Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
tipikus majjmegáá majjfékez meg a múútkóóósemgyöttsenki
utána meg jön a fejvakargatás, meg a őőőő...őőőő... há ojjjan gyorsan gyütt... igen
utána meg jön a fejvakargatás, meg a őőőő...őőőő... há ojjjan gyorsan gyütt... igen
ezeket én csak "világbarma tanyasi"-nak szoktam nevezni
Kresz az fáradtan, drogozva ittasan is kresz! Más tészta, hogy az emberek inkább saját maguknak alkotnak meg egy fajta kresz szabályt és a szerint dolgoznak, élnek!


"amikor az M1-es autópálya lehajtójánál a Budapest felől érkező Mercedes Atego teherautó a stoptábla ellenére kihajtott elé."
Magyarul tök mindegy, hogy villogott, repült, vagy az oldalán csúszva közlekedett a mentő, attól még neki volt elsőbbsége.
Magyarul tök mindegy, hogy villogott, repült, vagy az oldalán csúszva közlekedett a mentő, attól még neki volt elsőbbsége.
hát egy "hivatásos" sofőrnek illene, de a buta mezeiek van hogy még akkor se mikor ott áll a seggébe és tolja rá a szirénát, találkoztam már ilyennel...
volt már hogy előbb kiszúrtam a tükörből a fényhidat mint hogy a hangja megjött volna
és próbálna ugye az ember úgy helyezkedni hogy jó legyen de....



Ismerős helyzet mert csináltam ezt volt h toltam egész éjjel. de egy megkülönböztető jelzéssel közlekedő autót már csak észre veszek, Illetve akkor hogyan győződött meg arról a sofőr, hogy kifordulhat ha a mentő meg belecsapódott???! Ha meg annyira fáradt van pihenő ahol a csak 1 órát alszik már éberebb!

Arra nem gondolsz hogy ez a szerencsétlen esetleg egész éjjel tolta a műszakot és esetleg annyira fáradt hogy simán észre se vette talán ébren se volt

Az ilyenektől venném el a jogsit zok szó nélkül.
Emberi életeket veszélyeztet, kibaszott 5 másodperc miatt.


annyira barmok már hogy a kereszteződésbe simán kimegy elé, ha mögötte jön, nem képes lehúzódni úgy kell szó szerint ledudálni hogy mozduljon már meg....


0:05-nél valamit nyomogat a kormányon.
Egyébként nagyon durva egy ilyet full HD-ban nézegetni.
Egyébként nagyon durva egy ilyet full HD-ban nézegetni.


Elsőre azt hittem az lesz benne a durva, hogy telibe kapja az oszlopot.
Én emlegettem a tempomatot, de szerintem egy pl. 1996-os amerikai tempomat lehet, hogy sokkal butább volt, mint ami a tiédben van. Ki kellene deríteni az autó pontos típusát. Az alapmodell elvileg 145 lóerős. Az szerintem simán átmegy mindenen, ha ájultan nyomod a gázpedált.

Kb centikre kerülte el a villanyoszlopot.
erről pofázok!!! azt írta valaki, hogy biztos ment a tempomat. erer én, hogy manuálisnál kikapcsolt volna, de itt meg visszaváltogat.
boriszgolf
#48655
2015. május 08. 20:29
enyem is ha nyomok neki 10milesel tobbet karon vissza valt 2ot es repul de sztem emelkedon is.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!