Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Tipikus...

Remélem ezért a tettéért a BMW-snek minimum eltörik a gerincét, hogy soha ne ülhessen autóba csak gurulós székbe!





nincs nagy durr, de legalább paraszt a főszereplő... íme
engem az anniyra nem érdekel... jó ha volna rá felesleg akkor oylat vennék, amit lehet forgatni. de inkább stabilan vegyek be egy nagy tempós kanyart, nekem az fontosabb
Pedig ha a BMW is orrnehéz lenne, akkor könnyebben tekeredne a hátulja.

de egy autó így néz ki. most nem csak a bmw, de elől hossz motor, hátul hajtás, ettől élvezkedik minden pajtás

a retek hatsokerekhajtasuk miatt, meg mert hosszaban van bennuk a masfel meteres torpedo
tévedés a kocsik eleje nehezebb mint a hátulja. az autóké, mint a BMW, közel 50-50% a súly elosztás

még annyi sem
az autok eleje kb 2x olyan nehez, mint a hatulja
es amikor felhajt ra, akkor a sulypont athelyezodik jobbra-elore
az autok eleje kb 2x olyan nehez, mint a hatulja
es amikor felhajt ra, akkor a sulypont athelyezodik jobbra-elore
És annyiban is mákja volt hogy a tarkóra tett karján keresztül ment át az arcán, mint valami kis rámpán.

Szerencséje volt. Meg, ha utána számolsz, akkor a kb. 1500 kg-nak kevesebb mint a negyede ment át rajta, meg szerintem a gumi is elég sokat számított a felület tekintetében, és mázlija is volt, hogy elfordította a fejét.
ezt én sem értem ettől sokkal durvábbak szoktak kint lenni....
amúgy én kb azt mondtam volna, hogy rögtön kitörte a nyakát, el sem hiszem, hogy túl élte... én meg attól rettegek, hogy egyszer egy lájtos bringázás közben, bukó nálkül elesek, kicsit odakoccan a búrám, oszt szétdurran a lufi fejem. iylenkor meg csak ámulok. mint amikor a konténerszállítós átmegy anő lábán, oszt feláll és megy vele.... nem értem getsz...
amúgy én kb azt mondtam volna, hogy rögtön kitörte a nyakát, el sem hiszem, hogy túl élte... én meg attól rettegek, hogy egyszer egy lájtos bringázás közben, bukó nálkül elesek, kicsit odakoccan a búrám, oszt szétdurran a lufi fejem. iylenkor meg csak ámulok. mint amikor a konténerszállítós átmegy anő lábán, oszt feláll és megy vele.... nem értem getsz...
"Bármennyire is durva, ami történt vele, a részeg férfinek semmi baja nem lett, csak kisebb zúzódásokat szenvedett – mondta el a lengyel sajtónak Dawid Szlachetka rendőrségi szóvivő, hozzátéve: „Nagyon szerencsés volt.”
A leírás szerint túlélte.
Ilyet inkább linkben légyszi.
Bizony ám.....

ja mert azok aztan qwrva gyorsan tudnak menni...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!