Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem tudom pontosan hogy zajlik, aszem kötelező parkolás van és Y megfordulás.
Anno persze slalom , kézifékes elindulás, saroktolatás , gyorsítás majd fékezés a bója előtt.
Anno persze slalom , kézifékes elindulás, saroktolatás , gyorsítás majd fékezés a bója előtt.
az sem mindegy hogy hol vizsgázol...
a csigavérnél 10 éve az volt a módi, hogy ha egy felmatricázott autóban vizsgázó ült, akkor az oktató kezét 5000 Ft melegítette a cég által. Azért, hogy minél többször vizsgázzon benne tanuló, mondvacsinált dolgokért buktattak embereket... két volt osztálytársammal egy oktatónál tanultunk, felmatricázott autó volt, mindhárman 4x-e mentünk át, mert utána már vizsgálat lett volna, hogy mi a baj velünk... ha megszámoljuk csak 3-unkon 60 000 Ft-ot nyert úgy, hogy mi nem fizettünk neki plusz órákat, és le sem fizettük a vizsgabiztost... ha csak azokkal felezett is szép summa volt a markukban... és persze nem mi hárman tanultunk nála...
nem tudom hogy azóta is így van-e... de az utolsó vizsgám alkalmával a vizsgáztató megdicsért, hogy lány létemre nagyon jól és biztosan vezetek, és nem érti, hogy miért nem mentem át még... visszafogtam magam, hiszen semmikért vágtak el...
de a lényeg, hogy megvan, és semmit nem kockáztatok, hogy elvegyék
a csigavérnél 10 éve az volt a módi, hogy ha egy felmatricázott autóban vizsgázó ült, akkor az oktató kezét 5000 Ft melegítette a cég által. Azért, hogy minél többször vizsgázzon benne tanuló, mondvacsinált dolgokért buktattak embereket... két volt osztálytársammal egy oktatónál tanultunk, felmatricázott autó volt, mindhárman 4x-e mentünk át, mert utána már vizsgálat lett volna, hogy mi a baj velünk... ha megszámoljuk csak 3-unkon 60 000 Ft-ot nyert úgy, hogy mi nem fizettünk neki plusz órákat, és le sem fizettük a vizsgabiztost... ha csak azokkal felezett is szép summa volt a markukban... és persze nem mi hárman tanultunk nála...
nem tudom hogy azóta is így van-e... de az utolsó vizsgám alkalmával a vizsgáztató megdicsért, hogy lány létemre nagyon jól és biztosan vezetek, és nem érti, hogy miért nem mentem át még... visszafogtam magam, hiszen semmikért vágtak el...
de a lényeg, hogy megvan, és semmit nem kockáztatok, hogy elvegyék
A fiam most vizsgázott. Rutinpályán kezdtek, úgyanúgy, mint én xxxx éve. Rutinvizsga tényleg nincs, de felesleges is. A városban kell parkolni, stb. Régen is így volt. Nem parkolás, elindulás közben törik össze magukat, hanem eszetlenkedés közben. Egyebkén van esti és autópályás vezetés is. Elméletileg!
Mert ha megbukik vesz + órákat ami jó az oktatónak és + vizsgadíj .
Jah, épp találkoztam nemrég egy középiskolai tanárommal.... azt mondta most kb 500 diák jár a suliba, ahol 10 éve közel 1000 en voltak.
Gondolom másik közép,szak,vagy gimnáziumban is így van. Kihal a magyar nép.
Gondolom másik közép,szak,vagy gimnáziumban is így van. Kihal a magyar nép.


Itt az igazság és a lényeg! A többi már a túlbeszelés.
Szerintem!
Szerintem!
konkrétan (pesti vonatkozásban) azt hallottam, hogy szinte ember nincs, akit honorárium nélkül simán átengednek a vizsgákon...
ha pedig tejel a delikvens, akkor meg miért is kellene megbuktatni "majd belejön" címszóval


de még is hogyan?
mert az én forgalmi vizsgámon is ugyanúgy kellett egyből megfordulás, parkolás, pedig volt külön rutin is...
mert az én forgalmi vizsgámon is ugyanúgy kellett egyből megfordulás, parkolás, pedig volt külön rutin is...
de ember is kevesebb született
az a baj hogy sajnos akinek megy az is fizetni kénytelen mert máskülönben megvágják, így volt ez már 10éve is mikor én vizsgáztam, kifogtam egy vén buzit (pedig figyelmeztetett előtte az oktató) áá mondon belőlem nem fog jól lakni...hát utólag jobban jártam volna.
Nem tudom ez mennyire járható út, ahogy hallom elég sokan elvéreznek a vizsgákon.
Kevesebb a tanuló, mint 10 éve és valahol a kiesést be kell hozni.
Kevesebb a tanuló, mint 10 éve és valahol a kiesést be kell hozni.
Ez sajna igaz!

az alap probléma az, még minden hülye meg tudja "vásárolni" a vizsgákat, addig nem leszünk soha sem előrébb


Az lehet hogy ott dől el de az a tapasztalat hogy egyre nagyon hurrikán, meg sötétség tombol egyes emberek fejébe..(ezt már egy párszor megvitattuk)
Én is nyáron vizsgáztam 13 éve, és még élek!
Minden fejben dől el, aki hülye 17 évesen, az az marad 21 évesen is.... rutin vizsga ide vagy oda.

Minden fejben dől el, aki hülye 17 évesen, az az marad 21 évesen is.... rutin vizsga ide vagy oda.
Ez nekem is új, de ez már vicc!!!!
Ott vannak pl a németek, nem véletlen olyan nehéz megszerezni a német jogsit, 1 év alatt még rapidban sem úszod meg és lehetőleg minden időjárási körülményben és mindenhol vezetni kell a tanulóknak, vajon miért?
Mit kezd egy 17 apuci kedvence, mikor nyáron megszerzi a jogsit, havat még csak fészbuk fotón látott és beköszönt a tél... mit csinál? Szembe jön velem és ennyi?!?!
Ott vannak pl a németek, nem véletlen olyan nehéz megszerezni a német jogsit, 1 év alatt még rapidban sem úszod meg és lehetőleg minden időjárási körülményben és mindenhol vezetni kell a tanulóknak, vajon miért?
Mit kezd egy 17 apuci kedvence, mikor nyáron megszerzi a jogsit, havat még csak fészbuk fotón látott és beköszönt a tél... mit csinál? Szembe jön velem és ennyi?!?!



Az hogy nincs rutin vizsga nem teljesen igaz, bele van építve a városi vizsgába.
Valamint a rutin pályákat most is használják , gyakorolnak mielőtt a városba viszik őket.
Valamint a rutin pályákat most is használják , gyakorolnak mielőtt a városba viszik őket.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
sokan tolatni sem tudnak, mert a forgalomban szerintem keveseknek adatik meg ez a lehetőség...
nagy68, neked/nektek szerencsétek van, mert úgy néz ki, hogy lelkiismeretes oktatóval van dolgotok... de szerinted hányan szarják le, hogy a gyerek mit tanul meg, csak menjen a vizsga, legyen meg az óraszám... stb.
anno rutinpályán mutatta nekem az oktató, hogy van egy másik oktató, szenved egy mamival, aki nem tudja lerakni a rutint, mert nem lát ki rendesen az autóból... az én oktatóm fel volt készülve, vagy 3 pokróc volt alattam a kiült ülésén, de én aztán rendesen kiláttam... szóval oktatója válogatja, hogy mit akar a tanítottal...