Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az Audi egy biztonságos autó. Ebben ketten ültek (mindketten elöl) és mindketten túlélték.
Tisztelt Vectra555! Rendőr létedre, megértem hogy véded a mundér becsületét, de az tény hogy a motorosrendőrökön kívül, kevés az ki jó sofőrnek mondható.
Tucatból meg az utcán is van rengeteg civil autóban, azzal a különbséggel hogy ők nem rohannak megkülönböztető jelzéssel szabályokat felülírva. Sajnos a jelenlegi rendőr állomány képzettségi szintje vezetés terén vetekszik egy 5 éve vezető átlagsofőrével. Ez tudom hogy nem a rendőrök hibája mert pénz híján kevés a lehetőség, bár gondolom saját autón szabadidőben sincs hozzá kedv egy pályanapon gyakorolni. Tisztelet a kivételnek de sajnos ez a mai átlag, mondom ezt úgy hogy én is kék lámpás járművel közlekedek csak tizen x tonnával nehezebbel és látom amit látok. A statisztikát meg ne firtassuk, te is tudod mi az ami kikerül a médiába és mi az ami nem.
Tucatból meg az utcán is van rengeteg civil autóban, azzal a különbséggel hogy ők nem rohannak megkülönböztető jelzéssel szabályokat felülírva. Sajnos a jelenlegi rendőr állomány képzettségi szintje vezetés terén vetekszik egy 5 éve vezető átlagsofőrével. Ez tudom hogy nem a rendőrök hibája mert pénz híján kevés a lehetőség, bár gondolom saját autón szabadidőben sincs hozzá kedv egy pályanapon gyakorolni. Tisztelet a kivételnek de sajnos ez a mai átlag, mondom ezt úgy hogy én is kék lámpás járművel közlekedek csak tizen x tonnával nehezebbel és látom amit látok. A statisztikát meg ne firtassuk, te is tudod mi az ami kikerül a médiába és mi az ami nem.
"A baleset a Nürburgringen a Flugplatz nevű kanyar előtt történt, amikor a VLN Endurance versenyen Jann Mardenborough autója a levegőbe repült és nagy sebességgel a pálya szélén lévő védőkorlátnak és kerítésnek ütközött. A hatalmas erőhatások következtében az autó kirepült a pályáról, ahol több nézőt is elkapott. Közülük egy ember a mentők gyors beavatkozása ellenére életét vesztette, többen pedig megsérültek, őket kórházba szállították."
Mielőtt feltettem a fúrt-martakat, én is utána jártam, egy vizsgabázison. Ugyan ezeket mondta, + van hozzá tüv-öm is, így rendben van.

ha nem tévedek, kopó alkatrészt olyat teszel be, amit akarsz, ha az egyezik a gyárival... pl nkh nem ellenőrzi a szíjfeszítő görgőt sem
a fék is lehet fúrt, mart, ha a gyári méret megvan, mehet bele akár csiszolókorong is.
de ez megint nem ennek a topicnak kéne, hogy témája legyen
a fék is lehet fúrt, mart, ha a gyári méret megvan, mehet bele akár csiszolókorong is.

de ez megint nem ennek a topicnak kéne, hogy témája legyen



No problem, üdv a klubban
lenko 2015. március 31. 14:13 | Válasz erre | #48563
Vigyázz, hiába lett biztonságosabb, az NKH nem nézi az ilyet jó szemmel
Még a végén azért is büntetni fognak ha belef..gok a kocsimba, elvégre is az sem gyári...

lenko 2015. március 31. 14:13 | Válasz erre | #48563
Vigyázz, hiába lett biztonságosabb, az NKH nem nézi az ilyet jó szemmel


Nem terelek, de ha nem ismersz valamit, akkor ne alkoss véleményt, mert saját magadat járatod le, ahogy szoktad. Helló.
Már megint terelsz. Szokásod szerint. Na szevasz.
Nekem 280-as tárcsa van, most cseréltem le a gyári tárcsa/ ferodo betét párost, Ate tárcsa textar betétre, 10-15%-al javult a fékhatás, tehát az sem mindegy miből áll a fék.
khm, Isten ments, hogy beleszóljak, de nem kicsit van elkanyarodva a téma a topic címétől...
de tényleg bocs, hogy szólok

de tényleg bocs, hogy szólok

A városira igen, de egy hosszabb intenzívebb fékezésnél pl pályán hamar elmelegszik, aztán hiába nyomja az ember 2x úgy a féket, mégis csak fele akkora a fékerő rövid idő alatt.
Ha nem tudod miről van szó, akkor ne írj hülyeségeket. Köszi.
volt főnökömnek volt ilyen octaciája, hátul dobfék, és ilyen kormány lefejelős fék volt rajta
Hát parkolni nem ekkora lendülettel, az biztos.
1.6-os Oktávián hátul dob fék van, azt nem tudom így hogy fog de négyesgolfon elöl 256 hátul 232 tárcsa városi körülmények között bőven elegendő.

10éve aktívan, kb 150-200ezer között tartok balesetmentesen (sajáthibás) de ezidőalatt már vagy 10x jöttek belém, bénábbnál bénább "egyedek" és jópárszor csak rajtam múlt hogy nem lett komolyabb csatt, vagy egyáltalán semmi.
Te mennyit vezettél már életedben?

Na és itt vajon mire gondolt a "költő"?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!