Cikk: A futómű tuningja

Témakör: Tuning
aktuális téma
A futómű tuningja

Tuning rovatunk soron következő cikkében a futómű tuning főbb lépéseit vettük sorra.Bővebben/

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
tomi980
#2031
2010. március 04. 22:13
a 80-as csucs sebességem lehet nem hozza ki belöle
Masterdriv
#2030
2010. március 04. 22:13
vót abból 170 lovas verzsön is nem? :S Én fullr aúgy emlékszem.. a 2.8 V6 volt 204Le és a 2.3 V5 meg 170 LE nemde?
Rusy
#2029
2010. március 04. 22:12
csonti_vw
#2028
2010. március 04. 22:12
jó hát nekem a 239-essel nem emelgeti a seggét, meg 200-al se tudok menni
Rusy
#2027
2010. március 04. 22:12
férerőszabályzó keveset nyomott hátra
Masterdriv
#2026
2010. március 04. 22:11
biztos bekented pálma tex el :DD:D:D:d
Rusy
#2025
2010. március 04. 22:11
kemény mint állat. nem vagyok én ilyenhez hozzászokva
kishapsi
#2024
2010. március 04. 22:10
nekem hátul anno vr6 malac rugók voltak vágva gyári gátlóval, elöl meg komplett vr6 sport sasch cucc egy picit vágott rugóval, és mikor 200 ról fékeztem le és estem be a kanyarba vagy körforgalomba akkor lehetett érezni hogy már fönt volt a segge és mikor elengedtem akkor huppant vissza a rugóra.
hozzáteszem ez a 288-as első fékkel és a transporter főfékkel...
-=RETRO=-
#2023
2010. március 04. 22:09
Raceland,Autotechinc,Ta-technic,
Mindet a V-maxx csinálja
ez mind 1 cég
erről ennyit
veszel egy v-maxx-ot be teszed és ugyan azt tudja mint egy szaros raceland...csak sok buta paraszt be beszéli magának h ohhh neki v-maxx van és mennyivel jobb
csonti_vw
#2021
2010. március 04. 22:08
érdekes, nekem se tűnt fel ilyesmi
Balázs vr6
#2020
2010. március 04. 22:08
semiköze a pénznek a vr6 hoz........mind 1 nem megyek bele .....
Rusy
#2019
2010. március 04. 22:07
nekem le volt drótozva a rugó mert sokkal rövidebb volt mint a gátló. a gátló meg állandóan felkoppant. erre rátett az is hogy fáradt a rugóm, és beleért minden mindenbe. ezért lett gewinde
tomi980
#2018
2010. március 04. 22:06
ilyet nem tapasztalatam,hogy emeli a seggétaz ott marad ahova tettem
kishapsi
#2017
2010. március 04. 22:06
CsutiVR6
#2016
2010. március 04. 22:06
nekem is Gábor tette rendbe a Konikat anno, amik a 3-asban voltak...
állítható magasság, és keméynség volt...
Masterdriv
#2015
2010. március 04. 22:06
de az csak 2.3 ...és 170LE
kishapsi
#2014
2010. március 04. 22:05
normál használatnál nem volt semmi bajom a vágott rugókkal, de hozzá kell rövidíteni a gátlót, különben szart sem ér.

mikor fékezel elkezdni emelni a seggét, és lötyög a rugó a helyén, vagy esetleg anyira emeli a seggét, hoyg elkezd mászkálni.

sima cruzoláshoz jó a vágott rugó, de tempos ökörködéshez nekem nem jött be.

viszont az oda-vissza csillapítós gewinde az

át is raktam a kettesből a hármasba is
-=RETRO=-
#2013
2010. március 04. 22:05
Semmi köze nem volt a zöldnek a vr6 hoz megy bazsi vr6 ba se vesz f.művet mert ö tud az nélkül is ültetni ...
ízlések és pofonok
vita lezárva....
Masterdriv
#2012
2010. március 04. 22:05
nekem is kiszolgál 1.5 VR6 nyi erőt a Katona gátló elől ;-) hátul állítható KONI van
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
Összesen 3591 találat 180 oldalon