Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
NAGA - Egyedül a sivatagban: én nem tudom mi volt a ez a film. totálisan nem tudom mi volt való, mi volt tévképzet. ha minden való volt, akkor qrva gáz, ha meg nem akkor, kész. teljesen értelmetlennek tűnt az egész és zavarónak, majd 2 órán keresztül, ami inkább tűnt 3-nak. nagyon max 4 pont.
All the Old Knives - A múlt pengéi: múltidéző történet. valahogy nem lett ez olyan jó, mint vártam. sok volt a töltelék jelenet, hogy kicsit újra ragassza a figyelmet a képernyőre. 5,5 pont.
Gone - Elveszett: eléggé TV filmes thriller. nem nagy eresztés, de vészesnek sem mondanám. igaz, hogy 11 évvel később nézem, így sok izgalmat azért nem ad. 5 pont.
Girl in Progress - Így neveld az anyádat: egy lájtos végjáték 2012-ből. valamikor tutti láttam már. azért többet ki lehetett volna hozni belőle. 5,5 pont.
Arme Riddere - Jackpot: mi más lenne, mint skandináv, 2011-ből. mondjuk úgy beteg egy film. de a humora is az. néhol azért nevettem rajta. mondjuk én alapból szeretem a fekete humort. ugyan ez egy durvább változata így látható formában. nehéz erre a filmre megfogalmazni, sőt pontozni is. de én azt mondom 6 pont.
Soundtrack: brazil dráma. film lokációja Rio de Janeiro. aham, értem. szóval kamu az egész. gyanús is volt, hogy elég vígan vannak a "kint a hidegben" több jelenet esetén. túl sok szereplőre sem volt szükség, ezt olcsón megúszták. azt hittem érdekes lesz, de egyre jobban elvesztett a film. 5 pont.
In the Blood - Kontroll nélkül - Vérben ázva: 2014-ből. eléggé B kategóriás az egész. érezni, hogy nem TV film, de nem is igazi mozi siker. nem túl erős film. 4 pont.
Role Models - Példátlan példaképek: 2008-ból. pár rész azért derengett. tapló humorú, 2008-ban biztos viccesebb is volt. 5,5 pont.
The Baker - Kenyértörés: hát ebben több akció van, mint az előzőben. de Perlman továbbra sem szimpi. annyira a film sem nagy durranás. 5 pont.
The Contractor - A bérkatona: elég vérszegény. és most nem úgy értem, hogy kevés a véres jelenet. valahol írták, hogy kőkemény akciófilmet láthatunk. hát ez nagyon messze áll tőle. kb a feléig alig történik bármi akció. utána is elég sovány a dolog. ez minden tekintetben közepes alatt van. 4 pont.
The Infernal Machine - Pokoli gépezet: nem lenne ez olyan rossz film, de lassú. és talán érthetetlen is. a végére persze összeáll a dolog. bár sejteni lehet dolgokat. mondjuk én többször máshova koncentráltam a film közben. 5,5 pont.
The Exorcist: Believer - Az ördögűző: A hívő: hát kb. 2 olyan jelenet volt, ami parább. az egyik a kígyó az elején, a másik a szemkiszúrás. amúgy elég kevés. fura mód, azért nem egy rövid film, de elég hamar elment, úgy tűnt. ez nagyon max 5 pont.
Annette: ilyen pocsék valamivel zárni az évet... hát mi a f*szom volt ez? ráadásul majdnem 2,5 órában. azt hittem sosem lesz vége. én valószínűleg műveletlen vagyok ehhez a förmedvényhez, de ennek mi értelme volt? 95%-ban kornyikálás, az is rossz hangon, ráadásul olvasni kell, mert alig érteni a szöveget a sipákolásban. ehhez valószínű be kell tépni. én színészként tuti nem vállaltam volna el, akármennyit is fizetnek. pocsék volt. sorry! 2 pont.
ドライブ・マイ・カー - Doraibu mai kâ - Drive My Car - Vezess helyettem: kegyetlen lassú film, így könnyű 3 órás filmet csinálni. kérdés, a nézőnek mennyire jó ez? oké, annyira nem untam, de tény, hogy feleslegesen hosszú. sőt kissé érthetetlen is az egész. mármint ez a színházi mű, amire a válogató is több, mint érdekes. megint túl van pontozva, mert több díjra is nevezték. a novella meg vagy 20 oldal, jut eszembe. egy svéd, bal kormányos autó is nagyon érdekes a filmben. az idő miatt 6 pont.
The Exam - Felvételi vizsga: kissé nyomasztó a környezet, nekem átjön. de maga a sztori, finoman szólva kevés. úgy van vége, hogy sehogy. most mi is történt? mondjuk kezdődni is pont úgy kezdődik, a semmiből. a filmhez gondolom tisztában kellene lenni történelmi előzményekkel, nemzet politikával. erősen túlpontozott szerintem. 4 pont.
Dark Windows - Valami van az ablakban: gyengusz. nekem minden téren az volt. 3 pont.
Batman: Return of the Caped Crusaders - Batman: A Köpenyes Lovagok visszatérnek: 2016-os, de szó szerint a 90-es évek elején éreztem magam, bár leginkább a Scooby-Doo mesék jutottak eszembe. mostanában láttam pár ilyen batman mesét, de ez, ez a legrosszabb mind közül. ezt a bugyuta szöveget hogy vállalta el bárki a szinkron hangok közül? ráadásul ha jól emlékszem, mindegyik mesében másképp vannak rajzolva a dolgok. de mondom a szöveg, tiszta gáz, összefüggéstelen, baromságok összehordása. az ütéseknél, leginkább csak batman ütéseknél van szöveggel kiírva, de azok is össze-vissza, nincs összefüggés, nem is illik sokszor. csak a 90-es éveket idéző rajzolat miatt adok 3 pontot.
Oppenheimer: igazából ez egy átlagos film. a téma miatt van ez felpontozva. ugrálnak az időben, fekete-fehér és színes képek váltakoznak. a színészek mondjuk úgy jók voltak. hozza azt, amit ennek a filmnek hoznia kell. sokszor viszont lapos volt. és ezt brutto 3 órában. indokolatlanul hosszú. sokaknak ez már plusz pontot jelent. hiszen ennyi játékidő csak jó filmet feltételezhet. oké nem rossz, én is több pontot adok, mint írtam, hogy átlagos film. 7 pont.
O Lado Bom de ser Traída - Burning Betrayal - Végzetes árulás: brazil szappanopera. majdnem. mega soft porno thriller, TV film stílusban minőségben. a film kivitelezés szappanoperás amúgy. bár rég nem láttam már olyanokat. és tényleg brazil. 4 pont.
The Creator - Az alkotó: a téma nem új. hasonló felépítésben, témában is láttunk már filmeket. sőt inkább azok vegyítését láthatjuk. igazából ennyi csak, ami negatív. látványra elég jó. nem zavart a sok CGI, egy ilyen filmben elég jól kivitelezték, meg amúgy sem bántó. nekem külön meglepetés volt, hogy azért minden nem lehetett happy. pedig azzal számoltam. nem akartam ennyit adni, de legyen 7 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!