változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
kjanika
#255
2005. február 28. 18:04
akkor kicsit nézz szét, mert csak nézd meg 100ig melyik jobb, vagy melyik megy 250en lazán

Gondolkozz egy kicsit
Ftomi
#254
2005. február 28. 18:02
hülye vagy ezek szerint Áki.
hogy aláztál volna meg egy a tiednél hosszabb váltos, 150 kg-mal nehezebb, és kevesebb mint fele annyi nyomatékkal rendelkezö integrát.
igaqz hogy jobb a suly loerö arányod is.
de mindegy HONDA POWER!!!!!!!!!!!!
RT
#253
2005. február 28. 18:00
Te figy...az Integrám 13,9-t tud negyeden versenyen mért eredmény.
268km/h a végsebessége és 5,9 volt a legjobb mért 100ig - szintén versenyen - Tuning Stereo Győr
El ne magyarázd már, hogy egy TDi Toledo leszopat, csak viccelt igazán észrevehetnéd.
kjanika
#252
2005. február 28. 17:59



ja az adatok úgyis magukért beszélnek
B E 31
#251
2005. február 28. 17:58
Hát, igen ezt nem lehet az országúton megállapítani, hogy a másik fél mennyire akar versenyezni, illetve, hogy mennyire mer menni Mentem már el én is lámpánál Toyota Supra mellet is 1,4-es Tipo-val, de csak azért, mert hagyta
kjanika
#249
2005. február 28. 17:52
RÁki
#248
2005. február 28. 17:48
Én már aláztam országúton integrát!!!!
Ftomi
#246
2005. február 28. 17:37
a chip most azért kell a puntoba mert nem jutott eszembe más kistömegü 160 loerös kocsi.
kjanika
#245
2005. február 28. 17:35
hát egy Integrának hozhatod azt is
Ftomi
#244
2005. február 28. 17:33
mit vigyek ki? az enyémet?
kjanika
#243
2005. február 28. 17:32
van ott azért nyomaték ahonnan a 160 Le jön szerintem, de ülj be egybe és ne is gondolj többet a turbora, csak a rémálmaidben
kjanika
#242
2005. február 28. 17:31
ja és avtibe miért nem raksz chipet, csak a puntóba hogy tudja a lépést tartani
RT
#241
2005. február 28. 17:30
kjanika
#240
2005. február 28. 17:30
hát felénk van egy 1.4 punto felhúzva a túrbónyomás, de a vti gyalázza
RT
#239
2005. február 28. 17:29
Te még nem ültél Hondába...
Ftomi
#238
2005. február 28. 17:28
ne értsetek félre. én szeretem a változo szelepvezérléses autokat. csak a közut az más:kanyarba például nem hiszem hogy bal lábbaql fékezel a hétköznapokban miközben nyomod jobbal a gázt hogy ne essen le a fordulatod 6000 alá.az idélis és gyors auto nagy teljesítményü és már alacsony fordulaton is rugalmas.nagyanyádat viszed valahova és elözéshez 80-nál löksz egy kettest meghal szívinfarktusban és még mindig nem mést jobban mintha egy turbosnak odalépsz 4-ben.
vegyünk egy vti-t és mondjuk egy 1.4 punto gt-t chippel.mindkettö kb 160 lo. melyik megy jobban?????????
Nariiii
#237
2005. február 28. 17:20
Na csak annyit erről hogyha pl:egy EVO6-nak kell a turbojához kell nyulni 1millioFt
kjanika
#236
2005. február 28. 17:14
ja és akkor beszélhetnénk a motor életéről is, vagy a motorcserét más fizeti?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Összesen 715 találat 36 oldalon