Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Pont ezért írtam, hogy szabályosan. Hiszen bármelyik fél lehet hunyó ebben az esetben. Ha pl. a Honda vezetője már jelezte az előzést, akkor az elöl lévő nem kezdheti meg. Az elöl haladó jármű vezetőjének előzés megkezdésekor meg kell győződnie, hogy nem kezdték-e meg az előzését.
ettől én is tartok...
sokan nem használják előzés előtt a visszapillantót...
(jó, tudom, máskor sem)
sokan nem használják előzés előtt a visszapillantót...


tartok tőle az Integra.
Bár abban nem vagyok 100%, hogy szabályos volt-e.
Bár abban nem vagyok 100%, hogy szabályos volt-e.
Itt akkor az a kérdés, hogy ki kezdte meg hamarabb, szabályosan az előzést.
Így:
"Mint említettem, kolleganőm férje szemtanú volt, a becsapódás után rohantak, ~2 méterre volt a sráctól, látták, hogy semmi esély.
A szitu nagyjából úgy volt, hogy egyszerre szerettek volna előzni a külsőből, a belső üres volt. Integra jött hátulról, az elöl menő autó gyakorlatilag az üres belső sávba ment be előzni, de a sebességkülönbség miatt már ott is volt Integra, és nekiment. A beton elválasztóról pattant ki egy tuskóra, ami megdobta a fa előtt. Ez sajnos lassulás szempontjából sosem jó ómen."
"Mint említettem, kolleganőm férje szemtanú volt, a becsapódás után rohantak, ~2 méterre volt a sráctól, látták, hogy semmi esély.

A szitu nagyjából úgy volt, hogy egyszerre szerettek volna előzni a külsőből, a belső üres volt. Integra jött hátulról, az elöl menő autó gyakorlatilag az üres belső sávba ment be előzni, de a sebességkülönbség miatt már ott is volt Integra, és nekiment. A beton elválasztóról pattant ki egy tuskóra, ami megdobta a fa előtt. Ez sajnos lassulás szempontjából sosem jó ómen."
pont most láttam ott is
Ez igaz, de ez ahogy felkenődött a fára, azt meg is kerülte lendületből....mert ha megnézed nem az aszfalt felől van, hanem a szántóföld felől.
Tetőnél azért elég könnyen kiflibe hajlik az autó.
Bambi vagy nem bambi, itt nem kicsi tempo volt....

tudni, hogy mi történhetett, ahogy olvasom nem egy vagizó hülyegyerek volt.
lehet tényleg bambi állta az útját?


igazad van, nem Cs-ről hanem prohardverről "ismertem" őt....még 2002 környékén kezdtünk irogatni....stb...nyugodjon békében.





Integrákban általában piros a gyári, azaz más színben Én még nem láttam.
Nincs véletlenül fent CS-n ? Nagyon ismerős nekem a bordó sportülés...




Sajnos ez nem azon mulik hogy ki mennyire jo gyerek. Sajnos a kepeken latszik hogy volt ott azert tempo, kiflire hajlott az integra.
Honda integra

Ez talan meg 2008-bol van

Nyugodj bekeben Andris!
jah, értem.
sajnálom.
kíváncsi lennék, hogy hogy történhetett...
a fiatal srácnál is volt szó őzről, lehet hogy manapság azért kapkodják a kormányt és mennek fának?
sajnálom.

kíváncsi lennék, hogy hogy történhetett...
a fiatal srácnál is volt szó őzről, lehet hogy manapság azért kapkodják a kormányt és mennek fának?


Baszki! Amikor még érdemes volt olvasni a prohardveren, sokat dumáltam vele
Nagyon jó arc volt!

Nagyon jó arc volt!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
De a múltkor mentem össze majdnem egy A Mergával. M1-M7 közös szakasz, mennék a legkülsőbe, jobb tükör belenéz, sehol senki. Vissza előre, index ki, el is indulok és már mellettem a merga, hogy hogy került oda lövésem sincs.