Cikk: Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Témakör: Tuning
aktuális téma
Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Most, hogy tisztában vagyunk a feltöltés alapjaival, tekintsük át részletesen a legfontosabb feltöltési eljárásokat. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
sxdroid
#466
2008. június 08. 16:32
kétségtelen hogy nem árt megnézetni olyannal aki ért hozzá
sxdroid
#465
2008. június 08. 16:31
akkor sztem a legköltségkimélöbb az lenne (ha nem sürgöös annyira) hogy veszel egy vagy jobb mocit vagy egyet amit felujitanál és azt turbozod fel! ha kész motorcsere és mehet is! iigy nem kell sietni a dologgal mert használhatod a kocsit!
Gsrobi
#464
2008. június 08. 16:31
villanymotoros turbo
!!
winy
#463
2008. június 08. 16:30
mondjuk ez igaz.és valóban mindennapi használatra jobb a turbo fölleg ha találsz az átalakításhoz cuccokat de vigyázz a tapasztalat,hogyí én használt turboval még csak szoptam
sxdroid
#462
2008. június 08. 16:29
hát én most csinálok egy turbo ladát! egyszerü elmélet szerint válogattam a cuccokat hozzá! miután rákendácsoltam a k-jetronic injektort arra hamarabb megy turboo! de milyen? elkezdtem utánna nézegetni és hát arra jutottam egy fiat uno turboobol kiszedem az alkatrészeket! az viszonylag egyszerüü rendszer gyári és 1.3 as mocira gyártották szoval nekem tökély! neked is valami hasonloot kéne nézegetni!
BVectra
#461
2008. június 08. 16:27
20 éves a vas és 200e van benne.Na persze!
sxdroid
#460
2008. június 08. 16:26
nem feltétlenül sztem! ha nincs szétgyilkolva a moci akkor felesleges! meg hát ugyse nagy nyomásokrol lenne szoo!
Gsrobi
#459
2008. június 08. 16:25
vannak találmányai a figurának érdemes végignézni
BVectra
#458
2008. június 08. 16:25
hát ja!sajna én se vagyok tele anyagilag.illetve itthon nem értékelné senki ha egy vagyont áldoznék a hobbimra
Gsrobi
#457
2008. június 08. 16:25
sxdroid
#456
2008. június 08. 16:24
relatiiv több dolog kell a turbohoz mint a kompresszorhoz ez tény! de mindenapi használathoz sztem ez valoo! praktikusabb! nem lebeszélni akarlak a kompresszorrol, csak a tényeket mondom de winy is hasonlokat mond
winy
#455
2008. június 08. 16:23
valóban a turbosítás több átalakítást igényel de nézd meg van-e belőle vagy van -e hozzá de a turbohoz szerintem mindenkép egy moci generál is kéne
sxdroid
#454
2008. június 08. 16:21
figy ha olcsobol akarod kihozni akkor érdemes használtan nézegetni bontobol gyári turboos kocsik cuccait! és azokbol átalakiitani! sztem! ha nem olcsoobol akkor tuning cég és kész! de ugy vettem ki a szavaidbol hogy inkább az elsöö érdekelne
BVectra
#453
2008. június 08. 16:21
igen azt vágom,de a turbositás nem körülményesebb?Ráadásul tudtommal macerásabb a használat nem?
winy
#452
2008. június 08. 16:21
én annyit tudok róla,hogy egy kissebb kompresszor nem igényel motor megerősítést.inkább nyomaték plusz lesz paci csak kevés.olcsóbb a felszerelés mint a turbóé de ez alapjárattól van és fojamatos a fogyasztás töblet a turbonál meg szinte csak ha használod vagyis amikortól rendesen tölt.
nem gondoltál még kis elektromos kompresszora?a brittek meg az amcsik nyomatják,nem elterjedt nincs róla sok infó de annyit tudni hogy plusz 15-25%paci
sxdroid
#451
2008. június 08. 16:19
én a turboot tudnám javasolni! azon egyszerüü oknál fogva hogy mindenap használod és ha nem akarsz fullgázon tépni tudsz sporolni alacsonyabb fordulaton! kompresszorral ez nem megy! az alapjárattol tölt! mondjuk te érzed
BVectra
#450
2008. június 08. 16:18
winy
#449
2008. június 08. 16:18
de ebben inkább a bömbölősök tudnának segíteni mert én nem is merem a bömbi mocikat.
winy
#448
2008. június 08. 16:17
turbosítani szokták de azt felíjításal érdemes és nem olcsó.
BVectra
#447
2008. június 08. 16:15
Nem akarok drasztikus teljesitmény növekedést csak kicsit erősebb legyen.Kb 1.8 is szint.A ráforditott összeg a legfontosabb.Ház gyerek család stb:) A lényeg hogy mindennapi használat mellett müködőképes legyen.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 486 találat 25 oldalon