Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
"házi" topicjukba le is lettem emiatt ugatva hogy miközöm van nekem hozzá hogy ők miért törik halomra az autóikat


áramot vezetnének inkább ne autót, kár beléjük...de Vectrának tuti lenne rá egy biztos magyarázata.


Audi vs DAF
0 : 1
0 : 1
Nekem nincs kihangosítóm, inkább félreállok, vagy később visszahívom az illetőt, de volt már olyan, hogy olyan fáradtan jöttem haza melóból, hogy teljesen kiesett a teljes hazaút....
biztos lenne helyzet, hogy lehet én is alulmaradnék. nem állítom, hogy én mindent tudok és jobban. viszont azt igen, hogy jobban és gyorsabban tudom az adott szituációt feldolgozni, lereagálni. az embernek célszerű fejben lejátszani ezeket a szitukat, tud segíteni. az sme jó ha túl parázza az ember, de azt sem lehet gondolni, hogy vele soha nem fog előfordulni ilyen...
azért a legtöbb gyorshajtásos esetnek vannak előjelei, amik jelzik hogy baj lesz, csak épp a delikves leszarja... (szerintem) vagy pedig nincs tisztába a saját és az autója képességeivel. Az ilyennek meg nem kéne volán mögé ülni. Az olyat se igazán értem hogy valaki csak muszályból vezet, mert elviszi a-ból b-be de nem szereti. szerintem az ilyenek nem is tudnak jól vezetni.

nem azt írta, hogy mindenkinél.
ezt cáfolnám, közelmúltbeli tapasztalat hogy nem!
Baleseteknél nagyon sokszor látni, hogy az nagyobb számnál állt meg a km óra mutatója. Általában ez azért van, mert megemelkedik az autó, de a vezető még nyomja a gázt. Kisebb ellenállásnál meg hamar elpörög a kerék, így nagyobb tempót fog mutatni. Vagyis sokszor előfordul, hogy a vezető még arra sem képes az ütközéstől a becsapódásig, hogy levegye a lábát a gázról. Ezt gyakorolni kell, és a normál közlekedés erre nem jó. Valóban kellene vezetéstechnikai tréning a jogsihoz, legalább 1 alkalommal.
ezért mondom évek óta, hogy én beépíteném ezt a tankeretbe, mármint a technikai pályára való látogatást.
azért nem volt, mert mondjuk ösztöni szinten tudtam mit kell csinálni. persze saját hibámból nem volt esetem, de olyan igen, hogy lehet más ott maradt volna. vagyis ha úgy veszsük, mikor a havon önszántamból játszok, akkor végülis igen, de mindig megfogtam a gépet, mert nem így reagáltam, mint ezek.
Lehet szimulálni, csak ahhoz tényleg gyakran kell menni, mert egy alkalommal nem ér semmit. Kikopik a tudás, elkényelmesedik az ember.
Volt már baleseted?

erre találták ki a vezetéstechnikai tréningeket, ott vannak olyan szituációk amit kontrollált körülmények között rekonstruálni lehet...Volt szerencsém részvenni egy ilyenen, és minimum kötelezővé tenném!
ezt honnan tudod? most mondhatnám azt, amit te, úgy álítasz valamit, amit marhára nem tudsz. honnan tudod, hogy nem voltam mr olyan helyzetben, amikor tized másodperceken múlt valami?
Mert nem tapasztaltad még, hogy milyen az, amikor a másodperc tört része alatt jön a baj, és egyszerűen fel sem fogod mi történik, mire meg elveszed a lábad a gázról, már teljesen mindegy.
engem inkább az idegesített, hogy a tököm kormányrángatással és hogy áll a gázon, még nagyobb bajt csinál... nem az, hogy elveszi a gázt, és ledobja ami a kezébe van, és kétkézzel megmarkolná a kormányt, aztán irányítaná a gépet. ahogy viszi a gödör, egy kézzel szinte hagyja szabadon futni az autót. barmok.
nem tom, én max anynit merek bevállalni, hogy a hátsó ülésre rakott varrógépen felaljazom a nadrág szárát, de gombot felvarrni már én sem merek. max keresztrejtvényt fejtek.
nem tom, én max anynit merek bevállalni, hogy a hátsó ülésre rakott varrógépen felaljazom a nadrág szárát, de gombot felvarrni már én sem merek. max keresztrejtvényt fejtek.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!