HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
Hellaflush
#4452
2012. július 26. 22:04
Ide, hogy be tudjak állni, 3 feküdtek hason.
Hellaflush
#4450
2012. július 26. 22:00
Pedig én is arra jártam Lacházára a Civicel, az autó legalacsonyabb pontja 1,5cm volt, és a 165/45 gumik sem éppen felnivédők.
Nem is vettem sértésnek.
luji
#4449
2012. július 26. 18:32
slowmera
#4448
2012. július 26. 17:07
hehe pont ezt az utat néztem ki én is, hogy legközelebb arra megyek majd rákóczi utat dobta ki az útvonaltervező...de azzal már most szétcsapnám a "terepjáróm" alját. mi lesz itt augusztusba?

komolyan kéne egy olyan térkép ami alacsony járműveknek van :D:D nem is lenne bonyolult mert van kb. 5 használható út egész BP-n xD :D
TOMMY049
#4447
2012. július 26. 16:46
Coca Cola Vanilla...
inahooo
#4445
2012. július 26. 16:27
Youngtuner
#4444
2012. július 26. 16:11
Debike
#4443
2012. július 26. 15:09
Azért mentünk erre,mert Gyálról egyből rámész az 5ösre és onnantól meg adja magát a lágymányosi...stb
Barnaby88
#4442
2012. július 26. 15:06
Akkor user error esete áll fenn, nem arra kell menni és kész. Legközelebb gyere a kiskörúton, az végig jó
Debike
#4441
2012. július 26. 15:00
m5-lágymányosin át-rakpart...stb.
Szerintem akkor is elég megviselő oda bemenni.De ezt nem rosszindulatból mondtam.
Lazlow
#4439
2012. július 26. 13:14
én simán végigmentem Győr irányából, az alja nem ért le a koptató meg azért van, hogy kopjon
Hellaflush
#4437
2012. július 26. 10:34
Merre jöttetek? Valami adventure kaland parkon keresztül?
Gebriel
#4436
2012. július 26. 10:22
Mazda
Laci ESI
#4435
2012. július 26. 00:28
És jól gondolod,hajlékony sz@r!én is valami normálisat keressek.
Debike
#4434
2012. július 25. 23:40
Jó tali volt pénteken is! De lenne egy negatívum is amit megosztanék. Mégpedig az ,hogy szerintem nem túl szerencsés ez a belvárosi találkozó mert konkrétan szétvertük az 5öst mire beértünk a kátyúkon ,síneken..stb-n keresztül.
Ha kész lesz az e30-am nem fogok tudni vele bemenni talira bármennyire is szeretnék.
Ez annak jó akinek Air van a gépben.
Bár lehet ez a belváros csak nekem ilyen rossz..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
Összesen 5833 találat 292 oldalon