.
Kédsőbb mindenképpen Eibach lesz, de most a nyáron már nagyon égető lesz a rugók meg a gátlók csréje, és mondom kicsit még furikázzak a rosszal, és majd az eibach, vagy ez is megteszi addig. Ha nagyonnemjó, akkor inkább a rossz?
Hi,
mik a vélemények az FK ültetőrugó szettjéről, csak mert most nagyon akciós, 70pénz helyett most negyven. a komplett sportfutómű!
megéri, vagy inkább kicsit még gyűjtsek egy Eibach-ra??? Sürgős lenne!
Köszi!
mik a vélemények az FK ültetőrugó szettjéről, csak mert most nagyon akciós, 70pénz helyett most negyven. a komplett sportfutómű!
megéri, vagy inkább kicsit még gyűjtsek egy Eibach-ra??? Sürgős lenne!
Köszi!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
ha tudsz vezetni ultesd ha nem akkor jarjal villamossal