Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
The Monkey King - A majomkirály: hát engem most ez sem kötött le igazán. próbáltam felvenni a fonalat, hogy hátha... de nem. megnéztem, ezen is túl vagyok érzésem van. 5 pont.
Lockout - A titok nyitja: gyengusz sci-fi akció 2012-ből. történet nulla kb, úgy értem semmi új, klisés, egyszerű. pár beszólogatós párbeszéden kívül sok értékelhető nem nagyon van benne. CGI talán több a kelleténél, de legalább nem rosszak. 4,5-5 pont max.
バイオハザード:デスアイランド - Biohazard: Death Island - Resident Evil: Death Island - A kaptár: A halál szigete: hát ez.... azt hittem a filmből még mindig kihoznak valamit. de ez full "kamu". a grafikával amúgy nincs gond, elég jó, bár nem mindenhol. egyébként nem egy nagy eresztés, sőt inkább gyenge ez a japán verzió. 4 pont.
MacGruber: erre nehéz szavakat találni. 2010-ből való paródia lenne. láttam már ilyen filmeket, hasonló is a stílus, de ez mintha túltenne az eddig látottakon. kínos, erőltetett. néha van egy kis felvillanás valami jóra, de annyi. az a baj, ez akkor sem tetszett volna. a 90-es években, tízen pár évesen biztos nevettem volna. 3,5 pont.
Lola Versus: egy újabb régebbi, 2012-ből. a sztori ismerős, vagyis volt már nagyon hasonló. ugyanebben az évben jelent meg a Frances Ha, szintén Greta Gerwig főszereplésével. érezni némi kapcsolatot, nem csak a szereplő miatt. annyira nem kötött le, elvesztettem az érdeklődést. 4,5 pont.
Juega Conmigo - Come Play with Me - Játssz velem: valami mexikói vacak. gyenge. a kislány szinkronhangja annyira idegesítő, hogy az maga horror. 3 pont.
L'écume des jours - Mood Indigo - The Foam of the Days - Tajtékos napok: hát ez a film beteg. mint egy rossz álom, vagy ilyennek képzelem, mikor valaki tudatmódosító szer hatása alatt van. értem, hogy valami regény, meg ilyesmi, de ha ilyen a könyv... nekem ez szinte borzalmas volt. de ezt lenyelve, mögé látva, de mégis figyelembe véve, amit érzek, azt mondom 4 pont.
Gladiatori di Roma - Gladiators of Rome - Not Born to Be Gladiators - Gladiátorok gyöngye: mese 2012-ből, az olaszoktól. a zene is olyan kedves, kelekótya mese. de sajnos a felénél leoltották a villanyt. csak a vége felé tértem magamhoz. grafikailag nincs vele probléma, igényesnek hat. sztori egyszerű. kisebb kortól is javasolt. 5,5 pont.
A Haunting in Venice - Szeánsz Velencében: szódával elmegy. olyan, mint a többi. nem egy Sherlock Holmes. sokan azt írják ez volt a legjobb az eddigi részekből, én nem annyira érzem ezt. 5 pont.
Crypto Boy - Kriptokölyök: alapvetően rendben volt a film. bár a történet elég egyszerű, és kiszámítható mi lesz a vége. mint nagyjából minden hasonlónak. csak ennek a "sikersztorinak" túl hamar lett vége. 6 pont.
Old Dads - Vén csókák: hát én eléggé tudtam azonosulni ezzel. én is boomer vagyok. kissé vulgáris, de hát ebben is csak magamra ismertem. olyan a poénja, hogy akár sírni is lehetne rajta, ami elé görbe tükröt tart. valahol 6-6,5 pont között van.
The Dinner - A vacsora: ahogy kezdődik simán rávágtam, hogy ez egy Woody Allen film lesz, kizárt, hogy ne legyen köze hozzá. és nincs. pedig pont olyan, mint az ő filmjei. idegesítő szereplők, zene. művész filmnek akarna látszani, de inkább katyvasz. vagyis azért gondolom ezt, mert nem teljesen értettem mi a mondanivalója. valami regény alapján készült, hát tutti nem olvasnám el. 3,5 pont.
Friends with Kids - Barátok babával: kellemes kis romantikus vígjáték 2011-ből. semmi extra, de mégis újdonság egy picit, pedig régi film. 6 pont.
Batman and Superman: Battle of the Super Sons - Batman és Superman: A szuper ifjak csatája: szerintem ez majdnem, hogy borzalmas. bugyuta, gyenge, dedós szöveg és párbeszédek. nekem ez lehúzta az egészet, nagyon nem is tudtam másra koncentrálni. 4 pont.
Un plan parfait - A Perfect Plan - Véletlen boldogság: valami hasonlót mintha már láttam volna, legalábbis a zuhanyzós rész, amikor a szőrtelenítő krémet adja oda sampon helyett, az ismerős volt. 2012-es film. tipikus francia mondhatni. van benne jó pár muris rész. de láttam már ettől jobbat. 6 pont.
Escapee - Üldözés: ebben semmi horror nem volt. vagyis de, maga a film minősége. mint egy TV film kategória. pedig elvileg nem az, bár bevételekről nem találtam infót. de a szinkronhangok, a rendezés, a gyenge szereplők se mozi filmre utalnak. meg lehet nézni, de sokat ne várjunk tőle. 4 pont nagyon max.
Good - Good: A bűn útjai: 2008-as film, ezt se láttam. hát különösebben nem is hiányzott. nem tudott megfogni. próbáltam figyelni, de elveszített. 4,5 pont.
The Killing Room - A gyilkos szoba - A játék neve: halál: 2009-ből. az a fura a filmben, hogy már a színészeket meglátva is B kategóriás filmnek hat, de az egész hangulata olyan. a téma se teljesen új. de még is érdeklődéssel figyeltem, hogy ebből mi fog kisülni. és azért ilyen körítéssel, ez nagy erénye a filmnek. de ettől még csak 5,5 pontot adok.
3 coeurs - 3 Hearts - 3 szív: majd 10 éves film. hát nekem a némely zenei betét miatt azt hittem valami pszicho thriller. amúgy nem különösebben érdekes. nagyon nem kötött le. 5 pont.
Carriers - Víruscsapda: hát ez elég halovány. lehet ha 2009-ben látom mást mondok, de azóta annyi hasonló filmet láttam, hogy ez nem tesz rajtuk túl, hanem inkább alul múlja őket. 4 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!