Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
És mindenki túlélte mielőtt azzal jönne valaki...
Előfordul az ilyen.

nemetorszagban egyszer egy autopalya hidat kellett ujra epiteni egy tanker baleset miatt
pont a felhajto elott utkozott egy szgk-val, es onnan a tanker leszaladt a hid melle, ott kigyulladt es ho megolvasztotta a hid fem szerkezetet
a biztosito gondolom kb magahoz nyult "oromeben"....
pont a felhajto elott utkozott egy szgk-val, es onnan a tanker leszaladt a hid melle, ott kigyulladt es ho megolvasztotta a hid fem szerkezetet
a biztosito gondolom kb magahoz nyult "oromeben"....

Hát az az út... Az életveszély... Anno sohasem szerettem arra menni... Pont ezek miatt... Egyesek úgy mennek...


Igen a fogalmazás nem sikerült... Sajnálatos eset, talán most egy kicsit kinyillik az emberek szeme, hogy milyen pusztitást tud végezni egy tanker.
Valamelyik nap az ember simán előzött a cseszneki púpon a szerpentinen záróvonalon... Ott ha nekemjön milyen pusztitást csinált volna az erdőben a mögöttem lévő 36e liter benzin?
Valamelyik nap az ember simán előzött a cseszneki púpon a szerpentinen záróvonalon... Ott ha nekemjön milyen pusztitást csinált volna az erdőben a mögöttem lévő 36e liter benzin?



Nem kell kiforgatni...
Lehet rosszul fogalmaztam... Csak arra próbáltam utalni, hogy remélhetőleg más nem ment éppen mellette, vagy utána stb, mert gondolom sajnos meghalt volna Ő / Ők is...
Lehet rosszul fogalmaztam... Csak arra próbáltam utalni, hogy remélhetőleg más nem ment éppen mellette, vagy utána stb, mert gondolom sajnos meghalt volna Ő / Ők is...
hát még az hogy nem is annak címzed aki írta

Csak a szlovén sofőr halt meg
Amúgy kurva szép dolog hogy már úgy kezded hogy "mást nem vitt a halálba"

Amúgy kurva szép dolog hogy már úgy kezded hogy "mást nem vitt a halálba"
Az igen komoly...
Remélhetőleg mást nem vitt... a
-ba
Remélhetőleg mást nem vitt... a

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!