Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése

egyből mennek ki forgalomba...
(persze, tudom, mi időnkben is volt, hogy az oktatónak nem volt pénze a pályára... de még is a pályán kellett vizsgázni, külön)
Akkor ez megmagyarázza, hogy miért mennek még lassabban mint 5-10éve. Mondjuk az én oktatóm 2002-ben mindig mondta lassítsak, mert már akkor 60 nal mentem volna 50 helyett, és megdícsért én voltam a legtechnikásabb tanulója, mert már akkor is kerültem az úthibákat, és nem mentem telibe a lószaron stb... Ha tehetem én is kikerülök 1 tanulót akár jobbról lekanyarodó sávból, nem fogok 30-al menni utána+utána 2 körforgó(amibe nem mer bemenni,meg azt is megvárja aki most indítja be az autót a garázsba 3utcával arréb
. Persze úgy, hogy veszélyhelyzetet azért nem teremtek.

Tessék:
A szülők tudta nélkül vitték el az autót, mellyel balesetet okoztak.
Jármű önkényes elvétele bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytatott eljárást a Komáromi Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya egy 17 éves komáromi fiú ellen, aki 2014. szeptember 18-án hajnalban egy baráti testvérpárral anyagi káros közúti közlekedési balesetet okozott Ácson. A fiatalkorú a testvéreknél töltötte az éjszakát, együtt találták ki, hogy működőképes állapotba hozzák az apa személygépkocsiját és furikáznak vele a városban. Egy akkumulátort helyeztek az autóba, majd hol egyikük, hol másikuk ült a volán mögé. Utolsóként a 17 éves komáromi vezette a járművet jogosítvány nélkül. Egy kanyarban a kocsi megpördült, majd egy kerítésnek, fának és egy kukának csapódott. A három fiú a kocsiról letörött alkatrészeket összeszedte és hazahajtott.
A 17 éves gyanúsítottat 2014. szeptember 21-én állították elő a komáromi rendőrök, miután a széleskörű adatgyűjtés eredményeként azonosították a balesetet okozó sofőrt. Ezt a fiú gyanúsítotti kihallgatásán elismerte. Az ügyben folytatott büntetőeljárást a rendőrség 2014. november 20-án befejezte, és vádemelési javaslattal küldte meg a Tatabányai Járási Ügyészségnek.
A szülők tudta nélkül vitték el az autót, mellyel balesetet okoztak.
Jármű önkényes elvétele bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytatott eljárást a Komáromi Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya egy 17 éves komáromi fiú ellen, aki 2014. szeptember 18-án hajnalban egy baráti testvérpárral anyagi káros közúti közlekedési balesetet okozott Ácson. A fiatalkorú a testvéreknél töltötte az éjszakát, együtt találták ki, hogy működőképes állapotba hozzák az apa személygépkocsiját és furikáznak vele a városban. Egy akkumulátort helyeztek az autóba, majd hol egyikük, hol másikuk ült a volán mögé. Utolsóként a 17 éves komáromi vezette a járművet jogosítvány nélkül. Egy kanyarban a kocsi megpördült, majd egy kerítésnek, fának és egy kukának csapódott. A három fiú a kocsiról letörött alkatrészeket összeszedte és hazahajtott.
A 17 éves gyanúsítottat 2014. szeptember 21-én állították elő a komáromi rendőrök, miután a széleskörű adatgyűjtés eredményeként azonosították a balesetet okozó sofőrt. Ezt a fiú gyanúsítotti kihallgatásán elismerte. Az ügyben folytatott büntetőeljárást a rendőrség 2014. november 20-án befejezte, és vádemelési javaslattal küldte meg a Tatabányai Járási Ügyészségnek.
De nem ám...újabban kb 1 éve...





Én meg akkor teljesen feleslegesen vezetek körültekintően ha szembe jön velem az éppen aktuális 17-18 éves Jani a hegyről..
Látványnak éppen elég volt ennyi is........sajnos több volt a vas a kamionba.


arról nem beszélve hogy most már a jogosítvány megszerzéséhez még rutinpályán való vizsga sem szükségeltetik...
egyre lejjebb adják, nem csoda, ha ennyi fiatal nézi semmibe a megszerzését...

nem arra gondoltam, hanem hogy mennyire roncsolódott amúgy is az autó, mert azért látszik, hogy nem kicsit...
ITT OTT LÁTSZIK MÉG EGY KÉT APRÓSÁG............


Az autózás veszélyes üzem.
kíváncsi lettem volna egy szétvágás előtti képre is suzuki roncsolódott
Egy az egyben jetta. Csak sokkal sz@rabb anyagból... Olyan rohadások vannak a 98-as toledon, ami a 4 golfom közül egyiken sem.
Ez a Toledó Golf2 padlólemezen van.

Majd BlackM7 megerősít, de ezek a toledok egy kalap sz@rt érnek. Én kb 60-nal pördültem meg a tükörjégen, és odacsaptam egy ilyennek a hátulját a földfalnak. Ettől kinyílt a kerékdob és a C oszlop találkozása kb 1 cm-re. Bele sem merek gondolni, mi történt volna, ha gyorsabban megyek...
Arról nem is beszélve, hogy tejföl ködben, vagy szakadó hóesésben 50 látótávolságnál ugyan úgy kell tartani a sebességet!
Az indulásnál segít, és csak a mozdonyon van. Pontosabban a hajtott kerekek előtt.
Vonatoknál nincs az a homokszórós szerkezet, mint a villamosok esetében? A kerék előtt van és durva szemű homokot szór a sínre fékezés előtt, ha esetleg csúszna a sín.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
full kivagyok tőle (nem tanulok esetén is) hogy egyszerűen megvárja azt is, aki tényleg most indítja be a kertben az autót... lendületesre lett kitalálva, nem kell mindenkinek megadni az elsőbbséget, csak aki előttünk jönne el...
aki szemből jön be, azzal szemben mi is simán bemehetünk, de neeeem, megvárja...