Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ez itten volt. egyik részben azt írják szombat hajnal, másikban vasárnap hajnalban...
Na az most szerviz alatt volt, így mentem a darázs lámpás bubuval, meg az evo6 al. Kettő közül a bubu nekem jobban bejött, kezelhetőbb volt!
EVO9 et is jo lett volna kipróbálni, de majd máskor.
EVO9 et is jo lett volna kipróbálni, de majd máskor.

Én evo 9el mentem
Mi múlt 7végén voltunk, egész napot el tudnék szórakozni... bár nekem az aszfaltos pálya jobban fekszik!
Bubu-t Én jobban élveztem, kezelhetőbb volt, mint az EVO6os
Bubu-t Én jobban élveztem, kezelhetőbb volt, mint az EVO6os
Szerencsére sebesülteket szabaditottak ki!
jaja, akkor is micsu vs bubu volt, de a bubu többet ment. ~2009-2010be az akkori "legújabb bubuval
1-2 éve még be lehetett menni hétvégén is a pályára, mentem ott saját Imprezával.
Hát azért akkor nem annyira volt rendben, mentem nyélen, meg keresztbe, de 3-4 kör után már sajnáltam az autómat
Rázott, dobált, nagy gödrök, stb. Csak úgy csattogott a kavics az alján.. Ennyiért nem kérdés, hogy béreltem volna másét
Hát azért akkor nem annyira volt rendben, mentem nyélen, meg keresztbe, de 3-4 kör után már sajnáltam az autómat


én az EVO 6ost választanám




Tény hogy 3. nél feljebb nem lehet kapcsolni a pályán
1km a pálya, 1x jó volt arra az 5 körre, többet nyilván nem megyek, mindenki az imprezzával akar menni? Csak én vagyok lanceros? Annak nem volt semmi baja, 2be nyélgázon szépen ment keresztbe a kavicságyon, először mentem így összkerekes autóval, de jó volt.
ezen az Ádándi mókán voltunk annak idején "asszonnyal" hát azért annyira nem volt nagy szám, főleg hogy a bubut félre kellett állítani minden menet után fél órára mert meg akart főni. A pálya se túlzottan nagy.
Nem csak amerikában vannak ilyen... kezét lábát levágni és hagyni éldegélni!

Ez a baj, a könnyített lendkerékkel, ha törik, kiszalad a lökösön.



ab 2002-es bubut meg tudnám kergetni


Mennének többet is, csak a magyar utak amik nyomokban aszfaltot tartalmaznak kikészítik a gátlókat és szétrázzák a futóművet
Lehet még veszteségesek is


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!