Segitsetek tunningba!!!!
aktuális téma

TuNNerz RulZ
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Akkor pedig nem értelek, ráköltesz ennyi pénzt az autódra, és mégsem versenyzel? Családi autóba nem kell turbó, bár ahogy jónak látod...

Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy 2105-ös dinnyésről hogy szedem le a hátsó lökhárítót??? Sajna csak az elsőnek találtam meg a rögzítését! (Jó nehéz volt!)
Köszi

Zero
#142
2004. szeptember 13. 06:22
Amennyit gondolsz, annál kevesebbet :) Úgy 550-600e FT volt az egész művelet.
HRingen és gyorsulásikon még véletlenül sem látni. Hogy miért?
1. Nem gyepálom az autót, nincs pénzem szétszedni havonta (hetente) meg javítgatni, cserélgetni a cuccokat benne
2. Nem vagyok gyorsuló bajnok sem (igaz ez javítható lenne), jó sokat kellene gyakorolnom az indulásokat és váltásokat, majdnem 1.5mp különbséget is mértünk múltkor just for fun gyorsulgatva... Persze kímélve küldöm mind a váltónak, mind a guminak (kuplung bírja ... még :))
3. a kategória, ahová sorolnának az a Lanciák és Subaruk övezte mezőny, és alaposan módosítgatnom kellene még rajta (no meg könnyíteni sem ártana egy százast legalább), hogy valóban ütőképes legyen. Persze ha nem lennék eggyel feljebb sorolva, az talán jobban motiválna, de így sem vagyok benne biztos, hogy indulnék.
Ez tartós hosszútávra tervezett családi autó marad.
----------
Yaknowe! De akad jónéhány... keress rá a user autók között...
----------
Sanyee! szvsz Kb. annyit, mint a 6. gen (feltéve, hogy jó állapotú a moci). 8-9l járogattam városban, télen 9-10l. Légkondival sem éreztem jelentős különbséget (talán 2-3dl). Autópályán 155kmh felett 11-12l (itt vált a VTEC 5.fokozatban), 130kmh 9l, 150kmh 10l.
Minden VTEC Honda VTEC váltás alatt jóval kevesebbet eszik. A 160paci csúcsteljesítmény 7600-s fordulaton keletkezik, tehát bőven VTECben, ott meg már ki nézi a fogyasztást, ha nyomni kell :)
Hát igen, ha olyan egyszerű lenne több tucat LE-t pakolni egy 100LE körüli gépre, akkor mindenki módosítaná autóját és a gyárból is így jönnének ki.
----------
HRingen és gyorsulásikon még véletlenül sem látni. Hogy miért?
1. Nem gyepálom az autót, nincs pénzem szétszedni havonta (hetente) meg javítgatni, cserélgetni a cuccokat benne
2. Nem vagyok gyorsuló bajnok sem (igaz ez javítható lenne), jó sokat kellene gyakorolnom az indulásokat és váltásokat, majdnem 1.5mp különbséget is mértünk múltkor just for fun gyorsulgatva... Persze kímélve küldöm mind a váltónak, mind a guminak (kuplung bírja ... még :))
3. a kategória, ahová sorolnának az a Lanciák és Subaruk övezte mezőny, és alaposan módosítgatnom kellene még rajta (no meg könnyíteni sem ártana egy százast legalább), hogy valóban ütőképes legyen. Persze ha nem lennék eggyel feljebb sorolva, az talán jobban motiválna, de így sem vagyok benne biztos, hogy indulnék.
Ez tartós hosszútávra tervezett családi autó marad.
----------
Yaknowe! De akad jónéhány... keress rá a user autók között...
----------
Sanyee! szvsz Kb. annyit, mint a 6. gen (feltéve, hogy jó állapotú a moci). 8-9l járogattam városban, télen 9-10l. Légkondival sem éreztem jelentős különbséget (talán 2-3dl). Autópályán 155kmh felett 11-12l (itt vált a VTEC 5.fokozatban), 130kmh 9l, 150kmh 10l.
Minden VTEC Honda VTEC váltás alatt jóval kevesebbet eszik. A 160paci csúcsteljesítmény 7600-s fordulaton keletkezik, tehát bőven VTECben, ott meg már ki nézi a fogyasztást, ha nyomni kell :)
Hát igen, ha olyan egyszerű lenne több tucat LE-t pakolni egy 100LE körüli gépre, akkor mindenki módosítaná autóját és a gyárból is így jönnének ki.
----------
Üdv!
Végignéztem a hozzászólásokat és kezdek rájönni, hogy ennyi paci nem naon akaródzik majd csak úgy felszabadulni a gépből
Azt meg tudnátok írni, hogy egy 5. genes 1.6 VTI mennyit eszik városban?
Gondolom nem übergazdaságos 160 paci nem dógozik ingyér
Végignéztem a hozzászólásokat és kezdek rájönni, hogy ennyi paci nem naon akaródzik majd csak úgy felszabadulni a gépből

Azt meg tudnátok írni, hogy egy 5. genes 1.6 VTI mennyit eszik városban?
Gondolom nem übergazdaságos 160 paci nem dógozik ingyér

Yaknowme
#138
2004. szeptember 12. 14:57
Hali?nincs itt valaki akinek honda integrája van?!?!!?

MELYIK PASSÁTRA ?


Zero
#136
2004. szeptember 12. 13:49
tud nekem v.ki küldeni képet/honlapot amin/ahol megnézhetem passatra spoiler-t garnitúrát???? köszike!
Megkérdezhetem,h Te eddig kb. mennyit költöttél a Hondádra,h egy ilyen vadállat legyen belőle?
Gondolom Te ezzel az autóval már jól mész a Ringen.

Ha ütős autót akarsz, vegyél egy régebbit, pakold ki, cserélj motort, futóművet pofozd ki és a különbség, ami marad egy fasza autó új ára és felújított között az még mindig elég egy jó kis tuningra.
De nem elég megépíteni, sajnos kell majd költeni rá utána is rendesen.
Minőségi tuning mindig is drága volt. Sajnos, ha pénz van, minden van...
-----
Nord: azért érdemes néha ránézni a gyertyákra, hiszen legalább láthatod van e gebasz a mociban. Meg 1db NGK mondjuk 1e FT... Bagatell 30-40enkénti cseréhez... Persze mindenki máshogy gondolja...
De nem elég megépíteni, sajnos kell majd költeni rá utána is rendesen.
Minőségi tuning mindig is drága volt. Sajnos, ha pénz van, minden van...
-----
Nord: azért érdemes néha ránézni a gyertyákra, hiszen legalább láthatod van e gebasz a mociban. Meg 1db NGK mondjuk 1e FT... Bagatell 30-40enkénti cseréhez... Persze mindenki máshogy gondolja...
Szia Lordie! Látom ebben a topicban Te vagy az észosztó (ezt lécci ne sértésnek vedd) Tényleg igaz,h aki hisz a marketingnek, és tud számolni az könnyen kihozhat 90 Le-ből 120-at. Képzeletben. Nem voltam még HRingen, de szerinted tényleg ennyit lóvét kellene költeni egy autóra (5000 Dollár) Akkor inkább veszek egy nagyobbat. De pl. az 1600ccm kategóriához milyen motortuning kellene,h még sikerélménye is legyen az indulónak? Tényleg ennyire durvák a magyar tuning-verdák? Én azt hittem szegény országben élünk...
Mondjuk egy 4 pólusú Bosch gyetya élettartama kb 6-8x annyi. mint egy hagyományosé, azért ez sem elhanyagolandó szempont! és árban max 3x drágább.
És ha az egyik pólus, netán 2 szanaszéjjel is kormosodik, még mindig marad 2 az üzemszerű működéshez ( és nem kell cserélgetni télen-nyáron )
A Transporteremben amióta megvan 4 pólusú van, az első garnitúrával 50E km-t ment el annó, a második azóta is benne van.
És ha az egyik pólus, netán 2 szanaszéjjel is kormosodik, még mindig marad 2 az üzemszerű működéshez ( és nem kell cserélgetni télen-nyáron )
A Transporteremben amióta megvan 4 pólusú van, az első garnitúrával 50E km-t ment el annó, a második azóta is benne van.
Hi! Rokonomnak van egy Mazda 6 CDH turbódízee. Nem tudnátok tippeket adni, hogyan lehetne pár telivérre szert tenni?
Gondolom chip-tuning vagy esetleg nem lehetne játszani a turbónyomással? Nem tudom, hogy ez a dízelnél hogy van?
Előre is kösz a segítséget!
Gondolom chip-tuning vagy esetleg nem lehetne játszani a turbónyomással? Nem tudom, hogy ez a dízelnél hogy van?
Előre is kösz a segítséget!
Szerintem egy baromság...
Idézet Magnumtuning oldaláról:
"de leginkább a lambda-szonda jelére alapozva vezérli a befecskendező rendszert, amely adagolja az üzemanyagot".
"6-8 % + Le
6-8 % + Nm
15-20 % + gyorsulás"
Értelme nulla, mert ha padlógázt (80%-nál nagyobb gázpedál állás esetén) nyomsz, leszarja az ECU a lambdát és üzemanyagtérkép alapján dolgozik... Hol van itt tehát az a 6-8% LE meg 20% gyorsulás?
Idézet Magnumtuning oldaláról:
"de leginkább a lambda-szonda jelére alapozva vezérli a befecskendező rendszert, amely adagolja az üzemanyagot".
"6-8 % + Le
6-8 % + Nm
15-20 % + gyorsulás"
Értelme nulla, mert ha padlógázt (80%-nál nagyobb gázpedál állás esetén) nyomsz, leszarja az ECU a lambdát és üzemanyagtérkép alapján dolgozik... Hol van itt tehát az a 6-8% LE meg 20% gyorsulás?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Aki tud valamit kérem segítsen, nem tudom mitévő legyek.