Hengerfej-portolás

Témakör: Tuning
aktuális téma
Hengerfej-portolás

..minden a témával kapcsolatban..

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Zsolte
#149
2007. december 29. 20:20
Köszi az infót!
Akkor semmi gáz....
Felpolíroztam a szívó és kipufogójáratokat, nem tudom mennyit dob majd rajta, ha dob egyáltalán, de nagyon jól néz ki!
Pöle Peta
#148
2007. december 29. 18:41
Akkor most én kérdezek :D Mennyibe fájhat vajon a szelepfészkek felcsiszolása ?
Mantonio
#147
2007. december 29. 18:39
JJa,és ne felejtsd el a kormot leszedni a dugók tetejéről,mielőtt összerakod a vasat!Ez javítja a gázáramlást,és a dugattyú hűtését.
Mantonio
#146
2007. december 29. 18:34
Semmi gáz,a 3 tizeddel.Egyébként vannak ám külömböző vastagságú heng.fej tömítések is.Általában 3szögletű kivágással jelzikegy kis "ráhagyás" fülön,mennyivel vastagabb az eredetinél.
Pöle Peta
#145
2007. december 29. 18:33
Hát, ha szemmel láthatóan megnőtt a láapát és az öntvény közti távolság, akkor bezony rontottál rajta. Ha annyira nem szembeötlő, akkor is A turbo munkáját legintákk akkor lehet megkönnyíteni, ha mindent leszedsz előle. Gondolok itt a szájához vezető csőre, légtömegmérő (nem minden esetben tehető át máshova). Én most majd azt fogom kipróbálni, hogy mi a helyzet minden nélkül :D Csak a turbo szájához egy légszűrő és kész. A légtömegmérőt pedig (Roland_ "kollega" tanácsára) az IC és a pillangószelep közé teszem. Audiovizuális élmény lesz az biztos, sikít majd mint a rézf@szúbagoly, de elsősorban a turbo dolgának könnyítése a cél
davidsz
#144
2007. december 29. 18:29
Magas fordulaton 5000felett 90% hogy ha nyúzod így sokat , akkor bele fog érni. - tapasztalatból mondom.
Fiddler
#143
2007. december 29. 18:25
Sziasztok,
a kocsim felújításakor felpolíroztam a turbo kompresszor oldali öntvényét belül. Azon gondolkodom, hogy ezzel mennyit ronthattam a hatásfokán? Biztos lecsiszoltam belőle 1-2 tizedet, így megnagyobbodott a távolság a kompkerék és az öntvény közt ezért csökkent a szívóhatás. Remélem javítottam annyit a polírozással, hogy ezt kompenzálja. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
thx
Pöle Peta
#142
2007. december 29. 17:45
Az ilyennel nem érdemes játszani. Kollega is írta, hogy csak 1mm. Ez előfordulhat akár 3tizednél is sajnos. Viszont a kompressziód tuti hogy szuper
Fiddler
#141
2007. december 29. 17:41
az Én kocsimba egyszer 1mm-el magasabb dugattyút tettek mint a gyári, az pont elég volt arra, hogy a szelepek beleérjenek a dugóba és kb 1 km után el is tört az egyik szelep majd lukat ütött a dugón. (gariba megjavították)
Nálad csak 3 tized az eltérés, de elöfordulhat hasonló eset....
Zsolte
#140
2007. december 29. 17:25
Egy olyan kérdésem lenne egy szakértő emberhez, hogy mi van akkor ha a hengerfejem kopáshatára 95,9mm és a hengerfejem 95,6-ra van leszedve! Ez okoz valamit??, vagy csak annyít, hogy 98-assal kell majd járnom! Egyébként egy Opel 1.6-8V mocirol van szó!
Master4v
#139
2007. október 23. 13:07
hengerfej sportolás!
Master4v
#138
2007. október 23. 12:57
jah.. +++ ha megcsináltatom eccerűen annyit nyerekl vele hogy jobban meg könnyebben kapja majd a fordulatot a moci? vagy erőben is száímt valamit??
Master4v
#136
2007. október 23. 12:55
HY OLYAN KÉRDÉSEM LENNE.. ha vennék egy gyári hengerfejet..azt ki tudná faxául megcsinálni??? Nem kell hozzá feltétlen másik veztengely??
StationW
#135
2007. október 23. 12:42
Nekem is ilyenem van! (csak sima F2) Ebben már a szelepek is erősebbek...

A portolás jót tett, főleg nagy fordulaton forog szépen. Igaz nekem hibrid mocim lett,és az eredetin is ki kellett volna próbálnom, mert az lett volna a jó összehasonlítási alap. A Mazda HF, különben gyárilag is meglehetősen finom felületekkel rendelkezik.
badman
#134
2007. szeptember 15. 22:30
kis dugó
badman
#133
2007. szeptember 15. 22:21
Saab
t tommy
#132
2007. augusztus 21. 23:19
a löket hossz megváltoztatásával és a dugattyu méretének csökkentésével lehet elérni amit csináltunk! a lökethosszt a fötengely cserével értük el , az égésteret is szélesítettük a 2,0 képest a 2,4 elsö tulméretére! a JE dugattyú meg kb 2 cm alacsonyabb mint a gyári turbós dugattyú
monky
#131
2007. augusztus 20. 17:11
én kiportoltam otthon a szívócsonkot,meg a hf-et,csak 10 ezerbe került,meg kb 16 munkaórámba,és nagyon fasza lett.
lehet kapni a praktikerbe,ill megfelelő boltokba olyat,amit fúróba lehet befogni,és csiszolópapir van körbe ráragasztva,na abból vettem 60'ast kb 12 darabot,meg 5 db 120',meg volt otthon 25 cm cső abba épp bele tudtam még fogni.
_junkie
#130
2007. augusztus 20. 09:04
meg hozzárakunk mégegy pit és már meg is van..
de a lényeget nem befolyásolja, hogy a hengerürtartalom csak a löket és furat függvénye. no.

(nagyon reggel van nekem..)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 229 találat 12 oldalon