Cikk: Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások
aktuális téma

Most, hogy tisztában vagyunk a feltöltés alapjaival, tekintsük át részletesen a legfontosabb feltöltési eljárásokat. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ha a kocsival minden rendben, akkor nem olyan veszesen sok a kb 260-280LE (esetleg 300LE) eleresehez szukseges penz.
csak turbonyomast emelsz, mar 180-190korul vagy; rendes kipuff rendszer+nagy fmic elore >>kb 220LE
...persze mindenek elott meg kell tudni,h a gyari ecu-d, afm-ed, benzinrendszered meddig birja beavatkozas nelkul....
ezek utan johet a kiegeszito vezerles, sub injektorok...nagyobb turbo, es maris a kivant teljesimenyen vagy.
csak turbonyomast emelsz, mar 180-190korul vagy; rendes kipuff rendszer+nagy fmic elore >>kb 220LE
...persze mindenek elott meg kell tudni,h a gyari ecu-d, afm-ed, benzinrendszered meddig birja beavatkozas nelkul....
ezek utan johet a kiegeszito vezerles, sub injektorok...nagyobb turbo, es maris a kivant teljesimenyen vagy.
tehát rohadtul sok pizbe és energiába kerül
sztem csak ugy eri meg ha van 1 másik közlekedö autod legalább amig készul
sztem csak ugy eri meg ha van 1 másik közlekedö autod legalább amig készul
a legjobb és legmegbízhatóbb szerintem az amit a gyárban raknak össze
Én inkább valami 2000-es mocit keresnék és, ha lehet 16V-st.
Amúgy 2 dolog kell: nagyobb turbó (viszont vigyázz a japán kocsikkal, mert japánhoz gyári turbót nehéz találni, illetve ha találsz is, nem olcsó),
és sok benzin, ha a gyári injektor csúcsok bírják, akkor csak a computerbe kell belenyúlni, de általában nem bírják, így nagyobbra kell azokat cserélni.
Ehhez még illik valami normális kipuffot csinálni.
És kérdés még, hogy bírja -e a hajtáslánc, illetve a kuplung...
üdvw: Mad
Amúgy 2 dolog kell: nagyobb turbó (viszont vigyázz a japán kocsikkal, mert japánhoz gyári turbót nehéz találni, illetve ha találsz is, nem olcsó),
és sok benzin, ha a gyári injektor csúcsok bírják, akkor csak a computerbe kell belenyúlni, de általában nem bírják, így nagyobbra kell azokat cserélni.
Ehhez még illik valami normális kipuffot csinálni.
És kérdés még, hogy bírja -e a hajtáslánc, illetve a kuplung...
üdvw: Mad
pl tökéletes lenne
tal 1 300zx 3.0 v6 biturbo?
egyszerű ám a megoldás...kapásból olyat kell venni ami elég nagy és elég erős
ebböl nehéz lesz 300lovat kihozni ill lehet de az tul sok lovémég vagy 2 auto ára
megéri a feeleng csak fenttartani nemlehet
csipcsiripp
Ha teljesítményben gondolkozom,és millából meg szeretném úszni az egész kocsi+átépítés dolgot,ez megéri?
link
Mit kell ezen cserélni,hogy kijöjjön belőle 280-300Le?
Nagyobb turbó,és?
link
Mit kell ezen cserélni,hogy kijöjjön belőle 280-300Le?
Nagyobb turbó,és?
szAsz ---www.gtn.ch---- itt aztán csemegézhetsz, kábé 2 hét és a kezedben van! hy
1st GEN. DSM (Eclipse) Blow Off Valve-t keresek, ha vki tud ebben segiteni azt szivesen venném, vagy olyan hazai céget akik ilyen szelepet gyártanak emberi áron.
Esetleg van olyan aki segitene beszerezni egyet az ebay-ről ?
Minden megoldás érdekel

Esetleg van olyan aki segitene beszerezni egyet az ebay-ről ?
Minden megoldás érdekel


Hali
Érdeklődni szeretnék itt a carstyling oldlán nem rég volt egy ilyen levegő feltőltő ("Turbó") Benzines motorokhoz csak nem rég levették és nem tudtam leírnia címet ilyesmit ha valaki emlékezne rá és leírná azt megköszönném.
Érdeklődni szeretnék itt a carstyling oldlán nem rég volt egy ilyen levegő feltőltő ("Turbó") Benzines motorokhoz csak nem rég levették és nem tudtam leírnia címet ilyesmit ha valaki emlékezne rá és leírná azt megköszönném.
Dragster
#330
2005. január 13. 13:24
Hali!
Hát ennyi én szóltam neki, de ő inkább csak olvasgat.
Azért köszi az infókat.
Lassan és is veszek egy autót magamnak
A választásom egy Opel Calibra C20XE
Hát ennyi én szóltam neki, de ő inkább csak olvasgat.

Azért köszi az infókat.

Lassan és is veszek egy autót magamnak


A választásom egy Opel Calibra C20XE

Szeva tesó! Ha nem menetes akkor szerintem ne heggesztéssel told meg, hanem egy közbetéttel ( belső menetes hatlapfejű toldó ) simán elnyisszantod a tengelyt a 2 végére menetet vágsz és tesztelgetés közben addig tekergeted amig optimális nyomáson nyit majd a wastegate szelep, De arra vigyázz ha van belső visszajelződ, hogy 15 Psi fölé nagyon ne menjen huzamosabb idővel zárt wastegate szelep mellett a nyomás mert az hamar hazavágja a szerkezetet.
Egyébként ha jól látom a tengelyt le is tudod majd venni miután leszedted a zégergyűrűt róla.
Sok sikert a munkálatokhoz, csak óvatosan nehogy túl korán keljen belefognod a motorfelújításba
Én meg B.O.V.-t hajtok égen-földön a Starionhoz, dobj már egy mailt please ha van tipped hol érdemes venni, Thanx!

Egyébként ha jól látom a tengelyt le is tudod majd venni miután leszedted a zégergyűrűt róla.
Sok sikert a munkálatokhoz, csak óvatosan nehogy túl korán keljen belefognod a motorfelújításba


Én meg B.O.V.-t hajtok égen-földön a Starionhoz, dobj már egy mailt please ha van tipped hol érdemes venni, Thanx!


Mi van a haveroddal? Nem jelentkezett a fórumon 

5-6e FT egy actuator golyóval a turbó javítóknál. Én is cseréltem már többször is. Szerintem vegyél náluk. De nyugodtan levághatod meg hozzá is toldhatsz.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nagyon nem árt, ha van 2 autód, és amíg az egyik épül, a másikkal vígan tudsz ide-oda járkálni!
Én most pont ebbe a hibába estem!
Már 4 hónapja készül a kocsim, de nincs másik, amit tudnék használni!