változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Tom boy
#155
2005. február 27. 19:05
Kicsit határozottab külső, sokkal határozottabb sportosság.
Tom boy
#154
2005. február 27. 18:56
A gyorsulási adatok:
corolla: 8,4s
civic : 6,8s
Tom boy
#153
2005. február 27. 18:55
"Még a kormányt sem vették egy dekával sem közvetlenebbre. A vaskos, jó fogású, háromküllős volán ütközéstől ütközésig három és felet fordul, ami nem lenne különösebben jó érték egy sportautótól. Még szerencse, hogy a Corolla TS nem akar sportautó lenni, csak egy sportos családi autó. "

"Ezenkívül az autó hátulján piros a Corolla felirat, a hűtőrácsra pedig felkerül a Toyota Sport embléma. Nincs aszfaltot súroló lökhárító és kiszélesített küszöb, se picinke szárny a csomagtérajtó tetején.

Bár jómagam az olyan autókat szeretem, melyek nem kérkednek tudásukkal, a Corolla TS-re jellemző visszafogottságnál azért többet vártam volna. Legalább egy apró szárnyat tehettek volna hátulra. Egyedül a 16 colos könnyűfém felnik hívják fel a figyelmet arra, hogy valószínűleg egy erősebb Corollával van dolgunk. "

-vezess.hu-
Tom boy
#152
2005. február 27. 18:53
Ha választani lehet a két "elegyterüsödött buszkaszni" közt, inkább Civic.

Bor
#151
2005. február 27. 18:44
Ha nem ragaszkodsz, kifejezetten ehhez a két márkához, illetve el tudnál képzelni egy 98-as gépet magadnak, akkor javaslom az Audi S4-t. Ez meg van 3 misiből, és garantáltan jelentehet neki akár a Toyota, akár a Leon De, még a Hondák közül is legfeljebb az NSX tart vele lépést, a többit csak a visszapillantóban látod
Renátinyó
#150
2005. február 27. 17:50
Sziasztok van egy Opel vectra , 2000es 8 szelepes , akarok beledobni egy 2000 trubot a 8 szepesen egy japán automata válto van, rálehetne azt tenni a 2000es turbora ha a pajzs megegyezik? elvileg a 2,5 v6 ra rálejhet tenni és a turbosra aki ért hozzá irjon elöre is köszi
kjanika
#149
2005. február 27. 17:49
integra van egy hirdetve 2000 12 havi, na az nem ilyen Leon, az már tud is!a leon csak jelenthet neki
kjanika
#148
2005. február 27. 17:47
a VTI civic a régebbi 2001 ig volt gyártva határeset neked korban vegyél azt
JiM
#147
2005. február 27. 17:23
No igen, én aláírom, és Civicet kutatok hónapok óta. Csak eljutottam odáig, hogy 2-3, max 4 éves autót szeretnék venni. Míg Leont lehet venni 3,5-4,2m között, Corolla-t 4-4,2 között, addig egy új Type-R 4,6-tól kezdődik. És nagyon nem is tetszik, az előzők sokkal szebbek voltak.
GabeszXXX
#146
2005. február 27. 17:02
Szerintem Leon! A Toyota olyan csajos autó és nem is megy jól. Egyszer odawertünk egyet nem gyengén. Mi mentünk 4en Golf I 1.8 GTi-vel ő meg egyedül és nyomta neki ő is.
Tom boy
#144
2005. február 27. 16:59
A Corola TS ről minden tesztben azt olvastam, hogy egy haladós, szürke eminenciás.Vagyis semmi racing feelinget nem sugal az autó, sem a beltere, sem a karosszéria vizuális látványa.A menettulajdonságai szintén csak egy dinamikus autózásra, mint élményvezetésre elegendő.A Leon jóval sportosabb, vagányabb!
Viszont itt a Civic, amit a kategória vérbeli Gti-je ként emleget ma is a szaksajtó.Azt hiszem elegendő csak ezekre a Recaro ülésekre ránézni...

a8
#143
2005. február 27. 16:57
jah Bovot én is akarok időval majd beletenni, nekem is tetszik ahogy szuszog
Tom boy
#142
2005. február 27. 16:52
Izlések és pofonok...
Én semmi izgalmasat nem találok a fütyülő meg szuszogó hangokban.
Egy V-tec váltás utáni hangorkán viszont olyan, hogy beleborsódzik az ember háta!
Tom boy
#141
2005. február 27. 16:50
JIM!

A Seat -nál az átlagosnál nagyobb az értékvesztés, még az ilyen limitált sportszériák esetén is.A Honda Type-R esetében a az értékvesztés az első két évben nagy, aztán stagnál.Ha megfigyeled a bára már 8 éves Integrák ára sem akar 3 milla alá menni, ráadásul a sérülésmentes példányokért "ölnek" manapság.Nem egy utolsó szempont, ha a késöbbiekben eladási szándék merül fel.
JiM
#140
2005. február 27. 16:24
Ha meglenne a turbós, az első az lenne, hogy megcsinálnám a lefújást! Attól megveszek ha meghallom. A Prónai elment tegnap mellett a turbós calival, hát az brutál nagy élmény volt...a hang, nem az hogy lenyomott!
JiM
#139
2005. február 27. 16:20
Hát igen. Baján sajnos egyik sincs tesztautóba. A másik gondom még, hogy el kellene előbb admon a verdámat.
A Weltauto-n találtam egy 20e km-es Sport RR-t, és ha ott választok a Seat beveszi a kocsimat, viszont másnap mikor néztem már nem volt fent a neten.
A másik kiszemelt RR egy pesti srácé, neki meg klíma hiány miatt nem kell a kocsim. Viszont fel kellene mennem kipróbálni. Csak félek azt is elviszik gyorsan ha nem lépek...
B E 31
#138
2005. február 27. 16:17
Hát, végül is neked kell eldöntened, de az évi 13 000 km, az nem olyan sok, hogy a fogyasztás, döntő legyen. Így azt nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod
a8
#137
2005. február 27. 16:05
na látod, viszont abban van valami, hogy azért próbálj ki előtte egy ilyet ha komolyan gondolod, mert azért a szubjektiv benyomások fontosak, lehet azt mondod, hogy neked ez ennyi pénzt nem ér meg, vagy pont forditva, annyira bejön, hogy nem is agyalsz tovább
JiM
#136
2005. február 27. 15:55
Hát ja, most én is ezt mondom, "egyszer élünk"...
A Leon 1.8 Sport RR - amit kinéztem - alapba Remus komplett rendszerrel van, nyomtávszélesítés elől (3cm) hátul (4cm), valamint Eibach-al ültetve. Szóval nagyon hozzá se kellene nyúlni, csak nyomni neki!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Összesen 715 találat 36 oldalon