változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Nemlac
#215
2005. február 27. 22:40

Csak annyit kell várni,míg tölt a turbo,de az újabb gépeknél ez már elhanyagolható!
Nemlac
#214
2005. február 27. 22:39
Nem!
Más a sürítési viszonya ezért többet eszik,mint egy sima,még akkor is,ha nincs hajtva!
dani
#213
2005. február 27. 22:33
osztom Ftomi véleményét: a turbos moci alacsony fordulaton leadja a max nyomatékot pl. 1.8T--->1950 RPM, éppen ezért nem viaszfogott 3000es fordulatig sem, nem kell szét forgatni.
JiM
#212
2005. február 27. 22:33
NEm értek hozzá, de kicsit furcsállom ezt a kijelentésed. Miért enne többet egy tubós ha nincs járatva 3000 felett? Akkor sima 1.8asként megy, nem??
Ftomi
#211
2005. február 27. 22:06
nem értek egyet.
egy turbos éppen hogy alulrol elindul míg a változo szelepvezérléses csak fent megy alul beteg.
Ren
#209
2005. február 27. 22:00
Opel Calibra turbo moci mien ? ??
2.8VR6
#208
2005. február 27. 21:49
Ezért kell a városban is forgatni a gépetHa már egyszer rajt a turbó, akkor használjuk is !!
Nemlac
#207
2005. február 27. 21:43
Minden hátrány ellenére nekem bejön!
És maradok a turbosoknál!
[Nord]
#206
2005. február 27. 21:41
A turbofeltöltős motoroknak van egy igazán számottevő hátránya és az a városi közlekedés, mert ott valóban a 800-3000 rpm a mérvadó, és ott nem hogy érezhető lenne a plusz, hanem inkább negativ irányban visszafogja a motort na és persze igy sajna többet is zabál a gépezet.
Viszont 3000 rpm felett ha a kuplungszerkezet is birja akkor frenetikus élményt tud nyujtani ahogy megindul egy turbos fenevad
Leginkább hosszabb úton van értelme kihasználni az előnyeit, városi közlekedésben kétségtelenül alulmarad...
Persze ettől még jár vele az ember, csak hát eleve tudja mire számíthat és az ilyen autókat egyszerűen lehetetlen lomhán vezetni
Nariiii
#205
2005. február 27. 21:41
Majd nyáron méretünk majd nézdd meg!!!
Nariiii
#204
2005. február 27. 21:40
Hol avenál lehet 1 nem volt a váltoban olaj 2, a szeleprugok haldokoltak de IP-nél többször is ott volt
ui:17" felnivel sokkal könnyebben indul nehezebb elpörgetni
Nemlac
#203
2005. február 27. 21:39
Az enyém árával nem sokra mennél!
Kéne mellé még egy milliomos nagybácsi is!
dani
#201
2005. február 27. 21:37
Cső Lac!

Megyeget az octi, ha minden jól megy jövő hónaban okosítva lesz az ECU
Thalia az pörög rendesen, csak nem látszik az eredménye
EasyRider2
#200
2005. február 27. 21:32
Add nekem a kocsidat!
Eladom mind a 2t azt veszek 1 Integrát!
Habár ha jobban meggondolom nem lessz elég...
Nemlac
#199
2005. február 27. 21:32
Hi Dani!
Gurul még a Skoda?
És a Thalia?
Nemlac
#198
2005. február 27. 21:31
Én Opel turbomotort nem erőltetnék!
EasyRider2
#197
2005. február 27. 21:30
Gondoltam én is az Integrára...
dani
#196
2005. február 27. 21:29
Viper Leonja, mégis alázott 200 m-en, ave mérése szerint
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Összesen 715 találat 36 oldalon