HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
inahooo
#4532
2012. július 31. 20:32
slowmera
#4529
2012. július 31. 20:23
azért fújtam le (pontosabban csak elhalasztottam kicsit) mert tegnap vettem egy SR20-as mocit ott hevert előttem a betonon, nem hagyhattam ott!

"jókor" szólsz.:( akinek a nevét és telszámát átküldtem, nekem ő fogja visszaperemezni a sárvédőket, hogy ne érjen bele a gumi...szerintem simán megcsinálta volna Neked is.;)
lasi
#4528
2012. július 31. 20:21
inahooo
#4527
2012. július 31. 20:20
másik rugók vannak benne, még megy kovácshoz, hogy tányérra igazítja, meg utána katonához, hogy rövidítse meg keményítse a gátlót.....jah, ez még csak magasságpróba volt....
Gebriel
#4526
2012. július 31. 20:08
inahooo
#4525
2012. július 31. 20:02
Debike
#4524
2012. július 31. 19:57
Na hh lefújva?
Egyébként nekem is jól jött volna valami peremigazítás csak senkit nem találtam aki segített volna... nem tudom így mi lesz a felgenekkel..
slowmera
#4523
2012. július 31. 19:33
luji
#4522
2012. július 31. 19:31
slowmera
#4521
2012. július 31. 10:21
hopp, lakatolás lefújva na sebaj
slowmera
#4520
2012. július 30. 14:22
jah csak várom, hogy a vényezőm vissza jöjjön szabiról, hogy vihessem lakatoshoz a gépet meg kell "babrálni" a sárvédőket mert addig nem tudom lejjebb rakni a szekeret meg még lesz pár egyéb dolog. :)
slowmera
#4519
2012. július 30. 14:21
sztem nem kell aggódni nagyon jó lesz
Dávid_
#4518
2012. július 30. 14:09
Nálad meg mi ez a nagy Under Construction?
Dávid_
#4517
2012. július 30. 14:08
Jaja...bár sajna most szembesültem 1-2 hibával ami már sajnos bent fog maradni...de remélem összességében jó lesz...
slowmera
#4516
2012. július 30. 14:00
na de az a lényeg hogy haladsz vele hajrá, nem semmi gépezet lesz belőle!;):):)
Dávid_
#4515
2012. július 30. 13:55
Azt nem tudom mikor...de halad...csak azt hittem mostanra jobban fogok állni...de már meg sem lepődöm, h nem így van
slowmera
#4514
2012. július 30. 13:54
jeeeee köszi!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Összesen 5833 találat 292 oldalon