Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Lobo Feroz - Ferocious Wolf - Veszett farkas: újabb spanyol, argentin thriller. persze van benne drámai szál is. sztori nem egyedi. a színészi játékokon is érződik sokszor, hogy B kategóriás film. figyelmet úgy ahogy tartja. én néha elvesztettem az érdeklődést. szerintem egy közepes szintet stabilan hoz. 5 pont.
Joy Ride - Kéjutazás: féltem, hogyan alakul a film, de egész jó vígjáték. van egy komoly mondanivalója is, így fura mellé a párszor elég talán már ízléstelen poén, beszólás. mondjuk én bírom, de talán picit kilógott a lóláb. talán klisésnek is mondható a legtöbb helyen, sejthető mi lesz. de jól szórakoztunk amúgy. 6,5 pont.
Un crimen argentino - A Singular Crime - Páratlan bűntény: argentin krimi-thriller. nekem ez nem adta. unalmas volt. a kort jól hozza, mintha a film is a 80-as években készült volna. a sztori igaz történet alapján, így nagyon nem volt rajta mit cifrázni. pedig maga a sztori, kis pörgéssel lehetett volna jó. 4,5 pont.
The Killer - A gyilkos: jó thriller volt. bár kérdések maradtak bennem. szerencsétlen taxist főbe lövi, de a megrendelőt nem a végén. bár nyitott marad, de előjelzi, hogy lehet éppen meghalhat. talán rosszabb lesz mindig maga mögé nézni ezek után. fura, mert amúgy nagy csavar nincs benne, mondhatni lassú folyású a film. még is érdeklődéssel figyeltem. és valahogy megvett. 6,5 pont.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem - Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns káosz: nekem csalódás. már a nikkelodeon logó után sejtettem. én megint azt vártam, hogy olyan lesz, mint az én gyerekkoromban lévő rajzolat. sztori sem egy valami. persze April sem fehér vörös. Szecska mestert meg hagyjuk is, mert nagyon rosszul sikerült karakter lett. 5 pont.
Strays - Kivert kutyák: nagyon vulgáris és obszcén. mondjuk nekem bejött. csak ez a relatíve cuki kutyák, meg kutyás film, aztán ilyen szövegek... tiszta Ted. valami köze van is hozzá, mintha borítón rajta lett volna. de emellett azért nagyon sok mondanivalója van a filmnek. tehát maga a szál, kutyák szemszögéből, nagyon komoly. nem volt zavaró a CGI sem, simán elnéztem ebben a filmben. jól szórakoztunk. 6,5 pont.
Ramona: 2022-es film (ilyen címmel több is van). nem fogott meg. relatíve rövid film, 1ó17p, de sokkal hosszabbnak tűnik. már a felénél azt vártam mikor lesz már vége. nem nekem készült. 4 pont.
Muzzle - K9: A fenevad: egy teljesen közepes alkotás. pozitívum, hogy az figyelmem fenntartotta. pedig a körítés nem nagy szám. 5,5 pont.
My Love Affair with Marriage - Szerelem házassággal fűszerezve - Szerelmi viszonyom a házassággal: hát ez borzalmas ábrázolása volt a dolognak. persze film több is van, ami nagyjából erről szól, de ez a rajzolat, fűszerezve egy biológia, és általános iskolai szexuális felvilágosítás óra keverékével. egy művészfilm, amit ezek szerint én nem tudok érteni. LOL! 3,5 pont.
Puppy Love - Kutyarománc: a cím erősen TV filmes, de azért nem egy hallamark kategória. mi elég jól szórakoztunk rajta, bár voltak érdekes vágások ami megint elég amatőrnek mondható. lehet véletlenül maradtak ki részek. de elég vicces volt alapvetően. mondjuk amikor a csajok énekelnek az elején, mér tudtam, hogy a csávókám is fog. szóval sok meglepetés nincs benne. szerethető karakterek, jó humor. 6,5 pont.
Gift of Murder - Psycho Sweet 16 - A Gift of Murder - Tini bosszú: A királylány bosszúja: TV film. csak a szokásos. szokásos, szög egyszerű, kiszámítható sztori. tini thriller. 4,5 pont.
Bekenntnisse des Hochstaplers Felix Krull - Confessions of Felix Krull - Egy szélhámos vallomásai: egy 1957-es film újra gondolása, Thomas Mann befejezetlen műve alapján. a régit sajnos nem tudom milyen. ez pedig úgy elmegy. nem rossz, de vannak laposabb részei. de szórakoztató. 6 pont.
Soft Target - Crooked - Könnyű préda: jól visszamentem az időben. 2006. de a film akár 96-ban is készülhetett volna simán. talán csak a csajszi mű cickója árulkodik róla, hogy bizony azok 2000 utáni stílusú didik. LOL! amúgy nagyon gyenge a film. klasszik 90-es évek thriller, akció film. a rosszabbikból. 3,5 pont.
Finding You - Ott rám találsz: erősen TV filmes a film. az elején full hallmark-os a stílus. bár később se sokkal másabb. ez nem feltétlen negatív, csak olyan a film stílusa. csak a 2 órás játékidő árulkodik, hogy ez nem egy TV film. igazából egy klasszik sztori, ebben is hasonlít a TV filmes romantikusokhoz. na meg a szereplők is felbukkannak olyan filmekben. ezért volt ez annyira olyan. 6 pont.
Mastemah - Masztéma: a franciák maradjanak inkább a vígjátékoknál, esetleg dráma. csaj nem rossz, de ennyi. ahogy haladtunk egyre érdektelenebb lett a film. 4 pont.
Ras Bras - Head To Head - Szemtől szembe: huhh ez a film. annyira rossz, hogy már szinte jó. van benne pár beteg poén. mondjuk többségében másolva vannak más amcsi filmekből. a próbálkozás miatt adok rá egy 5 pontot.
Teroristka - The Lady Terrorist - Terrorista - A hölgy terrorista: cseh film. le se tagadhatná, hogy a keleti blokk terméke. bár még éppen angol is lehetne stílusából kiindulva. van egy komoly gondolat is az egész mögött. szerintem összességében nem lehet rá panasz, ne amerikai filmet várjunk. 6 pont.
The Sunlit Night - Ahol éjszaka is süt a nap: nekem kicsit semmilyen volt a film. volt benne pár tűrhető, inkább fekete humor. de volt egy lehangoló vonala is. nem voltam most erre ráhangolódva. de amúgy azt mondanám, hogy 5,5 pont.
Ripper Untold - Hasfelmetsző Jack titka: különösebben nem jött be. azt hittem érdekesebb lesz. 4-4,5 pont.
Le chant du loup - The Wolf's Call - Baljós hullámok: nekem bejött a film. szeretem a tengeralattjárós filmeket. nem annyira a drámára van kihegyezve, de talán nem is baj. 6,5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!