Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
What We Did on Our Holiday - Viking vakáció: teljesen jó film 2014-ből. számunkra tök jó volt a humora. kissé fekete humor. de érezni a drámai mondanivalóját. a különböző személyiségek jelentését, és jelenlétét a történetben. 7 pont.
Vanskabte land - Godland - Isten földje: huhh. unalmas, vontatott, hosszú. érteném a koncepciót, de ez a tálalás nem adja. Cannes-i f.fesztre készült csoda lenen ez, amit biztos nagy intellektussal bíró filmkritikusok érthetnek csak. nekem ez 4 pont.
Annie colère - Angry Annie - Dühös Annie: érdekesen kezd, nekem a végére érdeklődést vesztett. de hozta a kor hangulatát. 6 pont.
Rodin - Rodin: Az alkotó: valahogy ez sem talált be. nem volt túl érdekes. ha az előzőre adtam azt, akkor erre 4,5 pontot kell adnom.
Sound of Metal - A metál csendje: nem tetszett. nem azt mondom, hogy rossz, de nem tetszett. nagyon gyengének éreztem a drámai hatást. pedig próbáltam átérezni. csalódott vagyok, főleg annak fényében, máshol mennyi pontot kapott. már a magyar cím is ellenkezője az amerikainak. 5,5 pont.
Seefood - Sea level - Halbalhé: 2011-ből. gyenge. egy gyereknek, kb 6 éves korig lehet oké. de túl sok az üresjárat, amikor várnánk a hangokat, vagy szöveget és nincs semmi, csak gagyi úszás, stb. mondjuk sokat eleve nem vártam. 4 pont.
Star Trek Into Darkness - Sötétségben - Star Trek: 10 éves film, kb 1-2 jelenet rémlett valahonnan. igazából azt kapni, amit vár az ember. mostani szemmel már nem annyira üt. de alapvetően nem rossz. 6,5 pont.
Une rencontre A Chance Encounter - Quantum Love - Elemi szerelem: tipikus francia 2014-ből. bár olykor nehezen követhető. több szálon futó cselekmény. 6 pont.
The Boondock Saints II: All Saints Day - Testvérbosszú 2. : oké nem mai film. 2009. 10 évvel későbbi, mint az első. de én alig tudtam eldönteni, hogy most mit látok. mármint milyen stílust. kicsit mintha paródiát láttam volna. 5 pont.
Static - Static: Nincs menekvés: 11 éves film. nekem pár helyen ismerős volt. nem véres horror-ra kell számítani. inkább egy drámai szál háttérben és egy thriller az előtérben. végig, picit gagyi, TV filmes érzésem volt, de mire vége lett, azt kell mondjam, végül is teljesen átgondolt és jó a forgatókönyv. és pláne megvezető, aminél a végén koppan a néző, hogy hoppá. bevallom, amikor az ürge belenéz a maszkba, akkor sem esett le. pedig a napnál is világosabb. 6 pont.
Dragonheart 3: The Sorcerer's Curse - Sárkányszív 3: A varázsló átka: sok mindenre nem emlékszem az első kettőről. feltehetően láttam. ezt vészesnek nem mondanám, bár ez is már 8 éves film. de alapvetően nem rossz a hangulata szerintem. persze, nem egy szuper alkotás. de egy jó ízű közepes. 5,5 pont.
Operacja: Soulcatcher - Soulcatcher - Lélekrabló: nagyon gyengusz lengyel próbálkozás. a film úgy kezd, hogy kb 100%-ban CGI karaktereket, tereket látunk. aztán kezd olyan lenni, mintha a valós színészek is jelen lennének. de minek? gyengék. összességében az egész gyenge. 3 pont.
Le tourbillon de la vie - Julia(S) - Mi lett volna, ha... : hát nekem a kivitelezés nem jött be. mondandó talán a sors, hogy bárhogy is alakult az élete, akkor sem lesz, ami szeretett volna lenni. valami úgy is úgy alakul, hogy korlátozni fogja azt a dolgot. nem tudott megfogni, nekem most ez a tálalás, ugyan lehet a fáradtság miatt, de nem jött be, mint ahogy sokakat megfogott. 6 pont.
Summer in February - Nyár februárban: egy újabb gyengébb alkotás 2013-ból. ezen még aludni is sikerült. valahogy hadilábon állok mostanság ezekkel a filmekkel. már mikor neki kezdek, szinte érzem, hogy ez lesz. igaz történet alapján, ami eleve kevés, de még jól sincs tálalva. 4 pont.
Love, Wedding, Marriage - Szemenszedett boldogság: hát azért nem egy nagy alkotás, még akkor sem, ha 2011-es. gyengécske. 4 pont.
Red, White & Royal Blue - Vörös, fehér és királykék: reménykedtem benne, hogy valami fricska akar lenni. az eleje totál ezt sejtetné. de ahogy haladunk a filmben, egyre jobban propaganda kezd lenni, a vége pedig kb. totálisan. lassan ott tartunk, hogy minden második új film erről szól, és már csak nem is bújtatva van jelen. ennyire erőltetni már nem normális. amúgy nem lenne rossz film, de nálam ezek már kezdenek negatívan befolyásoló tényezővé válni. szívem szerint lehúznám. 6 pont.
Das finstere Tal - The Dark Valley - Sötét völgy: engem sajnos nem igazán között le. kb. végig csak fél szemmel néztem. az egész hangulata, képi világa nem fogott meg. 5 pont.
Of an Age - Kórkép: valahol Körkép a cím. hát egy újabb meleg film. igaz nagy részében csak sejtet, mire kibontakozik lassan a végére értünk. vagy lehet csak bealudtam közben. oké, hogy régebben játszódik, de a 4:3-as képarány, ismét szúrta a szemem. valahogy nem fogott meg a film. inkább az elejétől fogva táncolt az idegeimmel. kiabálós, affektálós szövegek. nekem ez 5,5 pont.
Mascarade - Veszedelmes vonzódás: mondhatni igazi francia, bár a vígjáték része elég minimális, hiszen ez inkább dráma. persze kriminek is mondható. voltak részek, amikor kicsit laposabbá vált a sztori. emiatt 6,5 pont.
The Benefactor - A jótevő: 2015-ből. hát valahogy nem fogott meg. én teljesen másra számítottam, sokkal jobbra. már csak a színészek miatt is. de ez alulról súrolja a közepest. nem túl jól elkészített film. 4,5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!