változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Tiv
#374
2005. február 28. 20:37
mellesleg a nagy köbcenti alatt minden csak kompromisszum, illetve technikai bravúr szerintem
steet
#373
2005. február 28. 20:36
Tiv
#372
2005. február 28. 20:35
Sajnos ez olyan mint a jó hifi kiválasztása. Mondhat neked bárki bármit, le kell ülni és meg kell hallgatni. Ha ilyen nagy értékű utót akarsz venni, nem szabad, hogy probléma legyen atávolság. Itt a stylingon is biztosan szívesen mennek veled egy kört akiknek olyan autójuk van, mint amilyet venni szeretnél. Elképzelhető, hogy teljesen más miatt döntesz majd vmelyik típusnál. És az is valószínű, hogy miután vezetted a masinákat, az egyik sokkal jobban fog tetszeni mint a másik. Nekem van egy pár olyan autó amiben egyszerűen nem érzem jól magam, vhogy nem állnak kézre a dolgok, vagy meg sem tudom magyarázni de nem tetszik. Egy sportos autó vétele mindig érzelmi döntés, észérvekkel semmire sem megyünk :)))
Rich
#371
2005. február 28. 20:35
Némi iróniát érzek ki a szavaidból
steet
#370
2005. február 28. 20:32
valóban nincsen, mégis sokszor ez az összehasonlítás alapja4

én sem értem

Rich
#369
2005. február 28. 20:31
A szívó nagy feeling,de a Hondán kívül kevés széria autó az.
Rich
#368
2005. február 28. 20:29
Szerintem hagyjuk a két típus összehasonlítását,ennek így semmi értelme.
kjanika
#367
2005. február 28. 20:29
szerintem mind a kettőnek megvan a szépsége, én vezettem ilyet is olyat is , nekem a szivó jött be, de ízlések és pofonok,
steet
#366
2005. február 28. 20:27
steet
#365
2005. február 28. 20:26
a8:

látod, ilyen nézel be hozzám!!!

rich:

sajnos nincs időm átnézni az 1/4-ed mérföldes eredményeket, de biztos vagyok benne, ha még mindig a két tipust nézzük a különbség nőne, és nem csökkenne.

Azért nézd meg, mert tényleg érdekel!
Rich
#364
2005. február 28. 20:23
Aki már vezetett jó turbós gépet,nehezen ül át szívóba.
JiM
#363
2005. február 28. 20:20
Tény. Békalámpást találtam 2.8m-ért 2001/12 havi. Nekem az is jó lenne. Bár amiért a topicot indítottam, hogy megtudja mi a különbség a két mocitípus között. És azért kialakult egy kép bennem, sok embernek köszönhetően.
Rich
#362
2005. február 28. 20:19
De 180 fölött a 4WD sírva fakad
Tiv
#361
2005. február 28. 20:17
ezzel egyetértek, sper ide vagy oda, egy összkerekes cupra úgy megugrott állórajtnál hogy alig győztem utólérni
VTISedan
#360
2005. február 28. 20:17
Ezt találtam 3.9m-ért,tetszik?45ekm!
INTEGRA
Rich
#359
2005. február 28. 20:14
Az utcán nincs mindíg álló rajt
Tiv
#358
2005. február 28. 20:13
sajnos az utcán ezt hiába mondogatjuk
JiM
#357
2005. február 28. 20:12
én '98-'99eseket és '00-ást találtam 1et, az is 80e km-es.
Tiv
#356
2005. február 28. 20:11
"Csak RT szerint egyik se komoly (Integrához képest)" mondja ezt egy integra tulaj

Amúgy ha nem te akarsz lenni az utca ördöge, akkor egy fiatal békalámpás civic vti-t azért jóval 4 alatt lehet venni, keveset fogyaszt, és ha kell megy is.... Mondjuk én 4 misiért egy MG Zr-t vennék a civic helyett, de ebben én is nagyon elfogult vagyok :)
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 715 találat 36 oldalon