Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
zeliad
#50687
2015. február 08. 19:08
még akkor is ha érezhetően jól megy a kocsi? nyilván a szegény keveréket leszámítva, de nem "szar", ha érted hogy mondom
Szöcske103
#50686
2015. február 08. 10:42
Igyekszem megbecsülni, mert nagyon nehezen tudtam beszerezni. 2014.34. hetiek.

De én úgy tudom, hogy az új is E jeles, de még nem kapható, meg gondolom az ára is brutál lesz.
vitya03
#50685
2015. február 07. 21:22
Sziasztok.
Golf III topic-ban feltettem egy kérdést, tudom hogy nem ide tartozik, de ha segítene nekem valaki azt meghálálnám! Légyszives??!!
kisrucs85
#50683
2015. február 07. 20:02
a remegés lehet a kompresszióhiánytól is, főleg hogy a motor egyik fele erős a másik meg gyenge. ha a pénz nem számít tessék szétfűzni és minimum gyűrűzni.
Szöcske103
#50681
2015. február 07. 18:59
Napot!
Kenőanyagok letudva az elkövetkező 5-6000km-re. (motor, hajtás, fék, hűtőrendszer, )

Nem fokozatmentes szabályzót rakok be, ha nem inkább emellettdöntöttem.
Kulinpapa
#50680
2015. február 06. 19:20
Nem bántásból írom, de ez baromság. Ha ilyen veszteségek vannak akkor az azt jelenti hogy motor szétszed és felújít. Ennek nincs köze a furatmérethez semmi.
zeliad
#50679
2015. február 06. 13:47
a kábelköteg nem egy az egyben lett kicserélve, hanem le lett tesztelve, megcsinálva ahol kellett esetleg, akár új is lehetett volna, bár ebben is lehet hiba az igaz.
nem tudod nem úgy működik ez a VR6-nál ('95 előtti) hogy 2000-es fordulat felett már nem ér semmit a lambdaszonda jele?
a fals levegő az tényleg lehet, 1.10-es értéket mutatott a mérő padlógázon végig. ez ilyen kütyü amit beledugtak a kipufogóba és hajrá ...ennek olyan 0.85-.95 között kéne valahol lennie, legalábbis az alapján amit így összekukáztam fórumok útján.
kezdem azt gondolni, hogy a remegés és a szegény keverék között nincs ok-okozati összefüggés
találtam egy angol fórumot, ahol egy az egyben ugyanazt leírta a srác (csak '98-as golfnál), ami nálam is van. ott pont a kuplung miatt volt: tengelykapcsoló-nyomólap, kicserélte és elmúlt. bár akkor már teljes kuplungszett kéne ha ez a helyzet
zeliad
#50678
2015. február 06. 13:36
miért gondolod ezt? a 2.8-as VR6 hengerátmérője 81mm ennél a méretnél a 12.5-32.5% még az elfogadható kategória, vagy ezt rosszul tudom? vili, hogy nem éppen ideális az a 30%! de akkor megint csak előjön a kérdés, hogy a remegés hogy van evvel összefüggésben?
csak próbálok logikusan gondolkodni, mert kicserélek én mindent, megbontok én mindent, ha van rá megfelelő ráció
g mk3
#50677
2015. február 04. 21:54
VR6 embléma megvan valakinek vektoros formátumban? (Meg akkor már a Golf is esetleg?)
kisrucs85
#50676
2015. február 04. 19:58
De a kompresszió hiány komoly problémára utal...
Sonique
#50675
2015. február 04. 15:59
utso szett R888 amit veszel/vettél
jol beszüld meg nem gyartjak többet
E jelölés nélkül lessz R888 R
hobizoli
#50674
2015. február 04. 13:06
légtömegmérő, vizhőfokjeladó, vagy (légtömegmérő által) méretlen falslevego jut be vhol, szivosonal pl

esetleg kabelkoteg erintkezo oxidacio miatt a jel nem pontos
ezert is irtam az uj kabekoteget inkabb, egy masik bontott helyett

alpajaraton mondjuk nem sok a injektor kihasznaltsagi tenyezo, de ha nagyon dzsuvasak mar, akkor az ECU lehet a korrekcios savja vegen all mar es meg akkoris keves, de onnan "nem tud" hova tovabb korrigalni
bar van amikor alapjaraton nincs korrekcio, es fut a tabalzatok alapjan, nem tudom ennel ez hogyan van

amugy en ugy tudtam, hogy a vejjerhatban alapbol gyarilag is szelessavu lambda szonda van mar
zeliad
#50673
2015. február 04. 12:53
Motorteri kábelköteg csere megvolt, a remegés amit nem értünk egyelőre, azt már elkezdte csinálni a kábelköteg csere előtt is.
Mitől lehet szegény a keverék? Széles spektrumu lambdaszondát rátettünk és aszerint az. Nem lehet, hogy ettől remeg?
Szöcske103
#50672
2015. február 04. 01:23
Szöcske103
#50671
2015. február 04. 01:22
Meg a 20"-os R888-at ki bírjakifizetn. Magyaroszágon?!
kisrucs85
#50670
2015. február 04. 01:22
3/10 ez a felni nálam...
hobizoli
#50668
2015. február 04. 00:45
hirtelen azt lattam hogy 20-s a felni, mondom bazzeg milyen offroad dzsippes Counrty-s kinezete lesz ennek a véjjerhatnak, hee
aztan radobbetem hogy a 20 az ET20....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 50987 találat 2550 oldalon