változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Tom boy
#115
2005. február 27. 15:18
Okos dolog...
Gondolom nincs ambiciójuk cserélgetni garanciában a kinyirt csigákat.
HakaPeszi
#114
2005. február 27. 15:18
Mit ér egy nagy lóerős szívómotor, ha nincs benne nyomaték?
Ha nem tartod állandó 5-6ezer fordulat felett, aki nem megy a gép.
Városban meg országuton ki vezet úgy, hogy folyamatosan pörgeti a gépet és üvölt a fülébe?
Szerintem senki.
Egy nagy nyomatékú turbós százszor kihasználhatóbb, autózhatóbb.

a8
#113
2005. február 27. 15:14
végülis aláirom, a városi versenyzőknek akik még utsó lámpánál is gyorsultak mielőtt hazaértek kell a turbotimer
a8
#112
2005. február 27. 15:12
jo az biztos, de én nem értelek benneteket, nem hiszem el, hogy nem lehet kibirni hogy az utsó 2-3 percben nyugodtan menjetek, ha csak elugrasz innen oda ami 2 km akkor tök mindegy mert be sem melegszik annyira hogy tolhasd neki, ha meg mész fél órát akkor abbol ugyan ki lehet birni hogy a végén ne hajtsd... 140 nél is lehet hogy nem müxik a turbo.... csak mig felérsz oda, de ugye folyamatos temponál nem feltétlenül tölt ha nem mész 250 el...
Rich
#111
2005. február 27. 15:09
Ezt jól hallodtad,van is értelme.
kjanika
#110
2005. február 27. 15:01
pontosan, én pl nem vennék turbós kocsit.
Coito
#109
2005. február 27. 15:01
Hallottam olyan időzítőről amit turbos autókba ajánlanak.nem állítja le a motort amíg le nem hült a turbó,stb. Mit gondoltok erről?
a8
#108
2005. február 27. 14:55
ezt így nem lehet azért beáltalánosítani, vannak akiknek szó szerint összefügg a sportossággal a magas fordulatszám, neked mint hondafunnak nem kell magyaráznom, és ők nem feltétlenül a nagy nyomatékot részesítik előnyben, vagy a turbos motorokat....
Krisssz
#107
2005. február 27. 14:53
haverom tavaly dec.-ben kapott egy 1.8 T leont,amikor hoztuk haza,országúton evett 7 egész valamennyit bejáratós,majdnem 0 km-es mocival, kb. 90-es tempónál...

sztem leon!
Tom boy
#106
2005. február 27. 14:38
A legegyszerübb teljesítménynövelés a turbo ez tény.
Nem véletlenül kapta a Golf V. Gti is a feltöltőt.
Ne feledkezzünk meg hatalmas nyomatékról sem.Kár szívómotorokat hasonlitgatni, feltöltött motorhoz.
Rich
#105
2005. február 27. 14:15
Ezt, a" turbót szétcsesző forró olajra "értem,de dobjuk a témát,DodgeM megírta a frankót a témával kapcsolatban.
Lordie
#104
2005. február 27. 11:40
Ezt mire érted? Talán rosszul magyaráztam el kellett volna olvasnom mielőtt elküldöm... Egyébként nekem is lehet sokmindenben újat mondani, ahhoz nem is szólok hozzá, csak figyelek
a8
#103
2005. február 27. 11:21
én azt mondom Jim, hogy leon, leirtak itt már előttem sokan sok mindent ami kb mind igaz is, de azért ha beülnél egy 1,8 T be meg egy TSbe akkor sztem tudnál is rögtön választani, ha meg normálisan mész a turbossal, tehát nem dolgozik folyamatosan a turbo akkor nyugodtan leállithatod, nekem is ez volt a parám mikor megvettem a calibrát, OTi - t meg gondolom ismered Baján, ő is azt mondta, hogy ha nem pörgeted nincs gáz, meg egyénként a gyakorltaban ez nem olyan nagy dolog ám, mész a dolgodra és ha toltad neki akkor az utsó 2-3 kmen visszaveszed, ha meg csak 3000 ig pörgött akkor nyugodtan le is állithatod, nyilván megbizhatobb a Corolla, de a leonbol könnyebb durvát csinálni, meg már gyárilag is durvább, egyébként meg sztem átalgos használattal simán elmész 10 literrel, én is annyival megyek pedig az enyém nagyobb, 4 kerekes, régebbi konstrukció (a calibra turbora gondolok, az a8 nem 10et eszik )......
Renátinyó
#102
2005. február 27. 10:22
Sziasztok!! Érdeklödni szeretnék van egy moci 2000es 8 szelepes, meg van egy 2500 v6 és elvileg az automata válto mindkettöre rámegy ami nekem van igaz ez valami japán gyártmány opel vectzra a ba van benne és ezt rálehetne tenni egy 2000es 16 szepes turbos mocival? aki ért hozzá irjon nekem elöre is nagyon köszönöm!
Tom boy
#101
2005. február 27. 10:15
Természetessen, olvastam.
Mint minden más topic, nem aról amiről nyitották...
Tom boy
#100
2005. február 27. 10:13
Így más a helyzet! A "vs" ami megtévesztő, mert lehetne egy turbós is szelepvezérelt (lásd. BMW), ez esetben a topic cím megfogalmazása a helytelen.
A változó szelepvezérlés nem feltétlenül teljesítménynövelés funkció.
turbobmw
#99
2005. február 27. 08:39
ez pontosan igy van. szerintem mindenkinek van néhány másodperce egy kis visszahütésre még akkor is ha csak normálisan ment a gép.
Rolcsi
#98
2005. február 27. 08:22
Skacok! Elfogultnak tűnnék, ha azt mondanám, hogy Toyota?:-))) Pécs-Pest az enyémmel megállt 10 alatt, pedig nem teljesen széria)
Gerjoe
#97
2005. február 27. 05:28
Szia JIM!
Csatlakozok abban az előttem szólókhoz hogy biztosan jobban gyorsul a seat.Én személy szerint a Toyota-ra voksolok.Hogy miért?Őszintén szólva nekem már volt Japán és Német autóm is.Amit biztosan tudok hogy a Toyota-nak nincs annyira "kihegyezve" a motorja mint a seatnak és szerintem egy nagyon megbízható autó."Szinte csak beleülsz és mész."Nemnagyon kell hozzányulni.A fogysztásról nem tudok nyilatkozni.Röviden az én véleményem annyi hogy ha benzines autóról van szó Toyota ha dízel akkor Német autók(VW,Audi,Seat...)Sok sikert az autóvásárláshoz!
Üdv:Gerjoe
RT
#96
2005. február 27. 04:18
hát, szériában kevés turbós mondhatok olyan jónak, hogy megirigyelném...
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 715 találat 36 oldalon