Cikk: Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Témakör: Tuning
aktuális téma
Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Most, hogy tisztában vagyunk a feltöltés alapjaival, tekintsük át részletesen a legfontosabb feltöltési eljárásokat. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Pöle Peta
#426
2008. június 08. 15:50
Akkor verd ki a fejedből ezt a turbokompresszor házasságot : )
Pöle Peta
#424
2008. június 08. 15:50
5.7 V8. Tudod mi az az amcsi filozófia ? :D Ott az a lényeg, hogy minnél nagyobb és sohasem menjen tönkre. Betonbiztos (elavult) de jó technika... : ) Karburátor, nagy köbcenti, elnyűhetetlen... Raknak az 5.7 V8-ra egy injektorsort, és máris ott hever a tanyán az a 350ló : )
winy
#423
2008. június 08. 15:49
már gondolkozunk a 3ezres 24 szelepes hengerfejen meg találtam hengerenkénti gyújtást.hidd el semmi pénzért nem tenném tönkre a mocit.
winy
#422
2008. június 08. 15:48
olvastam én már pontiac meg ford mocikról.5,7 v8 170-185 pacival és csak finomították és 300-350ló mondjuk azok ilyenek de a mazda mociknál nem hiszem
Pöle Peta
#421
2008. június 08. 15:47
Még mindig azt mondom, hogy ne bántsd a turbokat és a jó toyota motort. Jó cucc az a sor6, szép hangja vagyon neki : ) Inkább hengerfej témában kell elmerülni, szívósor, gyújtás stbstb : ) Kár lenne ezért az autóért...
A zsír meg tökmindegy, az csak egy kattintás, a forintoknak súlya van :D
Pöle Peta
#420
2008. június 08. 15:46
Azt azért kétlem, hogy dupla akkora teljesítményt elviselne akármelyik széria motor önmagában változtatások nélkül, de egy egészséges +25-40 lovat minden további nélkül (elvileg) kivitelezhető : )
winy
#419
2008. június 08. 15:44
terveztek a mérnökök valami izzásra ami nem lesz.valami 100-150ezerre ami szintén nem lesz a sikló csapágy helyett meg van olyan zárt csapágy ami tudd forogni sokat is ha kell.
ha sikerül küdesz gy zsírt az oldalamra
Pöle Peta
#418
2008. június 08. 15:42
De amint nem rendeltetésszerűen használod a turbot (pl. kipuff oldal le, golyóscsapágy stb) a mérnökök már baszhatják amit megalkottak : )
Milyen csokit szeretsz ? :D
winy
#417
2008. június 08. 15:41
túl vannak a mocik számolva.ezért lehet valamelyiknek az erejét akár duplázni is vagy triplázni úgy hogy gyári marad a hengerfej meg a főtengely.de szerintem egy plusz 40-50 pacihoz nem kell annyira erősíteni,egy kis chip kell meg egy kis kompresszió változtatás.a cél a nyomaték növekedés170ből 210paci max de nyomatékból szeretnék olyan 280ból 350et.ki tudja kis kisérletezést megér.
winy
#416
2008. június 08. 15:38
valóvan a mérnökök tervezték.ezért használnék mérnökök által gyártott garrett turbo alkatrészeket és jó minőségű csapágyakat meg....szólok ha jössz egy csokival.
Pöle Peta
#415
2008. június 08. 15:38
Mindegyik motort biztonsági ráhagyássla készítenek, legyen az akármilyen márka, akármilyen nemzet akármilyen típusa : )
winy
#414
2008. június 08. 15:37
de a motorokat álltalában(fölleg a régebbieket)egy kicsit túl számítva tartalékal gyártották.egy kis erősítést elbírnak mintha turbosítanál.alacsony nyomást egy gyári moci is elbír.
Pöle Peta
#413
2008. június 08. 15:37
A turbokat nagyon okos mérnökök tervezték, úgy ahogyan a kompresszorokat is. Ha idehaza egy ilyet kivitelezel, akkor veszek neked egy csokit : ) Nem sértésképpen mondom, mert nem az a célom, de felesleges az ilyesmi. A turbokat meg fogod, és eladod : )
winy
#412
2008. június 08. 15:34
vagy mindenkicsak azt mondta,hogy minek vesződni vele.1000-4000 dolcsi egy jó kompresszór azt kész.
de ha unatkozom és nincs kedvem kidobni a turbóim jó póén lenne megcsinálkni,hát még ha müködne is
P
#411
2008. június 08. 15:34
A kompresszor pedig nem annyira...
Pöle Peta
#410
2008. június 08. 15:33
A komprimált levegő meleg. Ha a motorba többletlevegő jut, és ehhez többletbenzint adunk, magasabb hőfokon ég el, tehát ugyanúgy meg kell erősíteni, max. annyi, hogy a turbo mint olyan felmelegszik mint az állat...
Pöle Peta
#409
2008. június 08. 15:31
Én mindezt értem, de fölösleges vesződni ilyesmivel. Venni kell egy kompresszort és kész. Nagyon jól tudom, hogy a kompresszor kis fordulaton és állandóan, míg a turbo magasabb fordulatszámon dolgozik. Felesleges ilyesmin agyalni egyszerűen, valaki már úgy is megcsinálta volna, hogyha olyan jó lenne...
winy
#408
2008. június 08. 15:31
a kompresszórt nem szokták olyan hőterhelőre csinálni mint a turbot mert nem izzik meg nem dolgzik olyan fordulaton.meg ami még tetszik,hogy nem kell annyira megerősíteni a mocit mert nem terheli annyira.A fordulat meg a szálítandó levegő mennyiség pedig játék a lapát és a tárcsa méretekel.
winy
#407
2008. június 08. 15:29
de miért akarnék elérni 100-150ezres fordulatot.nagyobb lapát és sokkal kissebb fordulat kell.nem 0,6-2,0 bar a cél.ez sokkal alacsonyabban dolgozik.ekkora nyomásal kompresszór a 4-5ezres v8-asokon dolgozik 4-5-600 lónál.nézz meg egy gyári terepjárót pl.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 486 találat 25 oldalon