Cikk: A rugókról általában

Témakör: Tuning
aktuális téma
A rugókról általában

A tuning lehetőségek egyik legáltalánosabb fajtája a gyári rugók cseréje. A rugók elsősorban az autó terhelhetőségében játszanak nagy szerepet, viszont ami számunkra a legfontosabb, a megfelelő úttartásért, stabilitásért és a komfortos utazásért is felelősek. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pseu
#163
2006. október 03. 16:31
Én sem a gyári rugókról beszélek!
Csak felmerült itt olyan gond, hogy nem eléggé ültet az ültetőrugó.
A gyárik azok nagyon puhák bármilyen beavatkozáshoz.
Potterka
#162
2006. október 03. 16:30
így van! 1-1,5 menet elmegy...én sem ellenzem ha nincs más megoldás mint pl nálunk a ladánál hogy: niva rugót teszünk be....nálatok az ültető rugó meg drága....én sem ellenzem egészegyszerűen e vágás egy sportos futóműhöz jó de ha már komolyabb verseny futómű készül akkor más megoldás ajánlott
csorbadavi
#161
2006. október 03. 16:28
Hát én inkább komplett rugókat cserélnék! Lassan nekem is aktuális lesz úgyis!
tRASH
#160
2006. október 03. 16:26
vagy egy jó kis zártszerelvény...
Pseu
#159
2006. október 03. 16:25
Dehogy!
Hát ügyesen kell csinálni!
De a melegítésnél biztos jobb
Pseu
#158
2006. október 03. 16:24
Ez igaz!
De nem sokkal több.
Ha egy kört kivágsz, akkor még ez a plusz terhelés nem lehet olyan sok.
csorbadavi
#157
2006. október 03. 16:24
Hát necces. Haa jól megnézzük szimetriára figyelni kellene, de vmelyik rugó nem is szimetrikus, egyik öldalán sűrűbb a menet.Vagy nem?
Potterka
#156
2006. október 03. 16:22
sőt..elméletileg kevesebb menet viseli a terhet tehát ugyanaz a súlly most kevesebb menetem oszlik el így nagyobb terhelés nehezedik rájuk
Pseu
#155
2006. október 03. 16:18
Kamionváltó olaj...
Látom vannak taktikák
Pseu
#154
2006. október 03. 16:17
Hát persze. Miért is lenne keményebb tőle?!
Én úgy értem, hogy az ültetőrugót, ami már kemény, megvágni.
tRASH
#153
2006. október 03. 16:16
ezért kell a gátlóba egy jófajta kamionváltó olaj
csorbadavi
#152
2006. október 03. 16:15
Azt mondják, hogy nem egészséges kivágni a rugóból. Ugyan az autó lejjebb kerül, de a rugó ugyanolyan puha marad mint előtte.
Pseu
#150
2006. október 03. 16:09
A rugót nem nagyon tudod alakítani melegítéssel...
Vagyis abszolút nem
A kivágással nem tudom, mi a bajotok, az a lényeg, hogy teljesen szimmetrikus legyen a két oldal.
Ha esetleg nekiállnál autogénnel melegítgetni, amint elérné az olvadáspontot elhajlana, de az biztos, hogy nem abba az irányba, és nem olyan mértékben, ahogy Te szeretnéd
Szóval azzal ne is próbálkozz szerintem.
tRASH
#149
2006. október 03. 16:08
sztem a vágás az biztonságosabb
csorbadavi
#148
2006. október 03. 16:07
Felmelegíteni? A gyárit akarod összenyomni?
Rich_Kalos
#147
2006. október 03. 16:02
és mitszoltok a rugo összenyomáshoz ?
-felmelegit
-összenyom
-lehüt
???
meganeozod
#146
2006. október 03. 15:32
helósztok....valaki nemtudna essetleg 4darab rohadkenyém rugót lada szamarába???köszi.

raul oldalára írjatok..vagy nekem privibe köszi
tommy13
#145
2006. október 03. 15:30
-4cm MERWEDE
Eredmény: Ténylegesen -4 isszonyatosan stabil úttartás, , körforgalomban, kanyarban gokart effektus. Hétköznapi úthibáknál nem koppan fel, csak ott ahol már a gyári is nagyon zajos.
Ja és ár? 24ezer! Sztem megérte. Hogy a lengéscsillapítók birni fogják-e? Majd kiderül!
NLG
#144
2006. október 03. 15:15
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 403 találat 21 oldalon