Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Szöcske103
#50745
2015. február 11. 21:03
Akkor ez a HPA cucc, ami nagyon komoly! Az van Gen1-hez is. Csak már nem lehet újba kapni?!
Illetve azt nem értem akkor, hogy az 4motion Tdi Golf, hogy hogy mechanikusan kapcsolgatja a hajtást. Ezt holnap leinfózom tőlük, hogy most mi a fuck van az autójukban?!
Baliszoft
#50744
2015. február 11. 21:02
Szöcske103
#50743
2015. február 11. 20:58
Ha lesz olyan lehetőséged, hogy összezárt hajtással rajtolhas,az nagyon érezhető lesz.
De ezt az Ecu Master témát én is elengedem, ha nem tudja azt amiket lentebb írtam.
Akkor marad a 40000-es on/off verzió a gyári vezérlővel.
Sonique
#50742
2015. február 11. 20:54
egy rendes vezrlövel jo lesz az enyém is de én nem ecumastert veszek
mert szeretném ha gyarin is müködne
100-150e ft egyszer belefér és elég rednesen allithato lesz ...amit még régebben linkeltem

vagy ha balisoft végre publikálja mi lesz az ö ecujában elgondolgodok azon is de sajna az még egy fekete lik
Szöcske103
#50741
2015. február 11. 20:49
A sincs szó lemaradt az utolsó mondatból!
Szöcske103
#50740
2015. február 11. 20:47
Basszus!
Én meg vártam, hogy valami brutál videó lesz?!
Az baj, hogy össze-vissza diferálgat a gyári, meg kanyarból kígyórsítva rég tolja az orrát, mire történik valami hátul.
Nagy VW-s fan. vagyok, de ez a Golf IV. korszak beli 4motion nem egy nagyszám. Gazdaságilag jó, mert nem fogyaszt annyit, meg nem hajt állandóan feleslegesen.. De még egy R32-ben is önzáró difi. Egy vicc.
Sonique
#50739
2015. február 11. 20:44
gen2 höt pedig még kaphato sport vezérlö
gen1 hez márcsak hasznalt van
Szöcske103
#50737
2015. február 11. 20:36
Én úgy tudom a gen1 Haldex még mechanikusan az utastérből kapcsolgatható.
Egy Mk3 Tdi -ben még úgy kapcsolgatja a tulaj. A 2.genes meg elektromos már.
Sonique
#50736
2015. február 11. 20:08
Sonique
#50735
2015. február 11. 20:06
neked gen1 van ugyan az mint az én kocsimba is s3 8l
Szöcske103
#50734
2015. február 11. 19:43
Egy gyári 4motion ezt sose fogja tudni.
Nekem már a 2. genes Haldex van. Ez a cucc az 1.-höz való? Amúgy mit tud egy ilyen?
Sonique
#50733
2015. február 11. 19:26
egyébként ez a legolcsobb hogy 50-50 es hajtás legyen folyamatosan
[ link: www.ebay.com ]
Sonique
#50732
2015. február 11. 19:10
Szöcske103
#50731
2015. február 11. 17:53
Na ezt egy gyári 4Motion nem tudja. De difizve meg összezárt hajtással már elég durva lesz. Mondjuk maga a 4motion technológia megszűnik létezni. De a név nem változik.
Szöcske103
#50729
2015. február 11. 17:42
Én is ezt a 40rongyos on/off verziórt fogom választani. Főleg akkor ,ha tavasszal mind két módban megmérem a 100-200-at és nem lesz ló.asz különbség sem.
Mert úgy vagyok vele,akit elverek,azt állandó 4wd-vel is leverem,akit meg nem érek utól,ott meg a kapcsolgatás sem fog segíteni.
VR6-Fan
#50728
2015. február 11. 17:37
ennek fényébe én a legolcsobb megoldást választanám, max egy ilyen sebbesség fűggő lekapcsolos kiegészítő elektronikát csináltatnék
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 50987 találat 2550 oldalon