VEMS

Témakör: Tuning
aktuális téma
VEMS

tapasztalat, tanács, tipp...vélemény/vélekedés?!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
pwracing
#225
2009. október 16. 15:28
Vezetni ki fogja? Te már háromszázkörül ön, és közveszélyes vagy! Főleg a szembejövő peugeot-ra...
Sala tescóbajárós stílusban...
!Sala!
#224
2009. október 16. 15:25
pwracing
#223
2009. október 16. 15:21
Nem az a lényeg, hogy vak a galamb, hanem hogy tojjon is!...
tunercity
#222
2009. október 16. 08:06
Jó reggelt!
tényleg én nem kibaszásból vagy poénkodásból irtam ezeket.Igazából az szeretném ha senki nem szopna azért mert fals infót kap ,vagy mert urban legendekre hallgat.A tanulás,keresgélés,megértés viszont mindenképpen kifizetődő,mint mindig

pnanassy
#221
2009. október 16. 07:35
Neked kell eldöntened hogy mi éri meg.Én abba is M600 at vagy M800at raknék!

Természetesen VEMS-el tökéletesen lekezelhető lenne a konfigurációd.

A komám már csinált kompresszorosított autót,de hidd el semmiben nem különbözik egy hozzáértő tuner számára.
Minden gond nélkül bevállalnám én is.
pnanassy
#220
2009. október 16. 07:25
Nem is igaz! :D

Másfelől meg TELJESEN egyetértek,vagy legyen jó vastag a pénztárca,vagy legyen szorgalmas az ember.Ha egyik se megy ,jön a baj.

;)

Üdv:P
pnanassy
#219
2009. október 16. 07:22
Reklámot nem írhatok,de az oldalamon elérsz.Árajánlatot pedig pontos típus és állapot ismeretében tudok adni.

Üdv:Péter
VR6vik
#218
2009. október 15. 22:14
Ja és a cél egy napi használatra épített autó lenne, inkább optimális fogyasztással és tartóssággal, és nem a kihegyezés a cél.
VR6vik
#217
2009. október 15. 22:13
Sziasztok!
A hozzáértőktől kérdezném:
Adott egy teljesen gyári motor, 2.8 V6 30V (193LE), változó szívóhossz és geometria, változó szelepvezérlés, és egy Eaton M62 kompresszor, kb 5-6PSI nyomáson üzemeltetve. A PES cég a változó szívórészt megszüntetve a motor tetejére ülteti a kompit, és így 295 pacit teljesít a motor.
Cooler nélkül, csak nagyobb befecsiket alkalmazva.
Kérdés:coolerrel, és mondjuk egy standalone ecu-val tudunk-e játszani a nyomaték-fogyasztás-lóerő 3-assal? Van valakinek tapasztalata szívó motor kompresszorosításában? Az amcsik szerint motor tartósan max 8PSI nyomással tud közlekedni, arra olyan 350 pacit jósolnak.
Megérheti-e beszerelni, vagy chipelni is elég? Várom a véleményeket
!Sala!
#216
2009. október 15. 21:38
igen, én leírtam annó h 400 lovat akarok, ha kész lesz teljesen és nem lesz annyi, akkor hullanak majd a fejek
tunercity
#215
2009. október 15. 19:55
tesó

azért tutykoláskor,nem az fossa el magát legelőszőr
tzoli88
#214
2009. október 15. 19:48
Ebben teljesen igazad van.
Nem is feltételeztük h vki három sorban leírja h mit kell lecserélni, mik a gyenge pontok, csak informálódunk, de hát valahol ezt is el kell kezdeni.
1.8T fórumot itt nem találtam, de lehet lassan érdemes lenne indítani egyet.
Nekem 1.4es motor van a kocsiban, és csak tervezve van h nyugdíjaztatom. Ezt körbejártuk, amit érdemes volt azt kicserültünk benne, de ennél többet nem szabad erre a motorra költeni. Lehetne kipufogórendszert csináltatni, hengerfejet políroztatni, és még egy jó pár drága dolgot megvalósítani, de azért a plusz 1-2 lóerőért nem áldozok ennyit. A jövő egy turbós motorban van. Most kezdtem csak utánnajárni az 1.8T-nek, kitartóan keresek kutatok, és próbálok mindenhonnan informálódni.

!Sala!!
Lehet h a turbó a leggyengébb láncszem, de amikor rákérdeztünk h ez meddig bírja számszerű adatot senki nem adott. Ezt vissza tudod olvasni:
#163:

"Ok,ha én azt MONDOM 400LE,akkor annyi lesz?Ha meg 430at mondok?

Emberke,ezek a dolgok NEM ÍGY MŰKÖDNEK.
Mutass már egy K03at nekem.MIK a méretei?Kompresszor térkép?

Vagy ha ennyire borzalmasan nem vágod miért nem bízod olyanra aki ért hozzá?"
tunercity
#213
2009. október 15. 19:42
!Sala!
#212
2009. október 15. 19:40
röhögni fogsz de nem egyszer mentem Tescoba az enyémmel vagy akkor most ezt vegyem beszólásnak?
tunercity
#211
2009. október 15. 19:37
Nem akarom hogy félreértsetek,én örülök hogy más is tunyingul.Csak ne legyen sírás a vége,mert az elveszi a kedveteket.

szerintem előszőr találd ki mire kell a gép mit akarsz elérni utca,drag,tesco..stb
utána lehet továbbmenni

tunercity
#210
2009. október 15. 19:31
Jó Nagyot Mindenkinek!!

Értem én a problémátokat,de szerintem a kérdéseitekre nem itt fogtok teljesen választ kapni.Lehet hogy Pnanassy is egy kicsit pikirt,de lehet azért mert nap nap hülyéket kérdeznek tőle!

Ahogy én gondolom:

A saját autó adta mechanikai kereteket nem lehet 1 perc alatt kitárgyalni itt,látatlanban,ehhez face to face to car szügséges.

2 lehetőség van: vagy fizetsz vagy tanulsz!!!

más nem igen.

Kis lustaságot vélek bennetek felfedezni,a kutatást illetően.Saját autóról az ember szeret mindent tudni,és kell is.
Ha az embernek húzott turbós autója van sajna nem állhat meg a kerékcserénél,alap dolgokkal tisztában kell lennie.
!Sala!
#209
2009. október 15. 18:57
azért ez így elég fura vagy nem is tudom... szerintem nem teljesen így megy, eleve ami meghatározza a teljesítményt a turbo, hiába tud a hajtókarod 1500 Le-t ha a turbo meg max 300-at,( csak dobálózok számokkal ) amit max le tudok írni az az én esetemben hogy zajlott, nem két perces beszélgetés és gondolkodás előzte meg, hogy egyáltalán eldöntsem mit akarok... kb milyen teljesítmény, hogy utcai autóba, hogy mire akarom használni, és mire legyen alkalmas, ne egye le a hajam ha nem akarom, megbízhatóság, komfort, esetleges fejlesztési lehetőségek, hibalehetőségek, meg hát alapgondolatnak a teljesítmény amit megcéloztam, ehhez kellett összeválogatni a motyókat, amire a szakember, aki esetleg ebből él és jó esetben ehhez ért ajánlotta és vállalta h ebből a konfigból ki lehet hozni az x lóerőt anélkül, hogy agyon kéne hajszolni satöbbi satöbbi lehetne ragozni órákig
tzoli88
#208
2009. október 15. 18:47
Összköltségnek mondták h legrosszab esetben ennyi is várható.
Ebben benne van a motorvezérlő elektronika, új kebelezés, az elektronika beállítása, és azoknak a dolgoknak a cseréje, ami esetleg még ahoz kell h a rendszer működjön.
A +10-20Le azért írtam, mert ha most a kocsi tud - hasamraütök - 230Le-t, de mondjuk a turbónak, a hajtókaroknak, vagy a dugattyúknak, vagy vminek a javasolt maximális teherbírása mondjuk 250Le-nél húzza meg a felső határt, akkor ha a programozó megszeked, akkor sem fog tudni egy 300Le-s konfigurációt megcsinálni, amivel azt mondja, h nyugodt szívvel használható, és így elvisz a kocsi a világvégére is.
Ha tudsz ajánlatot adni arra h ha én adok Neked egy kocsit, és egy kocsikulcsot, akkor mennyi azaz összeg, amenyitért Te v az általad ajánlott emberke pár nap - hét elteltével visszad nekem egy VEMS-re átépített felprogramozott és használatra kész kocsit, úgy h nekem az égvilágon semmi dolgom nincs,és esetleg ebbe még beleírod h jelenlegi szerkezeti állapotában kb. mit fog tudni a gép akkor azt nagyon szépen megköszönöm.
(Nekem még nem kell, de a közeljövőben mindenképpen szükség lesz erre)
!Sala!
#207
2009. október 15. 17:30
azt mondta el, csak ne túl messzire
b.misike
#206
2009. október 15. 17:21
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 345 találat 18 oldalon