Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Honda forever, peace 







az S jó, de a 3 helyett maradj inkább a 2000-nél!

kiforgatom?????



El se merem mondani. Vagy S3-as ójudi vagy S2000
A 'Hondafaan'-ok nem szeretik a Hondát?
Szeszély....



Miért forgatod ki a szavaimat? 



Dragster
#63
2005. december 09. 18:26
Akkor milyen autót tervezel?
ez a szerencséd!!! 







Sose leszek Wv-es!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se BMW-s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dragster
#59
2005. december 09. 18:25
boccs azt akartam írni hogy az már nem szutykozik
Nem a honda "jó kis autó" hanem esetleg a civic vagy a logo mert pl a legend az nem egészen kis autó!

Dragster
#57
2005. december 09. 18:24
pfffffffffff gyerekek
engem nem érnek utol a vw-esek, aki meg igen, az már szutykozik, és én se őt....
aki meg szutykozik, az kapja be a kipufogóm, már ha utól ér


engem nem érnek utol a vw-esek, aki meg igen, az már szutykozik, és én se őt....
aki meg szutykozik, az kapja be a kipufogóm, már ha utól ér


ha WV-d lesz akkor meg én verem péppé a fejed! 







egy jóóóó szutyuki? 



Ne is mond, szerintem én miért adom el
tele van a faszom azzel, hogy úgy kezelnek mint egy gennyes suzukist (megint csak bocsi) volt vazzeg, hogy egy f@asszopó Wv-es csak azért akarta péppéverni a fejemet, mert én hondás vagyok és rá merészeltem dudálni a zöld lámpánál, amikor nem indult. De azért engem se kell félteni, nem lett belőle komolyabb gond. Csak unom, hogy mindíg le "kispöcs hondás-oznak" amikor vagyk 22 éves majnem 180 cm.....
Szóval a honda egy fain kis autó, de inkább köszönöm, feladom az álmomat

Szóval a honda egy fain kis autó, de inkább köszönöm, feladom az álmomat


Dragster
#51
2005. december 09. 18:21



Soha nem bántam meg a hondám!!!


Dragster
#49
2005. december 09. 18:19
Az a baj én se vagyok ott a toppon ebben a témában, csak nekem ennyibe meg meg oldhazó a dolog!
Annyit tudok róla, egy 300Le-hez nem kell csak 4 hajtókar, dugó, hengerfej, csapágyak, vezérlés, egy turbo, csövek, intercooler, első kör után egy kuplung majd egy váltó majd két féltengely, majd rá jössz hogy nem áll meg akkor fék.....
szóval ha bántad hogy hondát vettél, inkább vegyél egy gyári M3-ast, csak 300Le gyárilág, és mined igényed ki elégiti!
Bár te azt is hamar megunnád, szóval nem tudom mi kéne neked....
Annyit tudok róla, egy 300Le-hez nem kell csak 4 hajtókar, dugó, hengerfej, csapágyak, vezérlés, egy turbo, csövek, intercooler, első kör után egy kuplung majd egy váltó majd két féltengely, majd rá jössz hogy nem áll meg akkor fék.....
szóval ha bántad hogy hondát vettél, inkább vegyél egy gyári M3-ast, csak 300Le gyárilág, és mined igényed ki elégiti!
Bár te azt is hamar megunnád, szóval nem tudom mi kéne neked....

8 éve van nálam a crx
Sose bándddddd hogy hondát vettél! Crx-em eladó ha tudtok vlakit! képek: www.honda111.kepeim.hu
ez is egy lehetöség ...végülis
eladni a picsába.
lassan kezdem bánni hogy hondát vettem
eladni a picsába.
lassan kezdem bánni hogy hondát vettem

hát pedig lehet integramocit kellene turbóval ...ha már csinálom akkor legyen jó az integrát is hamar megunnám szerintem.
nahh miket kell cserélni a motor megbontása nál kül a 200LE -höz?
lehet ez is elég lenne egy rövid ideig...
és a 300 lovat hogy csinálnád ?
és ahhoz mik kellenek / menyibe kwerülnek?
csak tájékoztatásképp ,mert nem vagy ok toppon ahondában
nahh miket kell cserélni a motor megbontása nál kül a 200LE -höz?
lehet ez is elég lenne egy rövid ideig...
és a 300 lovat hogy csinálnád ?
és ahhoz mik kellenek / menyibe kwerülnek?
csak tájékoztatásképp ,mert nem vagy ok toppon ahondában
Dragster
#44
2005. december 09. 18:09
Hát nem tudom mire gondolsz!?
Láttam én is turbos intit, igencsak odavert, én még turbo nélkül is hanyatt esek tőle!
Ha tehetném az enyémet szívesen turbosítanám!
Talán azért csinálják ezt az emberek, mert tudod ez az egyedi autókról szól, hisz gyárilag ilyet nem kapsz!
szerintem....
Láttam én is turbos intit, igencsak odavert, én még turbo nélkül is hanyatt esek tőle!
Ha tehetném az enyémet szívesen turbosítanám!
Talán azért csinálják ezt az emberek, mert tudod ez az egyedi autókról szól, hisz gyárilag ilyet nem kapsz!
szerintem....
Nem olyan hűbazmeg egy inti + turbó, láttam már menni olyat.
Viszont frankón nem értem, hogy miért költ valaki ilyenre, miért nem adja el inkább és vesz valami olyat ami gyárilag is megy? Később semivel nem fogod tudni többért eladni, sőtt!! Még nehezebb is lesz eladni!!
Viszont frankón nem értem, hogy miért költ valaki ilyenre, miért nem adja el inkább és vesz valami olyat ami gyárilag is megy? Később semivel nem fogod tudni többért eladni, sőtt!! Még nehezebb is lesz eladni!!
Dragster
#42
2005. december 09. 18:04
Rakass bele csak egy inti mocit, az nem fog füstölni, és 200le
Turbo?
bele se merek gondolni......

Turbo?
bele se merek gondolni......


jahh és priccolni fog belöl az olaj meg füstölni fog mint egy dizel 5e km után .
tartósan szeretném ha menne.
ez mennyibe fájna amugy kb ?és miket kell cserélni ? ha nincs megbontva?
nahh meg mi mennyibe kerül ?

lehet turbósitani kellene nem ?
tartósan szeretném ha menne.
ez mennyibe fájna amugy kb ?és miket kell cserélni ? ha nincs megbontva?
nahh meg mi mennyibe kerül ?


lehet turbósitani kellene nem ?

Dragster
#40
2005. december 09. 17:59
Ha nekem lenne ennyi zsém, már 300le lenne az enyém papa
Dragster
#39
2005. december 09. 17:57
Integránál erősebbre??
S2000-et belevarázsolni nagyon nehéz....
a főlött meg csak NSX, de azt meg se próbálnám a helyedben...
S2000-et belevarázsolni nagyon nehéz....
a főlött meg csak NSX, de azt meg se próbálnám a helyedben...
Dragster
#38
2005. december 09. 17:56
tiédnek mi a motor kódja?
Dragster
#37
2005. december 09. 17:56
400-500 eFt!
D16a9 ből blokk meg bontás nélkül elő hozható ez a várt 200Le!
D16a9 ből blokk meg bontás nélkül elő hozható ez a várt 200Le!
ghenrikkel beszélj! mond neki én ajánlottam 



mert a mostanit már meg is untam ,nem nagy szám.400.500 at még rá is szánnék.ha böven 200LE fölött lenne ugy 

integra mocira ,vagy erösebbre gondoltam mondjuk ..
Egyik srác kb fél éve cserélte le a 125 pacis motort a (ami aszem sima 1.6) egy Vti-re és belekerült neki 7-800 pénzébe
és szerintem egy igazi pöcs vot (már bocsánat) de szerintem sokkal jobban megérte volna ha eladja és vesz inkább egy vti-t!!! 


nade mégis ,reálisan amivel nincs tul nagy variálás .. és erösebb a mostaninál.
Bármilyet, ami belefér 



milyen mocit lehet crx be rakni ? menyibe kerül valaki tudja ?

Nézz körül az aproneten!
www.apronet.hu
www.apronet.hu

Hol lehet bontott motort venni Civicbe??
szevasztok én azt szeretném kérdezni hogy a 95ös civicbe bele megy-é egy crx váltó, nem tom milyen, a bátyám csak annyit modott hogy rövid váltó!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nem foglalkozom ezzel a német/japán ellentétekel, szerintem vicces!
S3 fasza kis gép, S2? S1? ről nem is beszélvel!
S2000 meg ugye no comment.........imádom