változó szelepvezérlés vs turbós moci...
aktuális téma

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Rich
#355
2005. február 28. 20:11
Azt azért vedd figyelembe,hogy az1/8 mérföld rövid a fronthajtásnak.
ritkán nézek be de most rádkattintottam és látom ám, hogy megerősödött a mutatvány 

, legutóbb még csak a 6 henger volt meg az M betű nem 




Jó összefoglalás, köszi!
4m alá befér az Integra,az miért nem jó?





Azt írtam ez fér bele
. Csak RT szerint egyik se komoly (Integrához képest), azért kérdem mit tudna még ajánlani.

Mindenben egyet értek veled!!!
Miért nem fér bele az eredeti két autó mostanra mi változott? 

RT!
Mit ajánlanál akkor 4m körül vagy alatt, ha Integra nem kerülhet szóba és max 4 éves legyen? Valamint nem versenyzés a fő cél, városban használnám többnyire, de szeretném ha kell ott legyen a paci bármikor. Mert ebbe Corolla TS és Leon T fér nekem bele. 5let?
Mit ajánlanál akkor 4m körül vagy alatt, ha Integra nem kerülhet szóba és max 4 éves legyen? Valamint nem versenyzés a fő cél, városban használnám többnyire, de szeretném ha kell ott legyen a paci bármikor. Mert ebbe Corolla TS és Leon T fér nekem bele. 5let?
bocsánat!
honda legjobb idő 3. kat.: 00.09.038
honda legjobb idő 3. kat.: 00.09.038
Most kíváncsiségból átnéztem a 2004-es EVO időeredményeket.
érdekes, hogy a 3.as kategóriában (integra) a legjobb időeredmény 1/8-adon: 00.09.82
Az 5. kategória [M3 (kis) 2998 ccm]
legjobb időeredmény: 8.377 melyet az itt a stylingon is jelen lévő Szilágyi Domonkos ment (///M3)
Ezért nem értem mért kell egy ilyen képet kitenni, mint valami "trófeát" mindenhol mutogatni, hogy lenyomtam egy M3-at, és 3.-ikban mentem el neki.....stb.
At a pilóta nem tudott vezetni, vagy elváltotta a 3.-at, vagy behúzva hagyta a kéziféket, vagy ki volt a motor, vagy megégett a kuplung....
más magyarázatot nem nagyon tudok a dologra.
Ha nagyon szétnéznék a neten biztos találok olyan képet amin egy E36 elver egy integrát.
De én nem keresek, mert számomra ez semmit sem jelent....
érdekes, hogy a 3.as kategóriában (integra) a legjobb időeredmény 1/8-adon: 00.09.82
Az 5. kategória [M3 (kis) 2998 ccm]
legjobb időeredmény: 8.377 melyet az itt a stylingon is jelen lévő Szilágyi Domonkos ment (///M3)
Ezért nem értem mért kell egy ilyen képet kitenni, mint valami "trófeát" mindenhol mutogatni, hogy lenyomtam egy M3-at, és 3.-ikban mentem el neki.....stb.
At a pilóta nem tudott vezetni, vagy elváltotta a 3.-at, vagy behúzva hagyta a kéziféket, vagy ki volt a motor, vagy megégett a kuplung....
más magyarázatot nem nagyon tudok a dologra.
Ha nagyon szétnéznék a neten biztos találok olyan képet amin egy E36 elver egy integrát.
De én nem keresek, mert számomra ez semmit sem jelent....
Ja és még szubjektíven hozzátenném, hogy kicsit rosszul értelmezitek ezt a turbólyuk dolgot... Alacsony fordulaton is nagyon jól megy, és 3000-nél elszabadul a pokol
Ha objektíven nézzük a dolgokat, akkor szerintem minden erősebb autó bekajálja a tizet városban, viszont ha faltól falig megyünk akkor előnyben vannak a pörőg motorok fogyasztásügyileg ez tény, de hát levegővel nem lehet durván menni, ezzel mindenkinek tisztában kell lennie. A félgáz kérdés meg azért kicsit túlzás, ilyen alapon egy pörgős motor félgázzal egyáltalán nem megy
Ami tény:
csiga:
- könnyebb (olcsóbb) és nagyobb léptékű tuningolási lehetőségek
- alulról nyomatékosabb, utazósebességnél jobban autózható
- nagyobb fogyasztás ha taposod
- ha kitaposod a belét nagyobb fenntartási költségek (turbó élettartam)
- kisebb a max fordulatszám (ezt mindenki döntse el, hogy előny vagy hátrány :)))
fűnyíró:
- magas fordulatig huzatható
- alacsony fordulatszámon nem igazán jól kiautózható (szerény véleményem szerint ha eccer nem taposod ki a belét, akkor csalódottan szállsz ki egy ilyen autóból ha kipróbálod)
- hétköznapi használat esetén jó fogyasztás (ha valakit érdekel ;)
- durva versenyhangot lehet kicsikarni (mondjuk a turbósnál ott a lefújószelep van aki arra gerjed :)
- a motor élettartama biztosan több, mint egy csigának
Ha kifelejtettem valamit, csak szóljatok :)))

Ha objektíven nézzük a dolgokat, akkor szerintem minden erősebb autó bekajálja a tizet városban, viszont ha faltól falig megyünk akkor előnyben vannak a pörőg motorok fogyasztásügyileg ez tény, de hát levegővel nem lehet durván menni, ezzel mindenkinek tisztában kell lennie. A félgáz kérdés meg azért kicsit túlzás, ilyen alapon egy pörgős motor félgázzal egyáltalán nem megy

Ami tény:
csiga:
- könnyebb (olcsóbb) és nagyobb léptékű tuningolási lehetőségek
- alulról nyomatékosabb, utazósebességnél jobban autózható
- nagyobb fogyasztás ha taposod
- ha kitaposod a belét nagyobb fenntartási költségek (turbó élettartam)
- kisebb a max fordulatszám (ezt mindenki döntse el, hogy előny vagy hátrány :)))
fűnyíró:
- magas fordulatig huzatható
- alacsony fordulatszámon nem igazán jól kiautózható (szerény véleményem szerint ha eccer nem taposod ki a belét, akkor csalódottan szállsz ki egy ilyen autóból ha kipróbálod)
- hétköznapi használat esetén jó fogyasztás (ha valakit érdekel ;)
- durva versenyhangot lehet kicsikarni (mondjuk a turbósnál ott a lefújószelep van aki arra gerjed :)
- a motor élettartama biztosan több, mint egy csigának
Ha kifelejtettem valamit, csak szóljatok :)))
Vadállatfaj,úgy biza





bár nem értek egyet veled, de ez:
"Külön állatfaj vagytok, a sz pozitív értelmében " nagyon tetszett és ebben igazat adok
"Külön állatfaj vagytok, a sz pozitív értelmében " nagyon tetszett és ebben igazat adok

jah nehéz is nekem mindenki tőlem kér tanácsot 
Tényleg Hondások, akkor miért rakott egy társatok csigát a vti-re?

Písz, riszpekt ;))


Tényleg Hondások, akkor miért rakott egy társatok csigát a vti-re?



Písz, riszpekt ;))
Mellesleg pont valamelyik topikotokon olvastam, hogy gyakorlatilag 7 alá lehetetlen vinni az integrát, és hogy a gyár kicsit szebb adatokat adott meg erre vonatkozóan
Csakúgy mint mifelénk én sem hiszem, hogy a gyári verdámat 7 alá tudnám vinni, pláne nem a nagy kerekekkel majd :) De a haverom (szintén zenész) bizony odacsapott régebben egy integrát, három piros lámpa, háromszor ment el, neki van chipchipcsóka a gépében. Szerintem azért rövid távon, egy hasonló lóerős turbós vs változó(most az okosságokról és a köbcentikről ne beszéljünk) között egyértelműen a turbósnak kell nyernie, mert hamarabb megugrik. A vtec szelep meg hiába nyit, ha már a turbó javában tombol :) Az meg hogy milyen innováció kellett pl.: az 1.6 160 pacihoz mindenképpen tiszteletreméltó, ha kategóriákban gondolkozunk akkor lépéselőnyre tesz szert minden Honda mototr, ez is igaz. Még szerencse, hogy piros lámpánál nincsenek kategóriák :)) Meg az is igaz, hogy minden Hondás kivétel nélkül bepróbál, függetlenül attól, hogy 1.4 90 paci, vagy akármilyen megabrutál gép :))))) Külön állatfaj vagytok, a sz pozitív értelmében :)))
Inkább szerezz nekem Régebbi Accord, vagy prelude 282mm-es féktárcsát és féknyerget, egészen véletlenül pont jó lenne az enyémbe, de az új ára (tökmindegy hogy Rover vagy Honda néven fut, horror...) Hú de sokat írtam vazze :)))

Inkább szerezz nekem Régebbi Accord, vagy prelude 282mm-es féktárcsát és féknyerget, egészen véletlenül pont jó lenne az enyémbe, de az új ára (tökmindegy hogy Rover vagy Honda néven fut, horror...) Hú de sokat írtam vazze :)))
Nem mindenki olyan objektiv mint te







még szerencse, a turbó legyen veled 







Jajaaaa, és akkor is megértettük egymást asszem, mert Te nem vagy beszűkült látásterű 

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!