Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Túl sok volt a GTA vagy a Carmageddon.
Tudod az igazság az mindig fáj

Háhá, a 2 hozzászólást kitörölték, de lapát hozzászólásait nem bántották, eszem faszom megáll


Sokszor hallottam ezt, hogy hú de összetört az autó. Meg ráfutásos baleseteknél is, hogy az elöl lévő autón semmi sem látszik, a másik meg rövidebb lett 20 centivel. Attól, hogy látványosan törik, azt lehet leszűrni, hogy a "programozott" karosszériaelemek tették a dolgukat. Attól pedig, hogy nincs sérülés a hátulján, még lehet egy GTK közeli állapot is, ha megbontják.
Gyűrődési zónáról még nem hallott?
Inkább törjön rommá a kocsi, és szálljon ki mindenki élve, minthogy ne nyelje el semmi az ütközés energiáját, és a100-ról 0-ra lassulától haljon meg az összes utas belső vérzésben, úgy hogy a kocsin csak meghorpadt a lökhárító..

Látom te is illetve egy másik tag is írtatok neki!

Ilyenkor azért elgondolkozom, amikor a hozzá szóló leírja a kis mondókáját azt ezek szerint semennyire se gondolja végig


A kommentek közül:
"lapat
...ezek a ma gyartott autok markatol f,es artol függetlenül ugy törnek ,zuzodnak,gyürödnek mint a pezderja es olyankor mindig arra gondolok az anyagtakarekossag itt jön elö.
Könnyü szinte semmi tartasuak ezek az autok, ennyi erövel a Trabi is megteszi
))ezert nem szabad sok penzt költeni egyikre sem."
Úristen egy lada samara és egy régi escort kombi új autónak számít valakinek?
És még asziszi osztja az észt
Ez szerintem lovaskocsival jár
"lapat
...ezek a ma gyartott autok markatol f,es artol függetlenül ugy törnek ,zuzodnak,gyürödnek mint a pezderja es olyankor mindig arra gondolok az anyagtakarekossag itt jön elö.
Könnyü szinte semmi tartasuak ezek az autok, ennyi erövel a Trabi is megteszi

Úristen egy lada samara és egy régi escort kombi új autónak számít valakinek?



Végre van isten, és nem az ártatlan halt meg!
Bocsánat ha morbid voltam, vagy esetleg valaki ismete is, de ittasan volán mögé?!




Ekkora tempónál szerintem semmi sem maradt volna belőlük, ha a lassulást figyelembe vesszük. Mindenesetre születésnapot ezentúl 2x fognak ünnepelni.
A mutató 170-nél akadt el nekik, de rendőrök 200 körüli sebességet mondanak. Enyhe jobb íven megcsúsztak és kidöntöttek (!) egy fát, a másikon pedig landoltak.
Azért az kérdés, hogy mivel, mekkora tempóval ütközött, meg az autó a csattanás után néz így ki, vagy a tűzoltók még rásegítettek.

"Sajnos a jelenlegi rendőr állomány képzettségi szintje vezetés terén vetekszik egy 5 éve vezető átlagsofőrével."
Ezt milyen információk alapján sikerült megállapítani? Milyen az 5 éve vezető átlagsofőr képzettségi szintje? Az 5 éve vezetés alatt mit értünk, napi 5 km-t, vagy napi 200-at?
"A statisztikát meg ne firtassuk, te is tudod mi az ami kikerül a médiába és mi az ami nem."
Nem a médiában leadott statisztikára hivatkoztam, hanem arra aminek egy részét személyesen is megtapasztaltam és a médiában nem került közlésre.
Mellébeszélni bőven lehet, de a tények sajnos makacs dolgok. Várom állításaidra a hiteles adatokat.
Ezt milyen információk alapján sikerült megállapítani? Milyen az 5 éve vezető átlagsofőr képzettségi szintje? Az 5 éve vezetés alatt mit értünk, napi 5 km-t, vagy napi 200-at?
"A statisztikát meg ne firtassuk, te is tudod mi az ami kikerül a médiába és mi az ami nem."
Nem a médiában leadott statisztikára hivatkoztam, hanem arra aminek egy részét személyesen is megtapasztaltam és a médiában nem került közlésre.
Mellébeszélni bőven lehet, de a tények sajnos makacs dolgok. Várom állításaidra a hiteles adatokat.
Szlovákiában.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!