Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az a durva, hogy kihangosítóval telefonálva volt nekem olyan, hogy nem emlékeztem az előző párszáz méterre.
Mondjuk a videó felénél a szöszi csaj elég lazán veszi amikor kiegyenesíti a kanyart... Szinte semmi érzelmi változás az arcán... A veszetés közbeni telefonálást még megértem, közben általában az ember az utat figyeli, fáradt valaki, megértem, haza kell jutni... De a vezetés közbeni telefon nyomkodást, sms-ezést, twitterezét nem bírom felfogni... Az autóból kirángatni, és tarkón lőni kategória...
Egy-két szitunál, ha jött volna egy kamion szemből, most lehetne a virtuális gyertyákat gyújtogatni a faszbukon, és hallgatni: pedig milyen jó gyerek volt szegény pára...
Ilyeneket soha nem fogom megérteni, mi a kurva anyja olyan fontos.... Ráadásul mind1ik kamasz, tini, akiknek a twitter, fosbuk stb stb a fontos. Na de h ennyire???



az utolsó nen hinném, még közben is az smsel foglalkozott

az kemény. ezek lehet, hogy egy életre megtanulták, hogy oda kéne figyelni...
Ha hátul hajt, akkor nem huzza ki az eleje.

Jó képességű sofőr, egyből a fékre ugrott amint megcsúszott a segge.

Ennek inkább egy MTZ kellett volna az elejére.
Egy másik oldalon azt írták 3000(!!)lovas volt a kicsike.

Egy másik oldalon azt írták 3000(!!)lovas volt a kicsike.
MTZ-ről kellett volna súly az elejére.


Sajnos tipikusan az a példa, hogy mit ér az erő ha nemtudod biztonsággal levinni az aszfaltra.......túl nagy nyomaték miatt 2 kerékre állt és elrepült....vagy több leszorító erő, vagy kisebb teljesítmény kellett volna.






pedig milyet lépett a lexi

tudod alapveto diffi van
az auto az ejjel kettokor is megall a pirosnal, pedig belathatoan nem jon senki
a gyalogos meg a bringas az nappal sem all meg, mert majjjj megááá meg majjjfékez az auto
ujabban arra is rakezdtek, hogy utcan van mindket oldalon rendes jarda, de a uttest koezepen setalnak
mogejuk ersz, de lathatja hogy jon vmi mert vilagit es arnyeukk van miatta, meg akkora veszi csak eszre magat, amikor mar mogotte jarsz alapjaraton 4-5sec-t, pedig amig mogeersz is eleg ideje lenne odebbkotrodnia a neki kozelkedesre kijelolt jaradara, de nehogymabazzeg ofelsege ott menjen
de kar nem lettem rendor ugy basznam is rajuk a 30-50k-s buntit azonnal ezekert, mehetne a qrvaanjaba sipakolni az osszes
ninja bringan nincs lampa vagy nincs bekapcsolva 30k
az auto az ejjel kettokor is megall a pirosnal, pedig belathatoan nem jon senki
a gyalogos meg a bringas az nappal sem all meg, mert majjjj megááá meg majjjfékez az auto
ujabban arra is rakezdtek, hogy utcan van mindket oldalon rendes jarda, de a uttest koezepen setalnak
mogejuk ersz, de lathatja hogy jon vmi mert vilagit es arnyeukk van miatta, meg akkora veszi csak eszre magat, amikor mar mogotte jarsz alapjaraton 4-5sec-t, pedig amig mogeersz is eleg ideje lenne odebbkotrodnia a neki kozelkedesre kijelolt jaradara, de nehogymabazzeg ofelsege ott menjen
de kar nem lettem rendor ugy basznam is rajuk a 30-50k-s buntit azonnal ezekert, mehetne a qrvaanjaba sipakolni az osszes
ninja bringan nincs lampa vagy nincs bekapcsolva 30k
nem is arra, hanem amikor piroson mennek at meg
meg bringa megfelelo lampa nelkul siman lehetne este headshot azonnal kerdes nelkul
meg bringa megfelelo lampa nelkul siman lehetne este headshot azonnal kerdes nelkul
Amikor elkezdték pl. vidéken, akkor jött, hogy "azé, mer én cigány vagyok?" Egyből szaladtak a jogvédők. Gyalogos is kapott csekket Budapesten, 1 hét múlva a zindexen volt a cikk, hogy este volt, meg éppen nem is jött semmi, akkor mire a bírság.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!